SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 13 september 2015 13:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand enige idee of er nog ergens de collector's Edition van Call of Duty: Black Ops 3 te krijgen is? Die met de koelkast
Je hebt redelijk wat 12 jarigen op deze wereldquote:Op zondag 13 september 2015 16:55 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Snap niet waarom, maar die dingen zijn overal uitverkocht
Maar dat ding kost 250 euro, als ouder zou ik zeggen "doe maar ff niet".quote:Op zondag 13 september 2015 17:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je hebt redelijk wat 12 jarigen op deze wereld
250 euro voor datquote:Op zondag 13 september 2015 17:08 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Maar dat ding kost 250 euro, als ouder zou ik zeggen "doe maar ff niet".
Ikzelf wil hem niet maar mijn neefje is er heel erg naar op zoek en die heeft het er blijkbaar voor overquote:Op zondag 13 september 2015 16:55 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Snap niet waarom, maar die dingen zijn overal uitverkocht
Koop een koelkast en plak er een BO3 sticker op, scheelt minstens 100 euro. Kan hij de game loskopenquote:Op zondag 13 september 2015 17:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ikzelf wil hem niet maar mijn neefje is er heel erg naar op zoek en die heeft het er blijkbaar voor over
Ja mijn neefje jaquote:Op zondag 13 september 2015 17:11 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Koop een koelkast en plak er een BO3 sticker op, scheelt minstens 100 euro. Kan hij de game loskopen
En je “neefje" wilt hem? Jaaaaaaaja![]()
![]()
Hij was overal in NL uitverkocht behalve bij 1 winkel. Prijs ging flink omhoog en hij werd alsnog voor die prijs verkochtquote:Op zondag 13 september 2015 17:08 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Maar dat ding kost 250 euro, als ouder zou ik zeggen "doe maar ff niet".
Maar tja, kinderen lopen tegenwoordig ook al met apparatuur rond voor 700+ euro, en als deze valt "oh kut jammer dan".
samequote:Op zondag 13 september 2015 19:14 schreef StateOfMind het volgende:
Ik vond de beta ook best wel leuk eigenlijk, de eerste COD die ik sinds jaren gespeeld heb.
Die haal ik tzt wel een keer voor een paar tientjes van Marktplaats.
The Witcher 3quote:Op zondag 13 september 2015 19:22 schreef Tinos85 het volgende:
Van m'n vriendin PS4 gehad voor m'n verjaardag
Nog tips voor toppers qua spellen die je echt moet hebben?
Diablo 3quote:Op zondag 13 september 2015 19:22 schreef Tinos85 het volgende:
The last of us is een must havequote:Op zondag 13 september 2015 19:22 schreef Tinos85 het volgende:
quote:Op maandag 14 september 2015 09:21 schreef Ang3l het volgende:
Het is toch de 500Gb geworden..............
De tekst "for ultimate gamers" op de 1Tb gaf een beetje de doorslag, aangezien ik dat namelijk echt niet ben. Ik speel wel wat, maar niet super fanatiek en enorm veel tegelijk. Dus ik begon weer te twijfelen of ik t dan wel nodig had. Naar de MM, Bart Smit en Intertoys geweest voor prijs- en aanbeidingsvergelijkingen en toen kwam ik bij de intertoys een bundle tegen met Until Dawn(en dat was t spel dat me besloot een PS4 te kopen voordat FF XV uitkwam).
Toen ik daarna het meisje lief aankeek en ipv de zwarte 500Gb de witte mocht kiezen (voor dezelfde prijs) was het natuurlijk een done deal.
Ik geniet alquote:
Die gratis maand kun je alleen kiezen als je nooit eerder een gratis maand hebt gehad en nooit lid geweest bent van PS+. Misschien al gebruik van gemaakt op je PS3?quote:Op maandag 14 september 2015 10:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geniet al
Ben alleen tegen 2 dingen aangelopen:
1. Ik heb bij t installeren en inschaklen van alles gekozen de 1 maand gratis PS+ ff geskipt omdat ik op dat moment t mail-adres niet uit m'n blote bol wist. Later verbinding gemaakt met PSN (ff gespiekt in de Ps3 wat t ook alweer was). Alleen nu krijg ik die keuze niet meer.... of is die maand gratis nu automatisch ingegaan?
2. Als ik via de mediaplayer film kijk (verbinding met de PC via Vuze) dan stopt ie na... pakweg 45 min. Terwijl ik de "system uitschakelen als je media afspeelt" toch echt op 4 uur heb staan of zo. Hij stop met spelen en gaat terug naar de mediaplayer. Alleen daar kan ik dan niets meer kiezen. Dus moet de mediaspeler helemaal afsluiten en opnieuw opstarten en dan staat alles er weer en gaat ie verder, Vreemd.
Nope, volgens mij niet. En ik kreeg de vraag dus wel bij installeren, maar koos toen "later". Weet nu dus alleen niet hoe ik die "later" kan inschakelen.quote:Op maandag 14 september 2015 10:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die gratis maand kun je alleen kiezen als je nooit eerder een gratis maand hebt gehad en nooit lid geweest bent van PS+. Misschien al gebruik van gemaakt op je PS3?
Mja, wellicht. Had er bij de PS3 geen last van. Die Media Server gebruik ik ook, maar heb ik op de PS4 nog niet getest.quote:Ik heb die problemen met de mediaspeler niet, maar ik gebruik PlayStation Media Server op mijn pc. Vuze ken niet, misschien is het een instelling daar?
Op PS4 heb je het nodig om online te gamen. Verder krijg je 'gratis' games elke maand zolang je abo loopt.quote:Op maandag 14 september 2015 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nope, volgens mij niet. En ik kreeg de vraag dus wel bij installeren, maar koos toen "later". Weet nu dus alleen niet hoe ik die "later" kan inschakelen.
Maar ach, doe verder toch niets met dat abonnement. Of heb je t bij de PS4 vaker nodig dan bij de PS3? (hoorde ergens van wel).
Dat is wel anders dan bij de PS3 dan. Want daar had je t niet nodig om bv met Tombraider online te gaan en die online spelletjes daarin te doen. STom ook, want ik koop toch gvd het spel MET die features?quote:Op maandag 14 september 2015 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op PS4 heb je het nodig om online te gamen. Verder krijg je 'gratis' games elke maand zolang je abo loopt.
Zal vanavond eens kijken.quote:Je zou in de PlayStation Store op je PS4 naar het menu voor PS+ kunnen gaan, daar zou de gratis maand nog zichtbaar moeten zijn dan.
Nee volgens mij niet. maar dan kan t idd zijn dat ie die jaren geleden bvij de PS3 al een keer gebruikt heb. kan t me echter niet herinneren hoorquote:Op maandag 14 september 2015 10:34 schreef Tinos85 het volgende:
Ik heb die gratis maand via de PlayStation Store geactiveerd. Daar stond ie gewoon tussen de opties. Bij jou niet?
maar niet een ps4 must havequote:Op maandag 14 september 2015 09:23 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Serieus een goede game hoor! Zeker omdat je local coop kunt doen
Hoezo niet? Het beste verkrijgbaar op de PS4 in dat genre. En kom nu niet met die shit aanzetten dat je het eigenlijk op de PC moet spelen want niet iedereen heeft die mogelijkheid of wil dat.quote:
Je bent net een ongestelde vrouw, net zo wispelturig.quote:Op maandag 14 september 2015 10:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geniet alSo pretty!
[ afbeelding ]
Ben alleen tegen 2 dingen aangelopen:
1. Ik heb bij t installeren en inschaklen van alles gekozen de 1 maand gratis PS+ ff geskipt omdat ik op dat moment t mail-adres niet uit m'n blote bol wist. Later verbinding gemaakt met PSN (ff gespiekt in de Ps3 wat t ook alweer was). Alleen nu krijg ik die keuze niet meer.... of is die maand gratis nu automatisch ingegaan?
2. Als ik via de mediaplayer film kijk (verbinding met de PC via Vuze) dan stopt ie na... pakweg 45 min. Terwijl ik de "system uitschakelen als je media afspeelt" toch echt op 4 uur heb staan of zo. Hij stop met spelen en gaat terug naar de mediaplayer. Alleen daar kan ik dan niets meer kiezen. Dus moet de mediaspeler helemaal afsluiten en opnieuw opstarten en dan staat alles er weer en gaat ie verder, Vreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |