Doen ze daar ook eens wat voor die paar miljard. In plaats van gyros vreten en ouzo zuipen.quote:Op zondag 13 september 2015 19:57 schreef Nintex het volgende:
Orban heeft gezegd dat hij solidair is met Duitsland in deze en blij is met het besluit om de grenzen te sluiten. Gaat een interessant EU overleg worden morgen. De Grieken zullen ook wel 'woest' zijn, zij zijn nu niet alleen het beginpunt, maar ook het eindstation van de vluchtelingenstroom.
De EU gaat er aan.quote:Op zondag 13 september 2015 19:54 schreef Swetsenegger het volgende:
http://nieuws.tpo.nl/2015(...)ingenquota-weigeren/
Ik ben nog steeds van mening dat het een stuk beter was geweest als ze die bootvluchtelingen gewoon terug hadden gebracht.quote:Op zondag 13 september 2015 19:57 schreef Nintex het volgende:
Orban heeft gezegd dat hij solidair is met Duitsland in deze en blij is met het besluit om de grenzen te sluiten. Gaat een interessant EU overleg worden morgen. De Grieken zullen ook wel 'woest' zijn, zij zijn nu niet alleen het beginpunt, maar ook het eindstation van de vluchtelingenstroom.
Och dat zal zo'n vaart niet lopen, het is goed dat men niet alles meer klakkeloos pikt. De bemoeizucht moet ingedamd worden.quote:
Dit is het begin van een vrij harde grens tussen Noord en zuid europa. Want nu zal iedereen via de westroute gaan. En dan zal ofwel frankrijk, ofwel belgie en duitsland, of misschien zelfs Nederland weer controles gaan invoeren.quote:Op zondag 13 september 2015 17:53 schreef Confetti het volgende:
Duitsland stuurt ook 2,000 mensen van de oproerpolitie naar de grens.
We weten uit het verleden dat die Duitsers wél een grens kunnen bewaken.
Maar die toestroom van Hongarije naar Oostenrijk stopt niet dus ook die grens zal toch dicht moeten wil Oostenrijk niet overlopen worden.
Wat mij betreft mogen alle Syriërs hier asiel aanvragen ja. Aan de hand waarvan wil je selecteren? 60% is man, 40% vrouw. Denk dat dat simpelweg een cultuurkwestie is/iets te maken heeft met veiligheid.quote:Op zondag 13 september 2015 19:22 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik geloof Karskens in dat opzicht wat meer. Het blijft opvallend dat het vooral jonge mannen zijn.
Echte vluchtelingen moeten welkom zijn, maar gelukszoekers houden plekken van echte vluchtelingen vast en dat kan gewoon niet. Of mag iedereen van jou ongezien gewoon linea recta door?
Ze eerst allemaal welkom heten, vervolgens kom je er achter dat je het niet aankunt en gaat dan de grens dichtgooien en zo Oostenrijk en Tjechië opzadelen met een tot stilstand komende stroom vluchtelingen waarbij wellicht mensonterende situaties zullen optreden.quote:Op zondag 13 september 2015 20:13 schreef tofastTG het volgende:
Het lijkt mij overigens zeer waarschijnlijk dat de grens overigens binnen 24 tot maximaal 48u weer open gaat. Duitsland wil alleen ordentelijke procedures instellen om mensonterende situaties te voorkomen.
Ja, geen wonder dat die vluchtelingen ook steeds kwaaier en kwaaier worden hoor. Vraag me nu af wie onmenselijk is Hongarije of Dld.quote:Op zondag 13 september 2015 20:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze eerst allemaal welkom heten, vervolgens kom je er achter dat je het niet aankunt en gaat dan de grens dichtgooien en zo Oostenrijk en Tjechië opzadelen met een tot stilstand komende stroom vluchtelingen waarbij wellicht mensonterende situaties zullen optreden.
Wat?quote:Op zondag 13 september 2015 20:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, geen wonder dat die vluchtelingen ook steeds kwaaier en kwaaier worden hoor. Vraag me nu af wie onmenselijk is Hongarije of Dld..
Duitsland ging op andere plekken al camera's ophangen, om te zorgen dat migranten niet van de andere routes gebruik gingen maken, las ik.quote:Op zondag 13 september 2015 20:23 schreef Igen het volgende:
[ afbeelding ]
Grijs=Schengen-buitengrens, rood="tijdelijke" grenscontroles
Nou, wat zou de volgende grens zijn die dicht gaat?
IJsland heeft gezegd dat migranten welkom zijn.quote:Op zondag 13 september 2015 20:24 schreef hoas het volgende:
Ach de winter staat voor de deur,eens kijken af ze het dan nog zo fantastisch vinden.
Die Juncker wat een mongool, het was toch allemaal zo verplicht?quote:Op zondag 13 september 2015 19:54 schreef Swetsenegger het volgende:
http://nieuws.tpo.nl/2015(...)ingenquota-weigeren/
Huh? Waar is de schengen grens bij Griekenland gebleven?quote:Op zondag 13 september 2015 20:23 schreef Igen het volgende:
[ afbeelding ]
Grijs=Schengen-buitengrens, rood="tijdelijke" grenscontroles
Nou, wat zou de volgende grens zijn die dicht gaat?
Landen die eigenlijk verantwoordelijk zijn, volgens het verdrag van Dublin. Bovendien, men wint op deze manier even tijd om procedures in te stellen. Zo absurd is dat toch niet? Het plaatsen van iets essentieels als dranghekken/tafels etc. gaat nou eenmaal stukken beter als je ruimte hebt.quote:Op zondag 13 september 2015 20:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze eerst allemaal welkom heten, vervolgens kom je er achter dat je het niet aankunt en gaat dan de grens dichtgooien en zo Oostenrijk en Tjechië opzadelen met een tot stilstand komende stroom vluchtelingen waarbij wellicht mensonterende situaties zullen optreden.
Dat denk ik niet. Volgens mij is het meer om pressie uit te voeren op de landen die geen quota vluchtelingen op willen nemen.quote:Op zondag 13 september 2015 20:13 schreef tofastTG het volgende:
Het lijkt mij overigens zeer waarschijnlijk dat de grens overigens binnen 24 tot maximaal 48u weer open gaat. Duitsland wil alleen ordentelijke procedures instellen om mensonterende situaties te voorkomen.
Wat wat?quote:Op zondag 13 september 2015 20:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat?
Ze komen zelf hierheen...
Zelfde idee met het weigeren van voedsel of water.
Ik ben benieuwd. Aan de ene kant vrees ik dat de route Boedapest-Bratislava-Brno-Praag-Dresden-Berlijn populair zou kunnen worden. Aan de andere kant, misschien willen de 'gelukszoekers' wel per se naar Zuid-Duitsland waar de economie het beste draait en hebben ze geen zin om naar Berlijn te gaan.quote:Op zondag 13 september 2015 20:25 schreef Physsic het volgende:
[..]
Duitsland ging op andere plekken al camera's ophangen, om te zorgen dat migranten niet van de andere routes gebruik gingen maken, las ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |