Ze kunnen beter het leger langs de grens stationeren.quote:Op zondag 13 september 2015 20:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
NL heeft het leger al ingezet om met spoed een of meerdere militaire kazernes klaar te maken voor de opvang van vluchtelingen.
Betwijfel of dat mogelijk is, allemaal weg bezuinigd.quote:Op zondag 13 september 2015 20:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ze kunnen beter het leger langs de grens stationeren.
Dan moeten we een manier zien te vinden om die gast eruit te krijgen op één of andere manier. Via opinie.quote:
Tolerantie, vrijgevigheid en solidariteit is wat we moeten tonen aan deze getraumatiseerde stroom mensen.quote:Op zondag 13 september 2015 20:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, aanpassen van troonrede vindt Willem wrs niet goed. We gaan net doen alsof er niets aan de hand is dinsdag, behalve dan dat we ruimhartig de vluchtelingen moeten opvangen in NL.
Ja, dat begreep ik, maar ik dacht ik plaats even wat cijfers.quote:Op zondag 13 september 2015 20:38 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ging even over de lijstje van de EU waaruit bleek dat wij zo'n 7500 vluchtelingen toegewezen zouden krijgen. De week daarop (aankomende week dus) zitten we al op dat aantal.
Welkom! idd, dat zal er instaan op instigatie van Samsom.quote:Op zondag 13 september 2015 20:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tolerantie, vrijgevigheid en solidariteit is wat we moeten tonen aan deze getraumatiseerde stroom mensen.
Ik bedoel meer; Wat kunnen we ervoor terug zetten dan? Ik heb nu bij geen van de Europese politici het idee dat ze capabel zijn.quote:Op zondag 13 september 2015 20:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan moeten we een manier zien te vinden om die gast eruit te krijgen op één of andere manier. Via opinie.
Nee, nu geven we ze zelfs onze militaire kazernes cadeau. Misschien mogen de vluchtelingen zelfs wel hun eigen leger vormen in NL.quote:Op zondag 13 september 2015 20:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ze kunnen beter het leger langs de grens stationeren.
Nou het was de bedoeling dat het lijstje ruim genoeg zou zijn voor de komende tijd. Al zou dit lijstje morgen in gaan dan zitten wel met 1,5 week alweer aan het quotum.quote:Op zondag 13 september 2015 20:40 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik, maar ik dacht ik plaats even wat cijfers.![]()
Ik snap ook niet vanaf welk aantal/welke dag die 7500 begint met tellen, aangezien er hier dagelijks nieuwe mensen aankloppen.
Enig idee?
Maar waarom ziet het grootste gedeelte van de EU bevolking dat de vluchtelingenstroom onhoudbaar is en bagatelliseren alle politici over de hele linie..., op wat extreem links en rechts na??quote:Op zondag 13 september 2015 20:41 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nou het was de bedoeling dat het lijstje ruim genoeg zou zijn voor de komende tijd. Al zou dit lijstje morgen in gaan dan zitten wel met 1,5 week alweer aan het quotum.
Het is totaal buiten proporties, de werkelijke stroom is 100x zo groot als ze willen doen geloven.
Ach, straks een snelle vrachtwagen vanuit Turkije in een klap richting NL. Ondertussen wat wapens droppen en je hebt EU met een weekend onder je hoede.quote:Op zondag 13 september 2015 20:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, nu geven we ze zelfs onze militaire kazernes cadeau. Misschien mogen de vluchtelingen zelfs wel hun eigen leger vormen in NL.
Omdat er voor de politici belangen spelen die wij niet kennen. Zoals het mooie pluchen krukje in Brussel of weet ik het.quote:Op zondag 13 september 2015 20:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar waarom ziet het grootste gedeelte van de EU bevolking dat de vluchtelingenstroom onhoudbaar is en bagatelliseren alle politici over de hele linie..., op wat extreem links en rechts na??
Dat is ook wel een punt idd. Ik bedoel, lieden als Geertje zit een zinnig mens ook niet op te wachten. Bovendien moet je die helemaal in de gaten houden.quote:Op zondag 13 september 2015 20:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik bedoel meer; Wat kunnen we ervoor terug zetten dan? Ik heb nu bij geen van de Europese politici het idee dat ze capabel zijn.
Ik dacht dat die 7500 echt bij Hongarije e.d. 'weggehaald' zouden worden, om vervolgens in Nederland te plaatsen. Aangezien het de bedoeling is om landen als Hongarijen een beetje te ontlasten.quote:Op zondag 13 september 2015 20:41 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nou het was de bedoeling dat het lijstje ruim genoeg zou zijn voor de komende tijd. Al zou dit lijstje morgen in gaan dan zitten wel met 1,5 week alweer aan het quotum.
Het is totaal buiten proporties, de werkelijke stroom is 100x zo groot als ze willen doen geloven.
Ik krijg het gevoel dat men Europa moedwillig in chaos wil storten.quote:Op zondag 13 september 2015 20:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar waarom ziet het grootste gedeelte van de EU bevolking dat de vluchtelingenstroom onhoudbaar is en bagatelliseren alle politici over de hele linie..., op wat extreem links en rechts na??
En dan roepen ze "Had je maar niet tegen de europese grondwet moeten stemmen!!" ?quote:Op zondag 13 september 2015 20:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat men Europa moedwillig in chaos wil storten.
Precies. Die 7,500 zijn bonusasielzoekers. Die komen bovenop de reguliere toestroom.quote:Op zondag 13 september 2015 20:46 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik dacht dat die 7500 echt bij Hongarije e.d. 'weggehaald' zouden worden, om vervolgens in Nederland te plaatsen. Aangezien het de bedoeling is om landen als Hongarijen een beetje te ontlasten.
Die aantal zijn totaal niet meer relevant. Als ze het plan hadden dit plan te gebruiken voor het komende jaar of zo, dan is er volledig mis gecalculeerd. En wie weet weten ze nog steeds niet het werkelijke aantal.quote:Op zondag 13 september 2015 20:46 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik dacht dat die 7500 echt bij Hongarije e.d. 'weggehaald' zouden worden, om vervolgens in Nederland te plaatsen. Aangezien het de bedoeling is om landen als Hongarijen een beetje te ontlasten.
Moet het internet eerst uitvallen, willen we hier achter onze laptop/smartphone/tablet vandaan komen om een revolutie te startenquote:Op zondag 13 september 2015 20:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is ook wel een punt idd. Ik bedoel, lieden als Geertje zit een zinnig mens ook niet op te wachten. Bovendien moet je die helemaal in de gaten houden.
Zal daar nog even over nadenken, is wrs wel een mouw aan te passen.
Begint een beetje 1848 te worden nu..
Es riecht nach 1848.
Zo is het natuurlijk wel. Kijk zolang er niet al te veel veranderd, gaat niemand de straat op.quote:Op zondag 13 september 2015 20:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Moet het internet eerst uitvallen, willen we hier achter onze laptop/smartphone/tablet vandaan komen om een revolutie te starten
Ik zeg al het ruikt nu naar 1848, toen mensen vooral in Duitsland eindelijk parlementen wilden hebben, inspraak dus... We moeten wel wat doen. Niet na 3 biertjes weer je dosis Pauw over je laten gaan.quote:Op zondag 13 september 2015 20:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Moet het internet eerst uitvallen, willen we hier achter onze laptop/smartphone/tablet vandaan komen om een revolutie te starten
Rare psychopaten.quote:Op zondag 13 september 2015 20:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En dan roepen ze "Had je maar niet tegen de europese grondwet moeten stemmen!!" ?
quote:Op zondag 13 september 2015 20:57 schreef Physsic het volgende:
Op internet beginnen Duitsers al te huilen dat ze alleenmaar wilde helpen, maar nu zelf hulp nodig hebben. Ze zeggen dat de EU moet bijspringen, omdat dit er teveel zijn voor Duitsland alleen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |