Ahkhie Mabyafham huwa.quote:Op zondag 13 september 2015 22:22 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Ja en gelukkig bestaan er in 2015 helemaal geen stromingen onder Moslims en een legio aan verschillende opvattingen en interpretaties
ja dat was mn hele punt ja. het maakt ze niet zoveel uit wat er moet.quote:Op zondag 13 september 2015 22:15 schreef Molurus het volgende:
[..]
Voor een belangrijk deel van de moslims houdt de Islam daar wel op.
Back on topic. We waren bij -1 voor Mohammed voor een ppedosexuele daad met een 9 jarig meisje.quote:Misschien is het wel eens interessant om de dingen die Wilders zegt eens in perspectief te zetten ten opzichte van wat Mohammed zegt in de koran. Wilders word vooral voor van alles utgemaakt door mensen die de Koran verdedigen.
Wat zegt Wilders, en waarom is het fout of slecht wanneer hij het zegt?
Laten we eens de visie van Wilders naast de visie van Mohammed leggen.
Misschien kunnen we dan dingen beter in perspectief zien, daar waar de twee visies botsen.
Waar vind jij dat Wilders iets zegt, dat jij verwerpelijk vindt?
ga jij nou eerst maar eens mijn 10plus posts uit het vorige deel beantwoorden...quote:Op zondag 13 september 2015 22:19 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
2 keer extra komt uit hadith
Dat ook. Maar ik denk dat voor een belangrijk deel geldt dat ze werkelijk geloven dat ze, bijvoorbeeld, geen waarde hoeven te hechten aan de Hadith. Het is dus niet zozeer dat ze die regels een beetje negeren... ze erkennen die regels niet.quote:Op zondag 13 september 2015 22:26 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ja dat was mn hele punt ja. het maakt ze niet zoveel uit wat er moet.
Welke wil je beantwoord hebben? Ik kan niet op iedereen tegelijk reageren natuurlijk he. Als je iets zinnigs zegt dat niet al tig keer voorbij is gekomen zal ik er op reageren.quote:Op zondag 13 september 2015 22:30 schreef pokkerdepok het volgende:
ga jij nou eerst maar eens mijn 10plus posts uit het vorige deel beantwoorden...
Ik weet niet welke reacties je bedoeld, ik zie zo gauw niks inhoudelijks waar ik nog op in zou moeten gaan van jou. Je kunt nu wel gaan doen of ik je negeer, maar welke reacties zou ik dan negeren van jou?quote:Op zondag 13 september 2015 22:32 schreef HongKongPhoey het volgende:
Welke wil je beantwoord hebben? Ik kan niet op iedereen tegelijk reageren natuurlijk he. Als je iets zinnigs zegt dat niet al tig keer voorbij is gekomen zal ik er op reageren.
On topic nu
Geen een. Allen menen zich op de Koran te baseren namelijk.quote:Op zondag 13 september 2015 22:24 schreef HongKongPhoey het volgende:
Welke stromingen binnen Islam zijn niet gebaseerd op de Koran dan?
van mij laatste vier posts in het vorige topic, en toen had je ook al mijn antwoorden genegeerd op die twee kwesties 'waar je nog even op door wou'....quote:Op zondag 13 september 2015 22:38 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Ik weet niet welke reacties je bedoeld, ik zie zo gauw niks inhoudelijks waar ik nog op in zou moeten gaan van jou. Je kunt nu wel gaan doen of ik je negeer, maar welke reacties zou ik dan negeren van jou?
faqat a7awel byafhamquote:
s7i7 ya besha bes hada sirna na7na sa7?quote:
Als je ze even naar voren haalt zal ik er op ingaan. Quote het even opnieuw anders. Dan kunnen we daar op verder. Er kwam behoorlijk wat bagger tussendoorquote:Op zondag 13 september 2015 23:41 schreef pokkerdepok het volgende:
van mij laatste vier posts in het vorige topic, en toen had je ook al mijn antwoorden genegeerd
Nederlandse Melkveehouders Vakbond?quote:
dat is jouw taakje. ik had ze al geschreven, en dan ben jij weer.quote:Op maandag 14 september 2015 01:12 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Als je ze even naar voren haalt zal ik er op ingaan. Quote het even opnieuw anders. Dan kunnen we daar op verder. Er kwam behoorlijk wat bagger tussendoor
Wat jij wilt, dan niet. Er staat te veel bagger tussendoor, ik ga het er niet tussen zoeken.quote:Op maandag 14 september 2015 09:37 schreef pokkerdepok het volgende:
dat is jouw taakje. ik had ze al geschreven, en dan ben jij weer.
quote:Op maandag 14 september 2015 09:41 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Wat jij wilt, dan niet. Er staat te veel bagger tussendoor, ik ga het er niet tussen zoeken.
Blijf lekker naief johquote:Op maandag 14 september 2015 08:17 schreef GrumpyFish het volgende:
[..]
Nederlandse Melkveehouders Vakbond?
Hmm, infowars, Alex Jones, ik heb als ik die naam zie wel iets dat zegt "op je hoede zijn". Er komt te veel te vage theorieen uit die hoek. Illuminatie e.d. Maar nu ik het kijk, zie ik dat het aangehaald wordt door hem van Prisonplanet. Die ken ik niet, maar ik zie in het filmpje nergens vage theorieen ofzo. Het komt best objectief over. En wat je ziet is ook daadwerkelijk wat je ziet gebeuren om je heen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 02:37 schreef zhe-devilll het volgende:
Blijf lekker naief joh
Are Migrants Terrorists in Disguise?
Are Migrants Terrorists in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |