Wat voel jij?quote:Op zondag 13 september 2015 18:46 schreef Valid het volgende:
[..]
Als je voelt wat ik voel komt dat daar door.
Lekker zelf doen.quote:Op zondag 13 september 2015 18:49 schreef IPA35 het volgende:
Er mag wel eens een andere foto bij komen. Doe maar Harmonie, voordat we door de Letteren-hippies verbannen zijn...
Arsenalquote:Op maandag 14 september 2015 12:53 schreef Rickertman96 het volgende:
Goeiemiddag
Ik kijk uit naar de CL
Zagreb uit moet lukken. Ik hoop op Walcott (weer) in de spits ipv Giroud. Ben echt klaar met die gast.quote:
Het is allebei niet veel soeps. Heb persoonlijk liever Giroud.quote:Op maandag 14 september 2015 13:38 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Zagreb uit moet lukken. Ik hoop op Walcott (weer) in de spits ipv Giroud. Ben echt klaar met die gast.
Tsja een spits à la Benzema had dit probleem wel opgelost, alleen gaat ie natuurlijk niet naar Arsenal.quote:Op maandag 14 september 2015 13:42 schreef Blistering het volgende:
[..]
Het is allebei niet veel soeps. Heb persoonlijk liever Giroud.
Benzema was enkel realistisch geweest als Real zelf een spits had gekocht (Aguero bijvoorbeeld), dus daar heb ik nooit op gerekend.quote:Op maandag 14 september 2015 13:45 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Tsja een spits à la Benzema had dit probleem wel opgelost, alleen gaat ie natuurlijk niet naar Arsenal.
Ik ook niet hoor, Benzema wordt wel echt elke zomer gelinkt aan Arsenal lijkt het. Ach, wie niet. En uiteindelijk komt 99% niet.quote:Op maandag 14 september 2015 13:48 schreef Blistering het volgende:
[..]
Benzema was enkel realistisch geweest als Real zelf een spits had gekocht (Aguero bijvoorbeeld), dus daar heb ik nooit op gerekend.
Ben benieuwd. Ajax moet eigenlijk wel winnen om goed in de race te blijven, gezien de andere tegenstanders. Celtic is niet in vorm de laatste tijden, dat krijg je door een competitie zonder concurrenten...quote:Op maandag 14 september 2015 14:43 schreef Yreal het volgende:
Donderdag ajax - celtic. Zal ook wel weer niet om aan te gluren zijn.
Maarja, twente was ook niet in vorm denk ik dan...quote:Op maandag 14 september 2015 15:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Ajax moet eigenlijk wel winnen om goed in de race te blijven, gezien de andere tegenstanders. Celtic is niet in vorm de laatste tijden, dat krijg je door een competitie zonder concurrenten...
Donderdag ook Groningen - Marseillequote:Op maandag 14 september 2015 14:43 schreef Yreal het volgende:
Donderdag ajax - celtic. Zal ook wel weer niet om aan te gluren zijn.
Over groningen gesproken. Ik zou daar naar toe vliegen maar Wizzair loopt ineens weer te kutten met verschuiven van vluchten. Kansloos gedoe ook.quote:Op maandag 14 september 2015 15:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Donderdag ook Groningen - Marseille
Dat wordt gênant. Het spijt me heel erg en ik gun Groningen echt het beste maar dit kan niet anders dan precies hetzelfde aflopen als Southampton - Vitesse.quote:Op maandag 14 september 2015 15:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nieuwe coach hè, doet wonderenquote:Op maandag 14 september 2015 15:16 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maarja, twente was ook niet in vorm denk ik dan...
Ik verwacht helemaal niks meer. Te vaak "dat moet kunnen" langs horen komen. Ze gaan kansloos verliezen en ik ben aangenaam verrast als het niet zo is.quote:Op maandag 14 september 2015 15:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat wordt gênant. Het spijt me heel erg en ik gun Groningen echt het beste maar dit kan niet anders dan precies hetzelfde aflopen als Southampton - Vitesse.
[..]
Nieuwe coach hè, doet wonderen
Ajax gaat het zwaar krijgen. Maar Celtic thuis is een moetje. Als je die niet wint kun je beter direct weer stoppen.
Ik zeg niet dat het moet kunnen, ik zeg dat het moet gebeuren.quote:Op maandag 14 september 2015 15:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik verwacht helemaal niks meer. Te vaak "dat moet kunnen" langs horen komen. Ze gaan kansloos verliezen en ik ben aangenaam verrast als het niet zo is.
Ja dat las ik. maar ik wilde toch even mijn negativiteit uitspreken...quote:Op maandag 14 september 2015 15:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het moet kunnen, ik zeg dat het moet gebeuren.
Ben je nu in Polen ofzo?quote:Op maandag 14 september 2015 15:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Over groningen gesproken. Ik zou daar naar toe vliegen maar Wizzair loopt ineens weer te kutten met verschuiven van vluchten. Kansloos gedoe ook.
quote:Op maandag 14 september 2015 15:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat wordt gênant. Het spijt me heel erg en ik gun Groningen echt het beste maar dit kan niet anders dan precies hetzelfde aflopen als Southampton - Vitesse.
[..]
Nieuwe coach hè, doet wonderen
Ajax gaat het zwaar krijgen. Maar Celtic thuis is een moetje. Als je die niet wint kun je beter direct weer stoppen.
Ja ik geloof het welquote:Op maandag 14 september 2015 15:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je kan echt alleen maar polen en londen vliegen he daar?
Ben jij er ook bij?quote:Op maandag 14 september 2015 15:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gewoon alles halen. Dat kan in het eerste jaar echt zonder veel uit te voeren. Ik had geen één herkansing nodig met dagje voor het tentamen leren. Achteraf baal je dat je geen hogere cijfers hebt gehaald. En later had ik wel veel herkansingen nodig. Maar goed.quote:Op maandag 14 september 2015 15:39 schreef Rickertman96 het volgende:
'Je kunt in het eerste jaar in totaal twee tentamens herkansen. In januari mag maximaal één onvoldoende uit blok 1 of 2 worden herkanst, in juli mag maximaal één onvoldoende uit blok 3 t/m 8 worden herkanst.'
Hmm jammer dat je er niet gewoon 2 aan het eind van het jaar kan doen, indien nodig
Leukquote:Op maandag 14 september 2015 15:44 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Ben jij er ook bij?Voor mij de eerste keer een wedstrijd naar de FC, maar eens als neutrale bezoeker bekijken hoe ze het hier in het hoge noorden doen
Voor mij alweer de tweede Europa League-wedstrijd dit seizoen, na de topper tegen Ferencvaros in Emmen eerder in de zomer
Sinds de Friese Derby weer terug is in de Eredivisie is die hele "derby van het Noorden"-sfeer helemaal verdwenen volgens mij. Het is nog steeds een leuke wedstrijd natuurlijk maar niemand ziet het echt als derby.quote:Op maandag 14 september 2015 15:48 schreef Joosie200 het volgende:
Waren jullie er ook afgelopen weekend? Grunn tegen H'veen is toch de wedstrijd v/h jaar voor het Noorden des lands?
Was volop genietenquote:Op maandag 14 september 2015 15:48 schreef Joosie200 het volgende:
Waren jullie er ook afgelopen weekend? Grunn tegen H'veen is toch de wedstrijd v/h jaar voor het Noorden des lands?
Dat zal, Cambuur-H'veen is natuurlijk een stuk meer rivaliserend te noemen (nep of echte Friezen)quote:Op maandag 14 september 2015 15:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sinds de Friese Derby weer terug is in de Eredivisie is die hele "derby van het Noorden"-sfeer helemaal verdwenen volgens mij. Het is nog steeds een leuke wedstrijd natuurlijk maar niemand ziet het echt als derby.
Mocht ook weleens een keertjequote:
Die leeuwarden tegen de rest mentaliteit is echt prachtig ja.quote:Op maandag 14 september 2015 15:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat zal, Cambuur-H'veen is natuurlijk een stuk meer rivaliserend te noemen (nep of echte Friezen)
[..]
Mocht ook weleens een keertje
Dat hoor ik van veel oud-studenten.quote:Op maandag 14 september 2015 15:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gewoon alles halen. Dat kan in het eerste jaar echt zonder veel uit te voeren. Ik had geen één herkansing nodig met dagje voor het tentamen leren. Achteraf baal je dat je geen hogere cijfers hebt gehaald. En later had ik wel veel herkansingen nodig. Maar goed.
Daar fluiten ze het volkslied uit toch? #rebelsquote:Op maandag 14 september 2015 15:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat zal, Cambuur-H'veen is natuurlijk een stuk meer rivaliserend te noemen (nep of echte Friezen)
[..]
Mocht ook weleens een keertje
Op de UvA mag je elk tentamen één keer overdoen, ongeacht wat het eerste cijfer was. Ik weet dat ze op andere universiteiten wel eens moeilijk willen doen.quote:Op maandag 14 september 2015 16:06 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dat hoor ik van veel oud-studenten.Trouwens, je mag wel herprofileren toch, van een 6 een 7 maken? Ze hebben het namelijk alleen over onvoldoendes:
'In januari mag maximaal één onvoldoende uit blok 1 of 2 worden herkanst'
Hopelijk mag dat hier ook dan, ben ik iig wel gewend van de middelbare school. Dus stel je haalt een 5,4 dan mag je dat wel herkansen en een 5,5 niet, want het is voldoende..(even een random voorbeeld; geen idee of 5,5 nu wel voldoende is hoor)quote:Op maandag 14 september 2015 16:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op de UvA mag je elk tentamen één keer overdoen, ongeacht wat het eerste cijfer was. Ik weet dat ze op andere universiteiten wel eens moeilijk willen doen.
Op de middelbare school mocht ik per toetsweek maar één onvoldoende herkansen.quote:Op maandag 14 september 2015 16:14 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Hopelijk mag dat hier ook dan, ben ik iig wel gewend van de middelbare school. Dus stel je haalt een 5,4 dan mag je dat wel herkansen en een 5,5 niet, want het is voldoende..(even een random voorbeeld; geen idee of 5,5 nu wel voldoende is hoor)Ik ga het navragen woensdag
Wij mochten elke toetsweek 1 herkansing inzetten, maakt niet uit wat je cijfer was. (3 per jaar in je examenjaar; overige bovenbouwjaren 4)quote:Op maandag 14 september 2015 16:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op de middelbare school mocht ik per toetsweek maar één onvoldoende herkansen.
Ah ja. Ik heb wiskunde B herkanst, want dat was mijn enige onvoldoende. Is niet veel meer van gekomen toen ik eenmaal drie weken vakantie had gevierd.quote:Op maandag 14 september 2015 16:23 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Wij mochten elke toetsweek 1 herkansing inzetten, maakt niet uit wat je cijfer was. (3 per jaar in je examenjaar; overige bovenbouwjaren 4)
Ook op het CE was dit zo, je mocht 1 herkansing inzetten, of je nou een voldoende of onvoldoende hebt gehaald.
Klopt, maar gaat om het idee: het mocht. Of je het daadwerkelijk doet maakt even niet uit.quote:Op maandag 14 september 2015 16:25 schreef Yreal het volgende:
Ik had wel wat beters te doen dan voldoendes herkansen op de middelbare...
Ik had 0,1 hoger gehaald waardoor ik een vak voldoende heb afgesloten. Door alleen te gokken, na 3 weken zit er idd niks meer in.quote:Op maandag 14 september 2015 16:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah ja. Ik heb wiskunde B herkanst, want dat was mijn enige onvoldoende. Is niet veel meer van gekomen toen ik eenmaal drie weken vakantie had gevierd.
Nederlands leer je gelukkig daarna altijd wel.quote:Op maandag 14 september 2015 16:27 schreef Yreal het volgende:
Ohja ik wilde wel Nederlands herkansen. Maar ach, wie hield ik dan helemaal voor de gek...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |