SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 13 september 2015 13:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand enige idee of er nog ergens de collector's Edition van Call of Duty: Black Ops 3 te krijgen is? Die met de koelkast
Je hebt redelijk wat 12 jarigen op deze wereldquote:Op zondag 13 september 2015 16:55 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Snap niet waarom, maar die dingen zijn overal uitverkocht
Maar dat ding kost 250 euro, als ouder zou ik zeggen "doe maar ff niet".quote:Op zondag 13 september 2015 17:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je hebt redelijk wat 12 jarigen op deze wereld
250 euro voor datquote:Op zondag 13 september 2015 17:08 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Maar dat ding kost 250 euro, als ouder zou ik zeggen "doe maar ff niet".
Ikzelf wil hem niet maar mijn neefje is er heel erg naar op zoek en die heeft het er blijkbaar voor overquote:Op zondag 13 september 2015 16:55 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Snap niet waarom, maar die dingen zijn overal uitverkocht
Koop een koelkast en plak er een BO3 sticker op, scheelt minstens 100 euro. Kan hij de game loskopenquote:Op zondag 13 september 2015 17:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ikzelf wil hem niet maar mijn neefje is er heel erg naar op zoek en die heeft het er blijkbaar voor over
Ja mijn neefje jaquote:Op zondag 13 september 2015 17:11 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Koop een koelkast en plak er een BO3 sticker op, scheelt minstens 100 euro. Kan hij de game loskopen
En je “neefje" wilt hem? Jaaaaaaaja![]()
![]()
Hij was overal in NL uitverkocht behalve bij 1 winkel. Prijs ging flink omhoog en hij werd alsnog voor die prijs verkochtquote:Op zondag 13 september 2015 17:08 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Maar dat ding kost 250 euro, als ouder zou ik zeggen "doe maar ff niet".
Maar tja, kinderen lopen tegenwoordig ook al met apparatuur rond voor 700+ euro, en als deze valt "oh kut jammer dan".
samequote:Op zondag 13 september 2015 19:14 schreef StateOfMind het volgende:
Ik vond de beta ook best wel leuk eigenlijk, de eerste COD die ik sinds jaren gespeeld heb.
Die haal ik tzt wel een keer voor een paar tientjes van Marktplaats.
The Witcher 3quote:Op zondag 13 september 2015 19:22 schreef Tinos85 het volgende:
Van m'n vriendin PS4 gehad voor m'n verjaardag
Nog tips voor toppers qua spellen die je echt moet hebben?
Diablo 3quote:Op zondag 13 september 2015 19:22 schreef Tinos85 het volgende:
Van m'n vriendin PS4 gehad voor m'n verjaardag
Nog tips voor toppers qua spellen die je echt moet hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |