Ben je verliefd op haar geworden, en hoe oud zijn jullie?quote:Op zondag 13 september 2015 17:06 schreef puksel het volgende:
Het lijkt me sterk dat dat een leugentje was. we hebben wel 0,5 jaar daarna heel erg awkward contact gehad. misschien ook wel van mijn kant omdat ik het als een afwijzing zag.
Zal ik niet gewoon op haar initiatief wachten?
Je weet wel wat ze wilt, niet daten in ieder geval. Anders had ze wel gezegd "vanavond kan ik niet maar volgende week.." oid.quote:Op zondag 13 september 2015 17:08 schreef puksel het volgende:
ik vind haar erg leuk ja. ik ben 18 en zij is 17
ik weet niet wat ze nou eigenlijk wilt.... Dat zit me dus dwars.
Doe het wel voorzichtig aan met haar want je weet het maar nooit wat ze met jou wil... Maar denk je heel vaak aan haar, puksel?quote:Op zondag 13 september 2015 17:08 schreef puksel het volgende:
ik vind haar erg leuk ja. ik ben 18 en zij is 17
ik weet niet wat ze nou eigenlijk wilt.... Dat zit me dus dwars.
Nee man mietje, ga ervoor, straks baalt ze dat je te lang wacht en gaat ze met een ander die wel z'n mond open durfde te doen.quote:Op zondag 13 september 2015 17:25 schreef puksel het volgende:
ik kijk het nog even aaan de komende weken. ik zie wel waar het op uitloopt. misschien neemt zij wel initiatief
Probeer het balletje eens op te gooien tijdens een leuk gesprekquote:Op zondag 13 september 2015 17:25 schreef puksel het volgende:
ik kijk het nog even aaan de komende weken. ik zie wel waar het op uitloopt. misschien neemt zij wel initiatief
Gewoon als je een leuk en gezellig gesprek hebt, dan zitten jullie beiden al in een goede sfeer.quote:Op zondag 13 september 2015 17:28 schreef puksel het volgende:
hoe bedoel je het balletje opgooien? zoiets als dit"
Ik heb dit weekend niets te doen.
Dit weekend verveel ik me echt, al mn vrienden gaan iets leuks doen en ik niet
Zoiets?
Gewoon doen, probeer het spontaan te brengen, dat gaat ook makkelijker als je al een leuk gesprek hebt lopen.quote:Op zondag 13 september 2015 17:32 schreef puksel het volgende:
hmm. ik zal wel zoiets proberen, het is alleen wel eng xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |