Speelt er al langer iets in die partij?quote:Op zondag 13 september 2015 17:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb het idee dat er een machtsstrijd losbreekt binnen de Duitse Christendemocraten en Merkel er niet lang meer zit. Dan valt de huidige regering.
Het lijkt steeds meer op doelbewuste sabotage van onze politici.quote:Op zondag 13 september 2015 17:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je moet toch wel volslagen idioot zijn om duizenden en duizenden mensen te verwelkomen.
Ja, ze heeft iedereen die een opvolger zou kunnen zijn kapot gemaakt, en de Beierse Christendemocraten (CSU) hebben al langer kritiek op haar.quote:Op zondag 13 september 2015 17:35 schreef karton2 het volgende:
[..]
Speelt er al langer iets in die partij?
Hij roept dat Dublin nog onverminderd van kracht is en dat asielzoekers moeten accepteren dat ze geen land mogen kiezen.quote:Op zondag 13 september 2015 17:40 schreef Infection het volgende:
Persconferentie: http://nos.nl/livestream/(...)htelingencrisis.html
Mijn Duits is alleen niet zo goed...
Maar wel worden de grenscontroles weer ingevoerd als ik het goed verstond?quote:Op zondag 13 september 2015 17:42 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hij roept dat Dublin nog onverminderd van kracht is en dat asielzoekers moeten accepteren dat ze geen land mogen kiezen.
Dat zeker ja. In overleg met Oostenrijk en steun coalitie. Nouja, de druk zal zich nu alleen maar verplaatsen naar Oostenrijk. Mits ze de grenzen echt dicht kunnen houden.quote:Op zondag 13 september 2015 17:44 schreef Infection het volgende:
[..]
Maar wel worden de grenscontroles weer ingevoerd als ik het goed verstond?
Treinverkeer wordt stilgelegd naar Oostenrijk miv 19:00 uurquote:Op zondag 13 september 2015 17:47 schreef sonnyspek het volgende:
In hoeverre zorgen grenscontroles ervoor dat ze ook echt de vluchtelingen tegenhouden?
quote:Op zondag 13 september 2015 17:42 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hij roept dat Dublin nog onverminderd van kracht is en dat asielzoekers moeten accepteren dat ze geen land mogen kiezen.
Ze is zeker niet naar de kerk geweest vanmorgen?quote:Op zondag 13 september 2015 16:41 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Eindelijk een verstandig besluit.
En een knieval van Merkel ja.
quote:Op zondag 13 september 2015 17:51 schreef Oom_Agent het volgende:
De regering in Oostenrijk is ook in crisisdebat gegaan nu Duitsland de grenzen dicht gooit.
http://www.oe24.at/
En in Hongarije ga je de cel in als je illegaal het land betreed.
http://www.nu.nl/buitenla(...)nten-arresteren.html
Merkel kan nu niemand meer de les lezen dan wel voorschrijven dus de andere landen zullen nu ook snel hun grens dicht moeten gooien.quote:Op zondag 13 september 2015 17:44 schreef Infection het volgende:
[..]
Maar wel worden de grenscontroles weer ingevoerd als ik het goed verstond?
Uitzetten en bootjes terugslepen, dat is wat moet gebeuren.quote:Op zondag 13 september 2015 17:54 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Merkel kan nu niemand meer de les lezen dan wel voorschrijven dus de andere landen zullen nu ook snel hun grens dicht moeten gooien.
Dat soort dingen kun je het beste aan de Duitsers overlaten.quote:Op zondag 13 september 2015 17:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Uitzetten en bootjes terugslepen, dat is wat moet gebeuren.
München alleen al tussen de 10.000 - 14.000 per dagquote:Op zondag 13 september 2015 18:05 schreef BarryOSeven het volgende:
Kom maar door, met 24 uur reizen moet je in het beloofde Nederland kunnen zijn vanuit Oostenrijk! Hoeveel kreeg Duitsland er ook alweer per dag?
Daarom staat er ook opgeschort.quote:Op zondag 13 september 2015 18:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
TT is onjuist. Schengen biedt de mogelijkheid om in uitzonderlijke situaties beperkte grenscontroles in te voeren. Ik snap dat het lekker de onderbuik raakt om te zeggen dat Duitsland het verdrag van Schengen opzegt, maar wat nu gebeurt kan gewoon binnen Schengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |