Doen ze daar ook eens wat voor die paar miljard. In plaats van gyros vreten en ouzo zuipen.quote:Op zondag 13 september 2015 19:57 schreef Nintex het volgende:
Orban heeft gezegd dat hij solidair is met Duitsland in deze en blij is met het besluit om de grenzen te sluiten. Gaat een interessant EU overleg worden morgen. De Grieken zullen ook wel 'woest' zijn, zij zijn nu niet alleen het beginpunt, maar ook het eindstation van de vluchtelingenstroom.
De EU gaat er aan.quote:Op zondag 13 september 2015 19:54 schreef Swetsenegger het volgende:
http://nieuws.tpo.nl/2015(...)ingenquota-weigeren/
Ik ben nog steeds van mening dat het een stuk beter was geweest als ze die bootvluchtelingen gewoon terug hadden gebracht.quote:Op zondag 13 september 2015 19:57 schreef Nintex het volgende:
Orban heeft gezegd dat hij solidair is met Duitsland in deze en blij is met het besluit om de grenzen te sluiten. Gaat een interessant EU overleg worden morgen. De Grieken zullen ook wel 'woest' zijn, zij zijn nu niet alleen het beginpunt, maar ook het eindstation van de vluchtelingenstroom.
Och dat zal zo'n vaart niet lopen, het is goed dat men niet alles meer klakkeloos pikt. De bemoeizucht moet ingedamd worden.quote:
Dit is het begin van een vrij harde grens tussen Noord en zuid europa. Want nu zal iedereen via de westroute gaan. En dan zal ofwel frankrijk, ofwel belgie en duitsland, of misschien zelfs Nederland weer controles gaan invoeren.quote:Op zondag 13 september 2015 17:53 schreef Confetti het volgende:
Duitsland stuurt ook 2,000 mensen van de oproerpolitie naar de grens.
We weten uit het verleden dat die Duitsers wél een grens kunnen bewaken.
Maar die toestroom van Hongarije naar Oostenrijk stopt niet dus ook die grens zal toch dicht moeten wil Oostenrijk niet overlopen worden.
Wat mij betreft mogen alle Syriërs hier asiel aanvragen ja. Aan de hand waarvan wil je selecteren? 60% is man, 40% vrouw. Denk dat dat simpelweg een cultuurkwestie is/iets te maken heeft met veiligheid.quote:Op zondag 13 september 2015 19:22 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik geloof Karskens in dat opzicht wat meer. Het blijft opvallend dat het vooral jonge mannen zijn.
Echte vluchtelingen moeten welkom zijn, maar gelukszoekers houden plekken van echte vluchtelingen vast en dat kan gewoon niet. Of mag iedereen van jou ongezien gewoon linea recta door?
Ze eerst allemaal welkom heten, vervolgens kom je er achter dat je het niet aankunt en gaat dan de grens dichtgooien en zo Oostenrijk en Tjechië opzadelen met een tot stilstand komende stroom vluchtelingen waarbij wellicht mensonterende situaties zullen optreden.quote:Op zondag 13 september 2015 20:13 schreef tofastTG het volgende:
Het lijkt mij overigens zeer waarschijnlijk dat de grens overigens binnen 24 tot maximaal 48u weer open gaat. Duitsland wil alleen ordentelijke procedures instellen om mensonterende situaties te voorkomen.
Ja, geen wonder dat die vluchtelingen ook steeds kwaaier en kwaaier worden hoor. Vraag me nu af wie onmenselijk is Hongarije of Dld.quote:Op zondag 13 september 2015 20:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze eerst allemaal welkom heten, vervolgens kom je er achter dat je het niet aankunt en gaat dan de grens dichtgooien en zo Oostenrijk en Tjechië opzadelen met een tot stilstand komende stroom vluchtelingen waarbij wellicht mensonterende situaties zullen optreden.
Wat?quote:Op zondag 13 september 2015 20:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, geen wonder dat die vluchtelingen ook steeds kwaaier en kwaaier worden hoor. Vraag me nu af wie onmenselijk is Hongarije of Dld..
Duitsland ging op andere plekken al camera's ophangen, om te zorgen dat migranten niet van de andere routes gebruik gingen maken, las ik.quote:Op zondag 13 september 2015 20:23 schreef Igen het volgende:
[ afbeelding ]
Grijs=Schengen-buitengrens, rood="tijdelijke" grenscontroles
Nou, wat zou de volgende grens zijn die dicht gaat?
IJsland heeft gezegd dat migranten welkom zijn.quote:Op zondag 13 september 2015 20:24 schreef hoas het volgende:
Ach de winter staat voor de deur,eens kijken af ze het dan nog zo fantastisch vinden.
Die Juncker wat een mongool, het was toch allemaal zo verplicht?quote:Op zondag 13 september 2015 19:54 schreef Swetsenegger het volgende:
http://nieuws.tpo.nl/2015(...)ingenquota-weigeren/
Huh? Waar is de schengen grens bij Griekenland gebleven?quote:Op zondag 13 september 2015 20:23 schreef Igen het volgende:
[ afbeelding ]
Landen die eigenlijk verantwoordelijk zijn, volgens het verdrag van Dublin. Bovendien, men wint op deze manier even tijd om procedures in te stellen. Zo absurd is dat toch niet? Het plaatsen van iets essentieels als dranghekken/tafels etc. gaat nou eenmaal stukken beter als je ruimte hebt.quote:Op zondag 13 september 2015 20:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze eerst allemaal welkom heten, vervolgens kom je er achter dat je het niet aankunt en gaat dan de grens dichtgooien en zo Oostenrijk en Tjechië opzadelen met een tot stilstand komende stroom vluchtelingen waarbij wellicht mensonterende situaties zullen optreden.
Dat denk ik niet. Volgens mij is het meer om pressie uit te voeren op de landen die geen quota vluchtelingen op willen nemen.quote:Op zondag 13 september 2015 20:13 schreef tofastTG het volgende:
Het lijkt mij overigens zeer waarschijnlijk dat de grens overigens binnen 24 tot maximaal 48u weer open gaat. Duitsland wil alleen ordentelijke procedures instellen om mensonterende situaties te voorkomen.
Wat wat?quote:Op zondag 13 september 2015 20:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat?
Ze komen zelf hierheen...
Zelfde idee met het weigeren van voedsel of water.
Ik ben benieuwd. Aan de ene kant vrees ik dat de route Boedapest-Bratislava-Brno-Praag-Dresden-Berlijn populair zou kunnen worden. Aan de andere kant, misschien willen de 'gelukszoekers' wel per se naar Zuid-Duitsland waar de economie het beste draait en hebben ze geen zin om naar Berlijn te gaan.quote:Op zondag 13 september 2015 20:25 schreef Physsic het volgende:
[..]
Duitsland ging op andere plekken al camera's ophangen, om te zorgen dat migranten niet van de andere routes gebruik gingen maken, las ik.
Ja buiten het kaartje hè.quote:Op zondag 13 september 2015 20:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Huh? Waar is de schengen grens bij Griekenland gebleven?
Hoe is die man daar überhaupt terecht gekomen eigenlijk? Naar mijn weten was hij altijd maar gewoon.quote:Op zondag 13 september 2015 20:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat wat?
Merkel zegt een week geleden kom maar allemaal naar Dld.
Juncker knoopt er een fijn herverdelingstabelletje aan vast, waarvan je ook wel weet dat dit terwijl het uitgesproken wordt al achter de feiten aan loopt.
Nu worden de vluchtelingen boos dat ze niet meer door mogen, wat ik niet gek vind.
Die politici Merkel en Juncker voorop zijn volkomen incapabel wmb.
Duitsers moeten maar afrekenen met Merkel. Maar hoe krijgen we de aartsmongool Juncker weg van die plaats?
Met een extra kratje pils in het vooruitschiet?quote:Op zondag 13 september 2015 20:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar hoe krijgen we de aartsmongool Juncker weg van die plaats?
Oostenrijk-Italië?quote:Op zondag 13 september 2015 20:23 schreef Igen het volgende:
[ afbeelding ]
Wellicht..quote:Op zondag 13 september 2015 20:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
quote:Nadat bekend was geworden dat Duitsland geen treinen uit Oostenrijk meer zou binnenlaten, moesten honderden vluchtelingen in Salzburg een gereedstaande trein verlaten. Ze zijn ondergebracht in een ondergrondse parkeergarage, vlakbij het centraal station in de Oostenrijkse stad. Ze verlieten de perrons zonder al te veel misbaar.
Wij hebben toch geen bal te maken met Duitsland maar omdat ze daar niet welkom zijn krijgen wij straks de hele bende hier en Rutte zal ze waarschijnlijk nog met open armen ontvangen ook.quote:Op zondag 13 september 2015 20:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat wat?
Juncker knoopt er een fijn herverdelingstabelletje aan vast, waarvan je ook wel weet dat dit terwijl het uitgesproken wordt al achter de feiten aan loopt.
Nu worden de vluchtelingen boos dat ze niet meer door mogen, wat ik niet gek vind.
Duitsers moeten maar afrekenen met Merkel. Maar hoe krijgen we de aartsmongool Juncker weg van die plaats?
Gekonkel.quote:Op zondag 13 september 2015 20:28 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Hoe is die man daar überhaupt terecht gekomen eigenlijk? Naar mijn weten was hij altijd maar gewoon.
Juncker was de lijsttrekker van de christendemocraten bij de vorige verkiezingen. Hij is op zijn plek gekomen omdat die fractie de verkiezingen won.quote:Op zondag 13 september 2015 20:28 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Hoe is die man daar überhaupt terecht gekomen eigenlijk? Naar mijn weten was hij altijd maar gewoon.
Maak er maar kopstootjes van dan gaat-ie kale mannen en plein public kussen.quote:Op zondag 13 september 2015 20:28 schreef Elzies het volgende:
[..]
Met een extra kratje pils in het vooruitschiet?
Inderdaad. Merkel gaat hier toch imagoschade van ondervinden lijkt me. Het is alsof je je 'welkom' mat bij de voordeur 's nachts stiekem weer naar binnen haalt.quote:Op zondag 13 september 2015 20:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat wat?
Rutte is daar niet te daadkrachtig voor, hij doet zijn duim omhoog en lacht. Terwijl hij iets zegt van "Ja het is een lastige situatie". Duitsland had iig ballen door ze te verwelkomen, alleen hebben ze geheel geen ruggengraat.quote:Op zondag 13 september 2015 20:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wij hebben toch geen bal te maken met Duitsland maar omdat ze daar niet welkom zijn krijgen wij straks de hele bende hier en Rutte zal ze waarschijnlijk nog met open armen ontvangen ook.
Ja, dat vraag ik me af, zullen zien, sws komen er nu al 3100 per week aan, en kunnen we nu de vluchtelingen al niet meer opvangen.......quote:Op zondag 13 september 2015 20:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wij hebben toch geen bal te maken met Duitsland maar omdat ze daar niet welkom zijn krijgen wij straks de hele bende hier en Rutte zal ze waarschijnlijk nog met open armen ontvangen ook.
vorige week 1800, deze week 3100. Zitten we al op 4900. Neem aan dat we dus deze week ook gaan stoppen met aannemen, omdat we dan ons aandeel hebben gehad?quote:Op zondag 13 september 2015 20:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me af, zullen zien, sws komen er nu al 3100 per week aan, en kunnen we nu de vluchtelingen al niet meer opvangen........
Ja, klopt idd, was ook mijn conclusie, ben benieuwd hoe dat gaat lopen dus...quote:Op zondag 13 september 2015 20:32 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
vorige week 1800, deze week 3100. Zitten we al op 4900. Neem aan dat we dus deze week ook gaan stoppen met aannemen, omdat we dan ons aandeel hebben gehad?
Volgens mij is het meerendeel van de bevolking wel klaar met vluchtelingen.quote:Op zondag 13 september 2015 20:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me af, zullen zien, sws komen er nu al 3100 per week aan, en kunnen we nu de vluchtelingen al niet meer opvangen........
Bezetting centrale opvang:quote:Op zondag 13 september 2015 20:32 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
vorige week 1800, deze week 3100. Zitten we al op 4900. Neem aan dat we dus deze week ook gaan stoppen met aannemen, omdat we dan ons aandeel hebben gehad?
Het is gewoon totaal verkeerd ingeschat, en daar komen ze nu achter.quote:Op zondag 13 september 2015 20:31 schreef inmylfe het volgende:
[..]
Rutte is daar niet te daadkrachtig voor, hij doet zijn duim omhoog en lacht. Terwijl hij iets zegt van "Ja het is een lastige situatie". Duitsland had iig ballen door ze te verwelkomen, alleen hebben ze geheel geen ruggengraat.
Ik vind het schandalig, ze zouden minimaal moeten aannemen. De ouderen, daklozen en anderen worden compleet geruïneerd, woningen is niet aan te komen en de wachttijd is torenhoog en dan gaan ze nog vluchtelingen aannemen ook.quote:Op zondag 13 september 2015 20:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Denk wel dat ze idd incapabel zijn. Je zag het al bij de kredietcrisis, je zag het bij de eurocrisis en Griekenland. Nu maken ze het helemaal bont wmb.quote:Op zondag 13 september 2015 20:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is gewoon totaal verkeerd ingeschat, en daar komen ze nu achter.
[..]
Ik vind het schandalig, ze zouden minimaal moeten aannemen. De ouderen, daklozen en anderen worden compleet geruïneerd, woningen is niet aan te komen en de wachttijd is torenhoog en dan gaan ze nog vluchtelingen aannemen ook.
Compleet incapabel de mensen die achter het roer staan.
Valt er at te kiezen dan?quote:Op zondag 13 september 2015 20:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Denk wel dat ze idd incapabel zijn. Je zag het al bij de kredietcrisis, je zag het bij de eurocrisis en Griekenland. Nu maken ze het helemaal bont wmb.
Maar ja, kennelijk vinden veel mensen nog steeds dat ze wel opgewassen zijn.
NL heeft het leger al ingezet om met spoed een of meerdere militaire kazernes klaar te maken voor de opvang van vluchtelingen.quote:Op zondag 13 september 2015 20:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ging even over de lijstje van de EU waaruit bleek dat wij zo'n 7500 vluchtelingen toegewezen zouden krijgen. De week daarop (aankomende week dus) zitten we al op dat aantal.quote:Op zondag 13 september 2015 20:33 schreef Physsic het volgende:
[..]
Bezetting centrale opvang:
2015 (op 7 september 2015) - 32.091
Bezetting vergunninghouders in de centrale opvang:
7 september 2015 - 12.479
Nee, aanpassen van troonrede vindt Willem wrs niet goed. We gaan net doen alsof er niets aan de hand is dinsdag, behalve dan dat we ruimhartig de vluchtelingen moeten opvangen in NL.quote:Op zondag 13 september 2015 20:37 schreef Vallon het volgende:
* Vallon ziet weer een popcorn week aankomen..... zou de troonrede al zijn aangepast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |