SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Jij spamt hele topics vol met onleesbare oneliners. Dat is wat anders dan actief zijn. Ook in dit topic: 3 totaal overbodige replies met dezelfde boodschap. Kap daar eens mee.quote:Op zondag 13 september 2015 16:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik was de hele Topic activ jij helemal nietInderdaad. Prima actie van jouquote:![]()
![]()
Ach jee wat een drama.quote:Op zondag 13 september 2015 16:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik was de hele Topic activ jij helemal niet
Goede reden voor mij om veel minder te cossen.![]()
![]()
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Filmpjes bezoek Stefanie staan in het filmpjestopic: UTO / Utopia Filmpjes #24
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
.![]()
ja de 2 komen in de cos en beginnt ruzie is altijd dat selbequote:Op zondag 13 september 2015 16:13 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach jee wat een drama.
Goede reden voor mij om veel minder te cossen.![]()
![]()
![]()
Stef zegt dat haar familie trots is op hoe ze met Cees omgaatIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Wie reageerde meteen?quote:Op zondag 13 september 2015 16:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja de 2 komen in de cos en beginnt ruzie is altijd dat selbe
Laat het gewoon en lok geen discussie uit.
Daar ben jij hoofdzakelijk op uit...quote:![]()
Ach ja het is altijd wat. TT niet goed, gekaapt, gekaapt worden en van zulks. Veel gezeur weinig commentaar op streams.quote:Op zondag 13 september 2015 16:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja de 2 komen in de cos en beginnt ruzie is altijd dat selbe
Ik kom over een poosje wel weer eens kijken.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Het is een hele grote verbetering jaquote:Op zondag 13 september 2015 16:16 schreef mazaru het volgende:
Stef zegt dat haar familie trots is op hoe ze met Cees omgaat
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
vroeger was het wel leukquote:Op zondag 13 september 2015 16:17 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach ja het is altijd wat. TT niet goed, gekaapt, gekaapt worden en van zulks. Veel gezeur weinig commentaar op streams.
Ik kom over een poosje wel weer eens kijken.![]()
Mooi!quote:Op zondag 13 september 2015 16:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
jij komt vallt mij an kapt mijn TT vind je dat leuk? ik nietIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Stel je toch eens niet zo aan man. Als iemand je voor is met openen, jammer dan.quote:Op zondag 13 september 2015 16:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
jij komt vallt mij an kapt mijn TT vind je dat leuk? ik niet![]()
Zeker wel goed van haar. Vraag me alleen af of ze het nou niet gewoon omzet naar Rolf.quote:Op zondag 13 september 2015 16:17 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Het is een hele grote verbetering ja![]()
Rolf is een vreselijk figuur. Ik kan de irritatie snappen.quote:Op zondag 13 september 2015 16:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Zeker wel goed van haar. Vraag me alleen af of ze het nou niet gewoon omzet naar Rolf.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ivan bezig met muziek op de achtergrond. Vreemd, op sommige momenten is het gebruik van muziek heel beperkt, precies op de minuut bepaald wanneer het moet stoppen. En soms staat op de meest vreemde momenten muziek aan.![]()
gaat niet over TTquote:Op zondag 13 september 2015 16:25 schreef Urb het volgende:
Kwam bijlezen maar gaat weer eens over een TT, tot later maar weer![]()
Volgens mij is de gym de enige plek waar onbeperkt muziek mag.quote:Op zondag 13 september 2015 16:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ivan bezig met muziek op de achtergrond. Vreemd, op sommige momenten is het gebruik van muziek heel beperkt, precies op de minuut bepaald wanneer het moet stoppen. En soms staat op de meest vreemde momenten muziek aan.
Mits er niet gesproken wordt.![]()
Met de gym mag het. Ik snap er ook weinig van. Ik hoorde laatst een gesprek met muziek aanvragen maar ook per persoon had je een aantal uren wat ik zo begreep.quote:Op zondag 13 september 2015 16:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ivan bezig met muziek op de achtergrond. Vreemd, op sommige momenten is het gebruik van muziek heel beperkt, precies op de minuut bepaald wanneer het moet stoppen. En soms staat op de meest vreemde momenten muziek aan.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Daarom zijn ze zo sportiefquote:Op zondag 13 september 2015 16:27 schreef EverHappy het volgende:
[..]
Volgens mij is de gym de enige plek waar onbeperkt muziek mag.
Mits er niet gesproken wordt.![]()
![]()
quote:Op zondag 13 september 2015 16:28 schreef Verida het volgende:
[..]
bedoel je voor jouw tijd?
edit: spuit elf![]()
![]()
![]()
GMTAIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Toch bijzonder dat zoveel mensen uit zichzelf op hetzelfde komen. Dat zet je toch aan het nadenken lijkt mijquote:Op zondag 13 september 2015 16:28 schreef Verida het volgende:
[..]
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
nee ik bedoel tussen 12 en 16 :00quote:Op zondag 13 september 2015 16:28 schreef Verida het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 13 september 2015 16:31 schreef LLgetikt het volgende:
beetje stof in de gym
gewoon troebel beeld![]()
![]()
Vroeger reed de paardentram ook!quote:Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
quote:Op zondag 13 september 2015 16:31 schreef LLgetikt het volgende:
beetje stof in de gym
gewoon troebel beeld![]()
![]()
![]()
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Frank Sinatraquote:Op zondag 13 september 2015 16:33 schreef LLgetikt het volgende:
weet iemand wie dit is (muziek)?
Vind wel mooiIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Robbie Williams heeft ook een album uitgebracht met zijn nummers, dat heet Swing When You're Winningquote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
ohh leukquote:Op zondag 13 september 2015 16:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Robbie Williams heeft ook een album uitgebracht met zijn nummers, dat heet Swing When You're Winning'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
![]()
Met kruik.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Robbiequote:Op zondag 13 september 2015 16:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Robbie Williams heeft ook een album uitgebracht met zijn nummers, dat heet Swing When You're Winning![]()
![]()
quote:Op zondag 13 september 2015 16:37 schreef formule het volgende:
Nu ik er over nadenk zijn alle inwoners eigenlijk klaplopers![]()
Bjorn bekijkt foto`s![]()
ja'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
De gina en mark show word steeds sneuer
wat gaan ze toch raar met elkaar om'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Je kunt wel zien dat dit goed wordt bijgehouden.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Wat ziet de stal er raar uit ineens.quote:Op zondag 13 september 2015 16:43 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hebben ze daar een verbouwing gehad of wah? man man man.quote:Op zondag 13 september 2015 16:43 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Goed ook voor die stereo, zo bij dat stof...quote:Op zondag 13 september 2015 16:43 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
ook nog met de lockdown blijkbaar in die zandbende geslapenquote:Op zondag 13 september 2015 16:46 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Hebben ze daar een verbouwing gehad of wah? man man man.
New Yooooooooooooooooooooooooooooooooork.quote:
Lekker, eindelijk eens geen boom boom boom 'muziek' als iemand alleen bezig is.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ja iddquote:Op zondag 13 september 2015 16:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
New Yooooooooooooooooooooooooooooooooork.
Lekker, eindelijk eens geen boom boom boom 'muziek' als iemand alleen bezig is.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Mooi dit ... . rust en zenn & Ivanquote:Op zondag 13 september 2015 16:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
New Yooooooooooooooooooooooooooooooooork.
Lekker, eindelijk eens geen boom boom boom 'muziek' als iemand alleen bezig is.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
help geen Mod hierquote:Op zondag 13 september 2015 16:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mooi dit ... . rust en zenn & Ivan![]()
Negeert Ivan Rolf?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mods reageren als er persoonlijke aanvallen worden gedaan of discussies die personen aangaan, niet als jij je beledigd voelt.quote:![]()
![]()
Ligt niet aan Rolf.quote:
Ivan vertelde Nicole vanochtend dat hij zich down voelde en niet wist waarom. Hij gaat dan ook vaak iets fysieks doen merk ik.![]()
Gnoom begint hysterisch te krijsen: ze wil een robotbaby.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Das knap, tis zelf nog een baby.quote:Op zondag 13 september 2015 16:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Gnoom begint hysterisch te krijsen: ze wil een robotbaby.![]()
Bij hem heb ik altijd zoiets van wat gaat er in dat hoofd om.quote:Op zondag 13 september 2015 16:57 schreef Enah het volgende:
[..]
Ligt niet aan Rolf.
Ivan vertelde Nicole vanochtend dat hij zich down voelde en niet wist waarom. Hij gaat dan ook vaak iets fysieks doen merk ik.![]()
![]()
We zitten op pagina 5 Mario. Je bent al 5 paginas op je pik getrapt om het berichtje "vol" je geen TT heeft opgeleverd. Vind je het zelf niet een beetje kinderachtig ondertussen?quote:FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
zucht.. wat is er mis met TT kerelquote:Op zondag 13 september 2015 16:59 schreef mario390 het volgende:
zo nu krijg ik en ban en ben niet schuld![]()
ik trek ff mn ridderpak aanquote:Op zondag 13 september 2015 16:59 schreef mario390 het volgende:
zo nu krijg ik en ban en ben niet schuld
niet gelijk zo janken
sterk zijn je Kan het![]()
![]()
in de sc ligt je beenquote:Op zondag 13 september 2015 17:00 schreef Cir het volgende:
[..]
ik trek ff mn ridderpak aan
niet gelijk zo janken
sterk zijn je Kan het![]()
pik pikquote:Op zondag 13 september 2015 17:00 schreef rico80 het volgende:
[..]
We zitten op pagina 5 Mario. Je bent al 5 paginas op je pik getrapt om het berichtje "vol" je geen TT heeft opgeleverd. Vind je het zelf niet een beetje kinderachtig ondertussen?
waar is de PIK
lange pik jonge 5 blz![]()
![]()
omg
de teefjes willen een Baby leasen
alle kleurstellingen zijn mogelijk
84,- zegt Gina : op zich niet heel duur
Ganoom : jaaaaaa doen we een mannen en vrouwen team![]()
real care Baby dat is het ..![]()
nee niet omdat ik de hele laatste topic activ was en die kapper niet ze heeft het nur gedaan om mij te ergerenquote:Op zondag 13 september 2015 17:00 schreef rico80 het volgende:
[..]
We zitten op pagina 5 Mario. Je bent al 5 paginas op je pik getrapt om het berichtje "vol" je geen TT heeft opgeleverd. Vind je het zelf niet een beetje kinderachtig ondertussen?![]()
Opruimen ja beetje therapeutischquote:Op zondag 13 september 2015 16:57 schreef Enah het volgende:
[..]
Ligt niet aan Rolf.
Ivan vertelde Nicole vanochtend dat hij zich down voelde en niet wist waarom. Hij gaat dan ook vaak iets fysieks doen merk ik.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ganoom ; ik wil een drugs Baby![]()
![]()
![]()
Gabs ; zo eentje die moet afkicken
de meisjes zijn hysterisch
Gina wil bellen morgen![]()
Goh een pop/baby om mammie voor te spelen, die kenden we nog niet (Secret Story opdracht van Monique)![]()
UTO / Feedback #17quote:Op zondag 13 september 2015 17:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee niet omdat ik de hele laatste topic activ was en die kapper niet ze heeft het nur gedaan om mij te ergeren![]()
Ivan in de sport ruimte op de fiets ..muziekje dr bij
Gina , Naomie ,...hysterisch ze willen voor 24uur o.i.d. een oefenbaby..![]()
Mark is gekleurde condooms aan het opblazen
achtergrond kindergelach gedoe /visite![]()
Dat gaat jeugdzorg nooit toestaan. Ik hoop dat géén van die vrouwen die er zit ooit een kind krijgt.quote:Op zondag 13 september 2015 17:08 schreef Cir het volgende:
Ivan in de sport ruimte op de fiets ..muziekje dr bij
Gina , Naomie ,...hysterisch ze willen voor 24uur o.i.d. een oefenbaby..![]()
![]()
Je hebt toch ook van die oefenpoppen. Nepbaby's die gaan schreeuwen als ze gevoed moeten worden en dat soort zaken. Als ze dan geen zin meer hebben kunnen ze dat ding gewoon in een hoekje flikkeren.quote:Op zondag 13 september 2015 17:09 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat gaat jeugdzorg nooit toestaan. Ik hoop dat géén van die vrouwen die er zit ooit een kind krijgt.![]()
doe ji en let mein peacequote:Op zondag 13 september 2015 17:08 schreef EverHappy het volgende:
[..]
Als je snel bent kan je post 301 nog maken met "VOL"![]()
![]()
![]()
Waif-proof dusquote:Op zondag 13 september 2015 17:10 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Je hebt toch ook van die oefenpoppen. Nepbaby's die gaan schreeuwen als ze gevoed moeten worden en dat soort zaken. Als ze dan geen zin meer hebben kunnen ze dat ding gewoon in een hoekje flikkeren.![]()
![]()
meen begrepen te hebben dat het de bedoeling wasquote:Op zondag 13 september 2015 17:10 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Je hebt toch ook van die oefenpoppen. Nepbaby's die gaan schreeuwen als ze gevoed moeten worden en dat soort zaken. Als ze dan geen zin meer hebben kunnen ze dat ding gewoon in een hoekje flikkeren.
die poppen.....
mag Gina oogjes prikken een haartjes knippen
@Jan ..gaat om poppen![]()
nou en, deal with it.quote:Op zondag 13 september 2015 17:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee niet omdat ik de hele laatste topic activ was en die kapper niet ze heeft het nur gedaan om mij te ergeren![]()
er gaaat zo een kindje de soep inquote:Op zondag 13 september 2015 17:12 schreef DaSteeg het volgende:
Hoe laat tyfen die kutkoters op? En wat eten we vandaag? Dolfje al in de keuken bezig?
en die andere de grill![]()
![]()
![]()
![]()
Ja die werd met secret story dus ook gebruikt voor een opdrachtquote:Op zondag 13 september 2015 17:10 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Je hebt toch ook van die oefenpoppen. Nepbaby's die gaan schreeuwen als ze gevoed moeten worden en dat soort zaken. Als ze dan geen zin meer hebben kunnen ze dat ding gewoon in een hoekje flikkeren.![]()
De oplossing van die slangen: De batterij er uit trekken.quote:Op zondag 13 september 2015 17:10 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
D-Rolf; mooi he er is niets te eten
ik kan niets maken..er is niks...
niks dus
alles oppos
niks maken ..
o wachr rijst ..
Bas; we hebben rode kool op de Akkur![]()
was ik alweer vergeten maar nu je het zegt herrinner ik het me weer.quote:Op zondag 13 september 2015 17:13 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja werd met secret story ook gebruikt voor een opdracht dus
God wat mis ik SST,was tig keer leuker dan dit,en duurde ook niet zo lang![]()
En de hele dag op tvquote:Op zondag 13 september 2015 17:15 schreef lonneberga het volgende:
[..]
was ik alweer vergeten maar nu je het zegt herrinner ik het me weer.
God wat mis ik SST,was tig keer leuker dan dit,en duurde ook niet zo lang
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
![]()
Hadden die mensen geen leukere feestlocatie kunnen bedenken. Kost dat ook al weer, ¤20,- per kind?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op zondag 13 september 2015 17:13 schreef Cir het volgende:
[..]
er gaaat zo een kindje de soep in
en die andere de grill![]()
![]()
Was gisteren nog een film op.
"Hannibal rising"
Bleek dat hij ook zijn zusje had opgegeten in de soep....![]()
quote:Op zondag 13 september 2015 17:11 schreef Cir het volgende:
[..]
meen begrepen te hebben dat het de bedoeling was
die poppen.....
mag Gina oogjes prikken een haartjes knippen
@Jan ..gaat om poppen![]()
![]()
Geef eigenlijk nooit commentaar op users, maar god wat word ik moe van jou!quote:Op zondag 13 september 2015 16:59 schreef mario390 het volgende:
zo nu krijg ik en ban en ben niet schuldHangplek voor vrije gedachten![]()
Die liggen nog ergens op de planken, denk je?quote:Op zondag 13 september 2015 17:13 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja die werd met secret story dus ook gebruikt voor een opdracht![]()
Echt debiel dit hoor.quote:Op zondag 13 september 2015 17:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Hadden die mensen geen leukere feestlocatie kunnen bedenken. Kost dat ook al weer, ¤20,- per kind?![]()
![]()
je kenn mij niet je weet niksquote:Op zondag 13 september 2015 17:17 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Geef eigenlijk nooit commentaar op users, maar god wat word ik moe van jou!![]()
hij is flieft op nomiquote:Op zondag 13 september 2015 17:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mijn 'waar hangt/leunt Wim' collectie.![]()
![]()
Hij is de zachte G al aan het oefenen.quote:Op zondag 13 september 2015 17:19 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ja he? Eigenlijk is dat iets wat al langer opvalt. Hij vindt haar echt leuk hoor!![]()
quote:Op zondag 13 september 2015 17:17 schreef EverHappy het volgende:
[..]
Was gisteren nog een film op.
"Hannibal rising"
Bleek dat hij ook zijn zusje had opgegeten in de soep....![]()
ik ben voor
wimmie aan het spit![]()
![]()
oortjes van Gnoom knapperig gefrituurd
lange benen van Nikole gemarineerd![]()
![]()
![]()
dat kan wel een stelletje wordenquote:Op zondag 13 september 2015 17:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mijn 'waar hangt/leunt Wim' collectie.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
Wim neemt alles over van anderen. Behalve sporten. Daar heeft hij geen tijd voor.quote:Op zondag 13 september 2015 17:19 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Hij is de zachte G al aan het oefenen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
maar andersom.....quote:Op zondag 13 september 2015 17:19 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ja he? Eigenlijk is dat iets wat al langer opvalt. Hij vindt haar echt leuk hoor!![]()
Heet hij ook al glijmiddel besteld?quote:Op zondag 13 september 2015 17:19 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Hij is de zachte G al aan het oefenen.![]()
Je kent me niet, dus je weet niets van mij. ( gratis lesje Nederlands)quote:Hangplek voor vrije gedachten![]()
Tja, ik snap niet wat hij in Noom ziet maar ik kan me wel voorstellen dat zij hem niet ziet zittenquote:![]()
En van wie de wangen?quote:Op zondag 13 september 2015 17:20 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
ik ben voor
wimmie aan het spit![]()
![]()
oortjes van Gnoom knapperig gefrituurd
lange benen van Nikole gemarineerd![]()
Want dat schijnt het beste stukje vlees te zijn![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb het geluid niet aanstaan, maar het ziet er oersaai uit.
En Waaif zomaar niet in de buurt van haar kerel?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Joh, helpt niks, gaat toch zo door. Is eigenlijk niet de energie waard want er verandert toch niets helaasquote:Op zondag 13 september 2015 17:21 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Je kent me niet, dus je weet niets van mij. ( gratis lesje Nederlands)![]()
![]()
SST was niet van Talpa geloof ik maar wellicht het idee wel van de plank gehaald.quote:Op zondag 13 september 2015 17:17 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Die liggen nog ergens op de planken, denk je?![]()
![]()
quote:Op zondag 13 september 2015 17:21 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Heet hij ook al glijmiddel besteld?![]()
![]()
de sfeer zit er lekker in Coss![]()
![]()
![]()
![]()
1 ding weet Cees wel
er is geen eten ingekocht voor vanavond
er is geen bestelling ..
Cees zegt dat er met fantasie alles is
3 kroppen ijsberg slaai![]()
zij will toch met mij praten niet ikquote:Op zondag 13 september 2015 17:22 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Joh, helpt niks, gaat toch zo door. Is eigenlijk niet de energie waard want er verandert toch niets helaas![]()
Ik denk trouwens niet dat Naomi ook maar ooit iets in Wim zou zien, ook niet in een andere man. Want zij is nog steeds helemaal in love met haar Giootjequote:![]()
rode kool met rijst tochquote:Op zondag 13 september 2015 17:23 schreef Cir het volgende:
![]()
![]()
![]()
1 ding weet Cees wel
er is geen bestelling ..
![]()
![]()
Ijsbergsla, is wel lekker gezond en je wordt er niet dik vanquote:Op zondag 13 september 2015 17:23 schreef Cir het volgende:
![]()
![]()
![]()
1 ding weet Cees wel
er is geen bestelling ..
![]()
Nicole doet de inkoop toch?quote:Op zondag 13 september 2015 17:23 schreef mevrouwdebok het volgende:
Dolf zou koken en heeft niks ingekocht![]()
niet als ze gehoord heeft dat gio isa heeft gepaktquote:Op zondag 13 september 2015 17:23 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik denk trouwens niet dat Naomi ook maar ooit iets in Wim zou zien, ook niet in een andere man. Want zij is nog steeds helemaal in love met haar Giootje
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
Als er echt een hunk van een vent binnen zou komen, dan moet ik nog zien dat ze aan Gio blijft hangen.quote:Op zondag 13 september 2015 17:23 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik denk trouwens niet dat Naomi ook maar ooit iets in Wim zou zien, ook niet in een andere man. Want zij is nog steeds helemaal in love met haar Giootje![]()
Gabs.....quote:Op zondag 13 september 2015 17:21 schreef EverHappy het volgende:
[..]
En van wie de wangen?
Want dat schijnt het beste stukje vlees te zijn![]()
dr tetteh doen we dan roosteren
pittige lapjes met sambal en kneufleukbeuter![]()
likt wel zo maar klopt niks vanquote:Op zondag 13 september 2015 17:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Alsof ze al 30 jaar getrouwd zijn.![]()
Met melk met stukjes poep erin!quote:Op zondag 13 september 2015 17:24 schreef mevrouwdebok het volgende:
stamppot van maken die ijsbergsla , met spekkies![]()
![]()
quote:Op zondag 13 september 2015 17:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mijn 'waar hangt/leunt Wim' collectie.![]()
![]()
Ik weet het niet natuurlijk, maar ik denk dat ze Gio trouw blijft.quote:Op zondag 13 september 2015 17:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Als er echt een hunk van een vent binnen zou komen, dan moet ik nog zien dat ze aan Gio blijft hangen.
Laat die hunk maar binnenkomen, ik wil wel zien![]()
Ik zou wel een verklaring voor Rolf kunnen hebben.
Dat hij steeds bij zijn neus zit.
En nee, niet snuiven!!!!
Misschien heeft hij wel veel groei van neushaar en scheert/knipt dat ook.
Uit ervaring weet ik dat dat enorm kan gaan jeuken.
Dus het is één of ander. Shag uit je neus. Of een beetje jeuk.![]()
![]()
![]()
Rolf heeft wat te eten gevonden.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ja, en sowieso is voor ons kijkers een extra leuke vent ook nooit wegquote:Op zondag 13 september 2015 17:25 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik weet het niet natuurlijk, maar ik denk dat ze Gio trouw blijft.
Laat die hunk maar binnenkomen, ik wil wel zien![]()
![]()
Win/win situatiequote:Op zondag 13 september 2015 17:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en sowieso is voor ons kijkers een extra leuke vent ook nooit weg![]()
Een lekker wijf zou ook goed zijn, ik wil die kerels wel zien kwijlen en die vrouwen jaloers zijn
Actie in de tent!!![]()
Ik denk dat er voor vrouwen meer kwaliteit in die loods rondloopt dan die slangen. Voor mannen is er in Utopia echt niets leuks te zien. Wat een vreselijk stel wijven daarquote:Op zondag 13 september 2015 17:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en sowieso is voor ons kijkers een extra leuke vent ook nooit weg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
de Cutkinderen gaan op de fodo
daaaaaaaaag lieffe kindjes wel thuis
de groep gaat kapot van de Hongert![]()
Ik zou al blij zijn met gewoon een sympathieke vrouw. Het zijn allemaal loeders.quote:Op zondag 13 september 2015 17:27 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Win/win situatie![]()
Een lekker wijf zou ook goed zijn, ik wil die kerels wel zien kwijlen en die vrouwen jaloers zijn![]()
Dat ben ik hartgrondig met je eens.quote:Op zondag 13 september 2015 17:27 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik denk dat er voor vrouwen meer kwaliteit in die loods rondloopt dan die slangen. Voor mannen is er in Utopia echt niets leuks te zien. Wat een vreselijk stel wijven daar![]()
Die weet dat de camera's daar op staan. Dus kan hij stiekem buiten het zicht van de camera een speklapje opeten....quote:Op zondag 13 september 2015 17:28 schreef chufi het volgende:
Ivan doet als groepsmens weer niet mee aan de foto?![]()
![]()
quote:Op zondag 13 september 2015 17:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Rolf heeft wat te eten gevonden.quote:Op zondag 13 september 2015 17:25 schreef EverHappy het volgende:
Ik zou wel een verklaring voor Rolf kunnen hebben.
Dat hij steeds bij zijn neus zit.
En nee, niet snuiven!!!!
Misschien heeft hij wel veel groei van neushaar en scheert/knipt dat ook.
Uit ervaring weet ik dat dat enorm kan gaan jeuken.
Dus het is één of ander. Shag uit je neus. Of een beetje jeuk.![]()
pppffffffquote:Op zondag 13 september 2015 16:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik was de hele Topic activ jij helemal nietJe weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Guilty.quote:Op zondag 13 september 2015 17:31 schreef Disana het volgende:
Wie zei er dat Nicole zonder haar vent zat? Ze is al onderweg.
Waaifie
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Wat een gedoe weerquote:Op zondag 13 september 2015 16:17 schreef EverHappy het volgende:
[..]
Wie reageerde meteen?
Laat het gewoon en lok geen discussie uit.
Daar ben jij hoofdzakelijk op uit...
[..]
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Rolf bij Stef.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
![]()
![]()
Ik vind Waaif ook niet gezelligquote:Op zondag 13 september 2015 17:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Waaif vindt het niet gezellig.![]()
En in die negatieve vibe sleurt ze Ivan mee, stuk chagrijn die Waaifquote:Op zondag 13 september 2015 17:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Waaif vindt het niet gezellig.![]()
![]()
ivan en nicole passen zo niet bij elkaar
vaag om te zien'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
![]()
het is gewoon een gestoord spycho vrouw mensquote:Op zondag 13 september 2015 17:45 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Die amoebe is niet lelijk, maar zo dom dat het gevaarlijk is.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Waaif denkt serieus nog steeds dat ze met ivan oud gaat worden volgens mij. Ze vergeet even dat zodra ze beiden utopia uit zijn, dan heeft ze niks meer te vertellen.quote:Op zondag 13 september 2015 17:41 schreef LLgetikt het volgende:
ivan en nicole passen zo niet bij elkaar
vaag om te zien![]()
Waar ik over nadacht.quote:Op zondag 13 september 2015 17:46 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Waaif denkt serieus nog steeds dat ze met ivan oud gaat worden volgens mij. Ze vergeet even dat zodra ze beiden utopia uit zijn, dan heeft ze niks meer te vertellen.
Straks zijn ze met zijn 2en. En dan kom leer je pas echt iemand kennen.. met altijd zijn flaws (afleidingen zijn er niet meer want je hebt geen 13 huisgenoten meer) en dan komen ze erachter dat ze elkaar niks te hebben vertellen. Dat denk ik
Cees wil wel een saladetje.
Volgens Waaif willen de meeste snacken, maar zaai wil niet snacken dus maakt ze voor zichzelf een pasta.
Dat mist ze, iets voor zichzelf maken.
Wat let je? Lekker thuis in Emmen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Want zo zijn die moslims?quote:Op zondag 13 september 2015 17:46 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Waaif denkt serieus nog steeds dat ze met ivan oud gaat worden volgens mij. Ze vergeet even dat zodra ze beiden utopia uit zijn, dan heeft ze niks meer te vertellen.![]()
ze wil in scheveningen wonenquote:Op zondag 13 september 2015 17:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Volgens Waaif willen de meeste snacken, maar zaai wil niet snacken dus maakt ze voor zichzelf een pasta.
Wat let je? Lekker thuis in Emmen.Twinning = boring![]()
Ik ook niet, in tegendeel. Waar het Waif komt, wordt het oppervlakkig en komen de sterke verhalen op tafelquote:![]()
![]()
Nicole wou toch niet veel maken? Ze wou niet snacken
Ivan heeft toch ook al eens aangegeven dat als die 2 kinderen zouden krijgen, zij er niks over te vertellen gaat hebben? En met zo'n figuur wil je verder gaan? Dan vraag je erom.quote:Op zondag 13 september 2015 17:48 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Waar ik over nadacht.
Straks zijn ze met zijn 2en. En dan kom leer je pas echt iemand kennen.. met altijd zijn flaws (afleidingen zijn er niet meer want je hebt geen 13 huisgenoten meer) en dan komen ze erachter dat ze elkaar niks te hebben vertellen. Dat denk ik![]()
Nicole '' ik ben koningin van niks in de frigde '''' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
FFFFRRRRRRRRIDDDDSSSSCCCHHHH.quote:Op zondag 13 september 2015 17:50 schreef LLgetikt het volgende:
Nicole '' ik ben koningin van niks in de frigde ''Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Dat gaat ze nooit pikken. Ze zegt wel ik ben volgzaam. Is ze helemaal niet, ze is ontzettend dominant.quote:Op zondag 13 september 2015 17:50 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ivan heeft toch ook al eens aangegeven dat als die 2 kinderen zouden krijgen, zij er niks over te vertellen gaat hebben? En met zo'n figuur wil je verder gaan? Dan vraag je erom.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
jaquote:Op zondag 13 september 2015 17:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
FFFFRRRRRRRRIDDDDSSSSCCCHHHH.
Kan me voorstellen dat ze niet wil snacken, zo langzamerhand eten ze niets anders meer dan dat.quote:Op zondag 13 september 2015 17:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat let je? Lekker thuis in Emmen.![]()
2? In Ivan zijn familie is 5 kinderen de standaard. Ik weet niet of het Waif als broedmachine wil fungeren, nog even afgezien van haar leeftaid. Wil zij wel kinderen? Volgens mij is ze er niet zo dol op.quote:Op zondag 13 september 2015 17:50 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ivan heeft toch ook al eens aangegeven dat als die 2 kinderen zouden krijgen, zij er niks over te vertellen gaat hebben? En met zo'n figuur wil je verder gaan? Dan vraag je erom.![]()
Ik vond die ex beter bij haar passen.quote:Op zondag 13 september 2015 17:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Als ze geen aandacht van d'r vent krijgt is het niet gezellig.
Rot op met je kutstem, dom waaif.
Op het oog dan hé?
Die vent leek me veel sympathieker.![]()
Die kan niet wachten om iets uit te poepen.quote:Op zondag 13 september 2015 17:53 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
2? In Ivan zijn familie is 5 kinderen de standaard. Ik weet niet of het Waif als broedmachine wil fungeren, nog even afgezien van haar leeftaid. Wil zij wel kinderen? Volgens mij is ze er niet zo dol op.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik hoop op een leuke jongedame voor de herenquote:Op zondag 13 september 2015 17:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en sowieso is voor ons kijkers een extra leuke vent ook nooit weg
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Met de juiste man, wil elke vrouw kinderen, dan ben je wat onbaatzuchtiger.quote:Op zondag 13 september 2015 17:53 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
2? In Ivan zijn familie is 5 kinderen de standaard. Ik weet niet of het Waif als broedmachine wil fungeren, nog even afgezien van haar leeftaid. Wil zij wel kinderen? Volgens mij is ze er niet zo dol op.
Ik zie dat niet bij Nicole. Liefde.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Wat?!quote:Op zondag 13 september 2015 17:53 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
2? In Ivan zijn familie is 5 kinderen de standaard. Ik weet niet of het Waif als broedmachine wil fungeren, nog even afgezien van haar leeftaid. Wil zij wel kinderen? Volgens mij is ze er niet zo dol op.![]()
![]()
Ja zijn ook mooie streams, kwijlende mannen en jaloerse vrouwenquote:Op zondag 13 september 2015 17:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoop op een leuke jongedame voor de heren![]()
![]()
2 of 5 is wel een enorm verschil.quote:Op zondag 13 september 2015 17:54 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Met de juiste man, wil elke vrouw kinderen, dan ben je wat onbaatzuchtiger.
Ik zie dat niet bij Nicole. Liefde.Heeft ze dat ooit aangegeven?quote:Op zondag 13 september 2015 17:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die kan niet wachten om iets uit te poepen.![]()
Ze wil ze juist zo snel mogelijk volgens mijquote:Op zondag 13 september 2015 17:53 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
2? In Ivan zijn familie is 5 kinderen de standaard. Ik weet niet of het Waif als broedmachine wil fungeren, nog even afgezien van haar leeftaid. Wil zij wel kinderen? Volgens mij is ze er niet zo dol op.TEAM TAFEL![]()
Die heeft kapstersopleiding gedaan dat is niveau basis dus IQ van 55/60 denk ik.quote:Op zondag 13 september 2015 17:46 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
het is gewoon een gestoord spycho vrouw mens![]()
Dat hoeft er echt niet bij hoor.quote:Op zondag 13 september 2015 17:54 schreef EverHappy het volgende:
[..]
Waar staat in dat bericht het woordje moslim?![]()
Tussen de regelsquote:Op zondag 13 september 2015 17:54 schreef EverHappy het volgende:
[..]
Waar staat in dat bericht het woordje moslim?![]()
Het kan natuurlijk niet zo zijn dat Ivan hier zelf al opmerkingen over heeft gemaakt vorig jaar.![]()
Zoals PoezeligDing ook zei. Dan past ze heel goed bij Ivan, want die kan ook niet wachten.quote:Op zondag 13 september 2015 17:54 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Ze wil ze juist zo snel mogelijk volgens mij![]()
Ja iddquote:Op zondag 13 september 2015 17:54 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
2 of 5 is wel een enorm verschil..
Ik denk dat ivan een rebound relatie is voor Nicole.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Met 55 kun je net je eigen broek aantrekken.quote:Op zondag 13 september 2015 17:54 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Die heeft kapstersopleiding gedaan dat is niveau basis dus IQ van 55/60 denk ik.![]()
Gina-logica moet je een x naar luisteren.quote:Op zondag 13 september 2015 17:54 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Die heeft kapstersopleiding gedaan dat is niveau basis dus IQ van 55/60 denk ik.Echt vreselijk
Lekker denigrerend.....quote:Op zondag 13 september 2015 17:54 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Die heeft kapstersopleiding gedaan dat is niveau basis dus IQ van 55/60 denk ik.![]()
En een schaar vast houdenquote:Op zondag 13 september 2015 17:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Met 55 kun je net je eigen broek aantrekken.
Over de risico-analyse zal ik het maar niet hebben.![]()
Buiten dat vind ik haar gewoon niet aardig. Ze heeft maniertjes om Mark voor haar karretje te spannen. En Mark heeft nog nooit zo'n mooie vrouwelijke vrouw (tja...) gehad dus die pikt alles van haarquote:Op zondag 13 september 2015 17:54 schreef Yeszie het volgende:
[..]
/426245]JanKorteachternaam[/url] het volgende:[/b]
[..]
2 of 5 is wel een enorm verschil.
[..]
Heeft ze dat ooit aangegeven?
[/quote]Ja. Ze zag zichzelf helemaal op het schoolplaain staan. En langs de laain baai het voetballen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Of hij is bekeerd en is nu gereformeerd. (Hij eet ook gewoon speklapjes)quote:Op zondag 13 september 2015 17:55 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Tussen de regels![]()
Het kan natuurlijk niet zo zijn dat Ivan hier zelf al opmerkingen over heeft gemaakt vorig jaar.
Want Staphorst ligt dicht bij Kampen.
Dat kan ook tussen de regels staan...![]()
![]()
Dat is juist haar probleem: Gina heeft geen logica.quote:Op zondag 13 september 2015 17:56 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Gina-logica moet je een x naar luisteren.Echt vreselijk
![]()
Nee liever niet , is om te huilen.quote:Op zondag 13 september 2015 17:56 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Gina-logica moet je een x naar luisteren.Echt vreselijk
![]()
![]()
Daar gedraagt Gina zich wel naar, zo bevestigen de streams van afgelopen nacht.quote:Op zondag 13 september 2015 17:57 schreef mootie het volgende:
[..]
En dat iq staat voor lichtelijk verstandelijk beperkt.![]()
daaromquote:Op zondag 13 september 2015 17:57 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Dat is juist haar probleem: Gina heeft geen logica.het is echt vreselijk
Schrijf jij nou dat Nicole moslim is?quote:Op zondag 13 september 2015 17:57 schreef EverHappy het volgende:
[..]
Of hij is bekeerd en is nu gereformeerd. (Hij eet ook gewoon speklapjes)
Dat kan ook tussen de regels staan...
Ik dacht dat tussen de regels te zien![]()
![]()
Hoe vaak ga je nog grappig doen met die speklapjes? Of is dat puur om reacties uit te lokken?quote:Op zondag 13 september 2015 17:57 schreef EverHappy het volgende:
[..]
Of hij is bekeerd en is nu gereformeerd. (Hij eet ook gewoon speklapjes)
Dat kan ook tussen de regels staan...![]()
Ik denk eerlijk gezegd wel dat Gina dat is.quote:Op zondag 13 september 2015 17:57 schreef mootie het volgende:
[..]
En dat iq staat voor lichtelijk verstandelijk beperkt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: