Ben je verliefd op haar geworden, en hoe oud zijn jullie?quote:Op zondag 13 september 2015 17:06 schreef puksel het volgende:
Het lijkt me sterk dat dat een leugentje was. we hebben wel 0,5 jaar daarna heel erg awkward contact gehad. misschien ook wel van mijn kant omdat ik het als een afwijzing zag.
Zal ik niet gewoon op haar initiatief wachten?
Je weet wel wat ze wilt, niet daten in ieder geval. Anders had ze wel gezegd "vanavond kan ik niet maar volgende week.." oid.quote:Op zondag 13 september 2015 17:08 schreef puksel het volgende:
ik vind haar erg leuk ja. ik ben 18 en zij is 17
ik weet niet wat ze nou eigenlijk wilt.... Dat zit me dus dwars.
Doe het wel voorzichtig aan met haar want je weet het maar nooit wat ze met jou wil... Maar denk je heel vaak aan haar, puksel?quote:Op zondag 13 september 2015 17:08 schreef puksel het volgende:
ik vind haar erg leuk ja. ik ben 18 en zij is 17
ik weet niet wat ze nou eigenlijk wilt.... Dat zit me dus dwars.
Nee man mietje, ga ervoor, straks baalt ze dat je te lang wacht en gaat ze met een ander die wel z'n mond open durfde te doen.quote:Op zondag 13 september 2015 17:25 schreef puksel het volgende:
ik kijk het nog even aaan de komende weken. ik zie wel waar het op uitloopt. misschien neemt zij wel initiatief
Probeer het balletje eens op te gooien tijdens een leuk gesprekquote:Op zondag 13 september 2015 17:25 schreef puksel het volgende:
ik kijk het nog even aaan de komende weken. ik zie wel waar het op uitloopt. misschien neemt zij wel initiatief
Gewoon als je een leuk en gezellig gesprek hebt, dan zitten jullie beiden al in een goede sfeer.quote:Op zondag 13 september 2015 17:28 schreef puksel het volgende:
hoe bedoel je het balletje opgooien? zoiets als dit"
Ik heb dit weekend niets te doen.
Dit weekend verveel ik me echt, al mn vrienden gaan iets leuks doen en ik niet
Zoiets?
Gewoon doen, probeer het spontaan te brengen, dat gaat ook makkelijker als je al een leuk gesprek hebt lopen.quote:Op zondag 13 september 2015 17:32 schreef puksel het volgende:
hmm. ik zal wel zoiets proberen, het is alleen wel eng xD
Nee heb je, ja kan je krijgen.quote:Op zondag 13 september 2015 17:35 schreef puksel het volgende:
en als ze weer nee zegt? dan weer een half jaar awkward lopen doen?
Succesquote:Op zondag 13 september 2015 17:38 schreef puksel het volgende:
daar heb je gelijk in. ik zal het volgende week eens vragen.
Uh nee dat klinkt meer alsof ze een laatste optie is.quote:Op zondag 13 september 2015 17:28 schreef puksel het volgende:
hoe bedoel je het balletje opgooien? zoiets als dit"
Ik heb dit weekend niets te doen.
Dit weekend verveel ik me echt, al mn vrienden gaan iets leuks doen en ik niet
Zoiets?
Dit dusquote:Op zondag 13 september 2015 16:35 schreef Teydelyk het volgende:
Je bent gewoon keihard gefriendzoned. Dont shit where you eat.
Thats the spirit. Zegt ze ronduit nee dan doe je gewoon alsof je grappig wilde zijn voortbordurend op de opmerking van de leidinggegevende.quote:Op zondag 13 september 2015 17:49 schreef puksel het volgende:
Ik ga het denk ik gewoon vragen. En als ze dan nee zegt, is het contact maar awkward, maar dan weet ik tenminste wel waar ik aan toe ben.
Wat een kutinstelling zeg. Eerst willen hinten dat je geen kut te doen hebt van het weekend en nu moet iemand anders je motiveren, vind je. Jij wil meer van die meid en zij onderneemt niks, dus of zelf aan de bak gaan of je met iets anders bezig gaan houden waar je wel je best voor wil doen.quote:Op zondag 13 september 2015 18:08 schreef puksel het volgende:
tenminste iemand die een beetje motiverend is.
Of ze willen dat jullie gewoon weer eens normaal aan het werk gaan misschien. Je weet wel, hetgeen waar jullie betaalt voor worden enzo in plaats van lekker aan elkaar te klitten uit passieve gezelligheid.quote:opzich heeft lizaatje ook wel een punt. Maar als mijn leidinggevenden zeggen dat het overduidelijk is omdat ze loopt te blozen en de hele tijd loopt te glimlachen kan ik er ook wel van uitgaan dat er iets moet zijn, anders valt dit ze namelijk niet op.
Het lijkt me vrij stug dat ze dit uit het niets hebben bedacht
Had je wel even meteen kunnen zeggen, dan kunnen mensen beslissen of ze uberhaupt de moeite nemen om op jouw inmiddels waardeloze topic te reageren.quote:Op zondag 13 september 2015 18:36 schreef puksel het volgende:
daar ging het niet om, ik haalde mijn berichtjes weg ivm herkenbaarheid.
dankjewelquote:Op zondag 13 september 2015 18:40 schreef Norma_Jeane het volgende:
You're welcome en succes.
Zou wel een bak zijn, want zelf bak ik er niets van een date te scoren.
Misschien had ik er net een disclaimer onder moeten zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |