Wat voel jij?quote:Op zondag 13 september 2015 18:46 schreef Valid het volgende:
[..]
Als je voelt wat ik voel komt dat daar door.
Lekker zelf doen.quote:Op zondag 13 september 2015 18:49 schreef IPA35 het volgende:
Er mag wel eens een andere foto bij komen. Doe maar Harmonie, voordat we door de Letteren-hippies verbannen zijn...
Arsenalquote:Op maandag 14 september 2015 12:53 schreef Rickertman96 het volgende:
Goeiemiddag
Ik kijk uit naar de CL
Zagreb uit moet lukken. Ik hoop op Walcott (weer) in de spits ipv Giroud. Ben echt klaar met die gast.quote:
Het is allebei niet veel soeps. Heb persoonlijk liever Giroud.quote:Op maandag 14 september 2015 13:38 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Zagreb uit moet lukken. Ik hoop op Walcott (weer) in de spits ipv Giroud. Ben echt klaar met die gast.
Tsja een spits à la Benzema had dit probleem wel opgelost, alleen gaat ie natuurlijk niet naar Arsenal.quote:Op maandag 14 september 2015 13:42 schreef Blistering het volgende:
[..]
Het is allebei niet veel soeps. Heb persoonlijk liever Giroud.
Benzema was enkel realistisch geweest als Real zelf een spits had gekocht (Aguero bijvoorbeeld), dus daar heb ik nooit op gerekend.quote:Op maandag 14 september 2015 13:45 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Tsja een spits à la Benzema had dit probleem wel opgelost, alleen gaat ie natuurlijk niet naar Arsenal.
Ik ook niet hoor, Benzema wordt wel echt elke zomer gelinkt aan Arsenal lijkt het. Ach, wie niet. En uiteindelijk komt 99% niet.quote:Op maandag 14 september 2015 13:48 schreef Blistering het volgende:
[..]
Benzema was enkel realistisch geweest als Real zelf een spits had gekocht (Aguero bijvoorbeeld), dus daar heb ik nooit op gerekend.
Ben benieuwd. Ajax moet eigenlijk wel winnen om goed in de race te blijven, gezien de andere tegenstanders. Celtic is niet in vorm de laatste tijden, dat krijg je door een competitie zonder concurrenten...quote:Op maandag 14 september 2015 14:43 schreef Yreal het volgende:
Donderdag ajax - celtic. Zal ook wel weer niet om aan te gluren zijn.
Maarja, twente was ook niet in vorm denk ik dan...quote:Op maandag 14 september 2015 15:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Ajax moet eigenlijk wel winnen om goed in de race te blijven, gezien de andere tegenstanders. Celtic is niet in vorm de laatste tijden, dat krijg je door een competitie zonder concurrenten...
Donderdag ook Groningen - Marseillequote:Op maandag 14 september 2015 14:43 schreef Yreal het volgende:
Donderdag ajax - celtic. Zal ook wel weer niet om aan te gluren zijn.
Over groningen gesproken. Ik zou daar naar toe vliegen maar Wizzair loopt ineens weer te kutten met verschuiven van vluchten. Kansloos gedoe ook.quote:Op maandag 14 september 2015 15:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Donderdag ook Groningen - Marseille
Dat wordt gênant. Het spijt me heel erg en ik gun Groningen echt het beste maar dit kan niet anders dan precies hetzelfde aflopen als Southampton - Vitesse.quote:Op maandag 14 september 2015 15:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Donderdag ook Groningen - Marseille
Nieuwe coach hè, doet wonderenquote:Op maandag 14 september 2015 15:16 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maarja, twente was ook niet in vorm denk ik dan...
Ik verwacht helemaal niks meer. Te vaak "dat moet kunnen" langs horen komen. Ze gaan kansloos verliezen en ik ben aangenaam verrast als het niet zo is.quote:Op maandag 14 september 2015 15:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat wordt gênant. Het spijt me heel erg en ik gun Groningen echt het beste maar dit kan niet anders dan precies hetzelfde aflopen als Southampton - Vitesse.
[..]
Nieuwe coach hè, doet wonderen
Ajax gaat het zwaar krijgen. Maar Celtic thuis is een moetje. Als je die niet wint kun je beter direct weer stoppen.
Ik zeg niet dat het moet kunnen, ik zeg dat het moet gebeuren.quote:Op maandag 14 september 2015 15:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik verwacht helemaal niks meer. Te vaak "dat moet kunnen" langs horen komen. Ze gaan kansloos verliezen en ik ben aangenaam verrast als het niet zo is.
Ja dat las ik. maar ik wilde toch even mijn negativiteit uitspreken...quote:Op maandag 14 september 2015 15:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het moet kunnen, ik zeg dat het moet gebeuren.
Ben je nu in Polen ofzo?quote:Op maandag 14 september 2015 15:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Over groningen gesproken. Ik zou daar naar toe vliegen maar Wizzair loopt ineens weer te kutten met verschuiven van vluchten. Kansloos gedoe ook.
quote:Op maandag 14 september 2015 15:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat wordt gênant. Het spijt me heel erg en ik gun Groningen echt het beste maar dit kan niet anders dan precies hetzelfde aflopen als Southampton - Vitesse.
[..]
Nieuwe coach hè, doet wonderen
Ajax gaat het zwaar krijgen. Maar Celtic thuis is een moetje. Als je die niet wint kun je beter direct weer stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |