Hahaha, destijds maar één aflevering van gezien trouwens, dat was wel weer voldoende voor een goede indruk.quote:Op maandag 14 september 2015 11:24 schreef Gellarboy het volgende:
Ik kon ook helemaal niks met Prison Break destijds. Zoek het lekker uit in die kutgevangenis.
Ja, je vindt het leuk of helemaal niet.quote:Op maandag 14 september 2015 11:34 schreef Arn0 het volgende:
Brooklyn Nine Nine vind ik denk ik de best comedy van het momentWel een heel specifiek soort humor, love it or hate it
Sloeg ook nergens op, waarom zou je de blauwdruk op je lichaam laten tatoeëren en je laten opsluiten .quote:Op maandag 14 september 2015 11:24 schreef Gellarboy het volgende:
Ik kon ook helemaal niks met Prison Break destijds. Zoek het lekker uit in die kutgevangenis.
Heb jij wel opgelet?quote:Op maandag 14 september 2015 16:44 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Sloeg ook nergens op, waarom zou je de blauwdruk op je lichaam laten tatoeëren en je laten opsluiten .
Erg vermakelijke tussendoor-serie ja.quote:Op maandag 14 september 2015 17:12 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben nu een tijdje Rita aan het kijken, wat een toffe serie is dat
Je hebt de serie niet helemaal begrepen geloof ikquote:Op maandag 14 september 2015 16:44 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Sloeg ook nergens op, waarom zou je de blauwdruk op je lichaam laten tatoeëren en je laten opsluiten .
Ja om z'n broer te bevrijden maar later blijkt dat je heel makkelijk van buiten naar binnenkomt, sowieso als me de blauwdruk hebt kun je het ook zo voorbereidenquote:
Zijn broer zat op een gesloten afdeling waar hij hem sowieso niet zo makkelijk weg zou krijgen.quote:Op maandag 14 september 2015 20:07 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja om z'n broer te bevrijden maar later blijkt dat je heel makkelijk van buiten naar binnenkomt, sowieso als me de blauwdruk hebt kun je het ook zo voorbereiden
ik zou nog eens kijken als ik jou was.quote:Op maandag 14 september 2015 20:07 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja om z'n broer te bevrijden maar later blijkt dat je heel makkelijk van buiten naar binnenkomt, sowieso als me de blauwdruk hebt kun je het ook zo voorbereiden
Nieuw? Het is al vijf jaar gestoptquote:Op maandag 14 september 2015 21:24 schreef Lizaatje het volgende:
Zo maar eens beginnen aan de nieuwe House MD afleveringen...
Lekker avondje niets doen op de bank verder
quote:Op maandag 14 september 2015 21:29 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nieuw? Het is al vijf jaar gestopt
Ik ook nooit op tvquote:Op maandag 14 september 2015 21:30 schreef Lizaatje het volgende:
[..]
Ach, ik heb een hekel aan reclames. Dus heb het op TV nooit gevolgd. Netflix is daarom een ideale uitkomst voor mij.
Serieus, hoe 😳?quote:Op maandag 14 september 2015 21:29 schreef Kauai het volgende:
Paar maanden geleden de gratis maand aangevraagd. Vandaag weer geprobeerd en het lukte
Yup, die komt vrijdag.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:47 schreef Spaulding het volgende:
Kan het even niet vinden, maar staat komende vrijdag nou Keith Richards : Under the Influence online?
Zag ergens een datum van 18-09 voorbij komen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |