SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja je vriendinnen hoeven ook niet dezelfde leeftijd te hebben om vriendinnen te zijn.quote:Op zondag 13 september 2015 13:21 schreef mario390 het volgende:
maar de 2 vriendinnnen zind 3,4 jaar ouder als Stif![]()
nicole praat met volle mond, ontzettend charmant weer'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Zij is geen dame, is meer halve vent.quote:Op zondag 13 september 2015 13:23 schreef LLgetikt het volgende:
nicole praat met volle mond, ontzettend charmant weer
Wat dat betreft had ze wel een zus van Stiff kunnen zijn![]()
Die van Isa was bv 20 jaar ouderquote:Op zondag 13 september 2015 13:22 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ja je vriendinnen hoeven ook niet dezelfde leeftijd te hebben om vriendinnen te zijn.![]()
met make up lijkt het nog een vrouw ja, aan het gedrag is het niet meer te zienquote:Op zondag 13 september 2015 13:24 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Zij is geen dame, is meer halve vent.
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik dacht hetzelfde.quote:Op zondag 13 september 2015 13:24 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Zij is geen dame, is meer halve vent.
Wat dat betreft had ze wel een zus van Stiff kunnen zijn
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat is nu en grappige uitzegquote:Op zondag 13 september 2015 13:22 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ja je vriendinnen hoeven ook niet dezelfde leeftijd te hebben om vriendinnen te zijn.![]()
Bam.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
jouw vraag:: yep gina´s geschreeuw heb ik wel na 20 min zatquote:Op zondag 13 september 2015 13:25 schreef LLgetikt het volgende:
nicole wil een hele grote klok maken![]()
Geen filmpje?quote:Op zondag 13 september 2015 13:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
jouw vraag:: yep gina´s geschreeuw heb ik wel na 20 min zat“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
o hahaquote:Op zondag 13 september 2015 13:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
jouw vraag:: yep gina´s geschreeuw heb ik wel na 20 min zat'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Toch 20 minuten,ik ben na 2 minuten het wel zat...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Linkje?quote:
Dat is niet grappig, dat is gewoon zoals het is. Vrienden hoeven niet van dezelfde leeftijd te zijn.quote:![]()
ja,quote:Op zondag 13 september 2015 13:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Toch 20 minuten,ik ben na 2 minuten het wel zat...
het is echt vreselijk gedrag, moet je voorstellen als je er naast zit, vind knap dat mensen zo rustig blijven.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Het is juist wel grappig,Mario wordt altijd aangevallen omdat hij Naomi leuk vindt,om het leeftijds verschil.quote:Op zondag 13 september 2015 13:30 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Dat is niet grappig, dat is gewoon zoals het is. Vrienden hoeven niet van dezelfde leeftijd te zijn.
yep dat klopt maar jij zeg mijn vriendinquote:Op zondag 13 september 2015 13:30 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Dat is niet grappig, dat is gewoon zoals het is. Vrienden hoeven niet van dezelfde leeftijd te zijn.![]()
beter niet doen komt weer Liesjequote:Op zondag 13 september 2015 13:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het is juist wel grappig,Mario wordt altijd aangevallen omdat hij Naomi leuk vindt,om het leeftijds verschil.![]()
gina dronken * Video(link) verwijderd op last van Talpaquote:Op zondag 13 september 2015 13:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het is juist wel grappig,Mario wordt altijd aangevallen omdat hij Naomi leuk vindt,om het leeftijds verschil.
![]()
Valt wel mee,maar ik heb wel gelijk.quote:Op zondag 13 september 2015 13:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
beter niet doen komt weer Liesje
quote:Op zondag 13 september 2015 13:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
gina dronken * Video(link) verwijderd op last van Talpa![]()
niet om aan te horen, gina-logica'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
De mannen hebben nog nooit interesse gehad in golven.. maar hee ze hebben toch niks beters te doen dus laten we lekker het internet gebruiken om allerlei onzinnige golfuitslagen en wedstrijden te bekijken...
Zo fijn dat utopia nog een jaar lang door gaat![]()
En als beloning van al het harde werken dit jaar krijgen ze ook nog even een dikke bonus van 2500 euro straks om lekker nieuwe kleding en luxe goederen te kopen![]()
Het zijn kanjers![]()
![]()
wel welquote:Op zondag 13 september 2015 13:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Valt wel mee,maar ik heb wel gelijk.![]()
Maar tussen vriendschap van twee vrouwen of een adoratie van een oudere man naar een jong meisje zit toch wel een zeer groot verschilquote:Op zondag 13 september 2015 13:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het is juist wel grappig,Mario wordt altijd aangevallen omdat hij Naomi leuk vindt,om het leeftijds verschil.![]()
![]()
Yikes. Ik heb het gauw weer uitgezet.quote:Op zondag 13 september 2015 13:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
gina dronken * Video(link) verwijderd op last van Talpa![]()
Gnoom is niet zijn vriendin en het ging om zijn gedrag ..........Zal er verder niets meer over zeggen maar je begrijpt mij donders goed.quote:Op zondag 13 september 2015 13:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Is Bas ziek?
Hij is zomaar keer aan het werk![]()
Zal wel een vergissing zijn en niet langer dan paar minuten duren![]()
vriendschap komt van twee kanten en kan tussen allerlei leeftijden zijn volgens mij.quote:Op zondag 13 september 2015 13:36 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Maar tussen vriendschap van twee vrouwen of een adoratie van een oudere man naar een jong meisje zit toch wel een zeer groot verschil![]()
ik kan geen capjes maken, maar vind bas niet zo lekkerquote:
beetje lovehandles'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Hoe durft hijquote:Op zondag 13 september 2015 13:37 schreef xFleur het volgende:
Is Bas ziek?
Hij is zomaar keer aan het werk![]()
Zal wel een vergissing zijn en niet langer dan paar minuten duren![]()
![]()
het werd weer liessje komenquote:Op zondag 13 september 2015 13:36 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Maar tussen vriendschap van twee vrouwen of een adoratie van een oudere man naar een jong meisje zit toch wel een zeer groot verschil![]()
Tis toch ongelofelijk hoe Chris binnen paar maanden hele terrein verbouwd en de utopianen nog geen eens de loods met 14 man netjes kunnen houden. Laat staan daadwerkelijk iets nieuws neerzetten of werken aan iets![]()
![]()
Lovehandles zijn niet erg. Als het maar niet "chubby" wordt en slungelig slank is al helemaal niet mooi.quote:Op zondag 13 september 2015 13:38 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ik kan geen capjes maken, maar vind bas niet zo lekker
beetje lovehandles
Bas is ook geen wonderschoon iemand, maar hij heeft uitstraling en charisma![]()
![]()
Ik adoreer mijn vriendin,18 jaar jonger.Wat maakt dat mij dan?quote:Op zondag 13 september 2015 13:36 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Maar tussen vriendschap van twee vrouwen of een adoratie van een oudere man naar een jong meisje zit toch wel een zeer groot verschil“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat zeker jaquote:Op zondag 13 september 2015 13:40 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Lovehandles zijn niet erg. Als het maar niet "chubby" wordt en slungelig slank is al helemaal niet mooi.
Bas is ook geen wonderschoon iemand, maar hij heeft uitstraling en charisma
iets wat bijv. noamie mist'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Nee hoor, ik heb er verder niets over te zeggen dus ik heb het er niet meer over, dan kun jij ook weer on topic gaan.quote:![]()
Waarom liep naomi toen met grote bek door de loods?
Dat alles moest veranderen, alles moest opgeruimd worden en gezelliger gemaakt worden...
Ik heb ze alleen het woord H O M E zien maken en schilderen (Gabs dan) en daar deden ze al hele dag over.
Verder is er niks opgeruimd, niks veranderd...
Geeft maar weer even het werk niveau aan van de utopianen, stelletje niksnutten![]()
![]()
En hoe snel ze alles buiten hebben geruineerdquote:Op zondag 13 september 2015 13:39 schreef xFleur het volgende:
Tis toch ongelofelijk hoe Chris binnen paar maanden hele terrein verbouwd en de utopianen nog geen eens de loods met 14 man netjes kunnen houden. Laat staan daadwerkelijk iets nieuws neerzetten of werken aan iets![]()
ze will deze discussie hier niet dat werd jij nog zienquote:Op zondag 13 september 2015 13:40 schreef danaqui het volgende:
[..]
Waarom? ze zegt toch niets verkeerds?![]()
Ook dat ja.. ze zijn echt te lui om hun eigen reet af te vegen.quote:Op zondag 13 september 2015 13:41 schreef doodmoe het volgende:
[..]
En hoe snel ze alles buiten hebben geruineerd![]()
Zit jij ook van achter je beeldscherm haar te bewonderen? Of ben je in een serieuze relatie?quote:Op zondag 13 september 2015 13:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik adoreer mijn vriendin,18 jaar jonger.Wat maakt dat mij dan?![]()
![]()
Bla bla bla blaquote:Op zondag 13 september 2015 13:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
ze will deze discussie hier niet dat werd jij nog zien![]()
![]()
ja Naomi heeft ook heus wel goede dingen, maar mijn mening over haar is gekleurd (geef ik toe). Hoe ze praat en de air waarmee ze rondloopt zorgt bij mij ervoor dat ik haar echt geen leuke meid vind.quote:Op zondag 13 september 2015 13:41 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
dat zeker ja
iets wat bijv. noamie mist![]()
Al 5 jaar.quote:Op zondag 13 september 2015 13:41 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Zit jij ook van achter je beeldscherm haar te bewonderen? Of ben je in een serieuze relatie?
het is toch zo dat Naomi de enige leuke meisje in de Loods is of niet? ,Gina wel ook maar te dronken meisjes mag ik niet zo![]()
Jij ook.quote:
Ik heb die goede dingen nog niet gezien...quote:Op zondag 13 september 2015 13:42 schreef doodmoe het volgende:
[..]
ja Naomi heeft ook heus wel goede dingen, maar mijn mening over haar is gekleurd (geef ik toe). Hoe ze praat en de air waarmee ze rondloopt zorgt bij mij ervoor dat ik haar echt geen leuke meid vind.
Ja ze kan goed niksen, vreten en met Gio rond hangen..
Verder kan ze zich goed aanstellen en liegen![]()
Oke ze heeft zeker goede dingen... Tis een toppertje![]()
Nee ik vind naomi en Gina helemaal niet leuk. Eigenlijk vind ik geen enkele vrouw daar echt leuk. Gabri kan heel soms leuk zijn, maar dat was het dan ook.quote:Op zondag 13 september 2015 13:43 schreef mario390 het volgende:
het is toch zo dat Naomi de enige leuke meisje in de Loods is of niet? ,Gina wel ook maar te dronken meisjes mag ik niet zo![]()
Vind het wel grappig dat Cees wordt aangesproken over het neuspeuteren, Vanas hebben ze maanden lang uit bijna elke lichaamsopening laten vreten zonder dat er iets van gezegd werd.![]()
Ik heb precies hetzelfde, en het is niet dat ik een roze bril op heb ofzo. Maar ze is niet like-able.. soms ja dan denk je O ze best ok of leuk maar de arrogantie en air blijft.. en aparte uitspraken zienswijze heeft zequote:Op zondag 13 september 2015 13:42 schreef doodmoe het volgende:
[..]
ja Naomi heeft ook heus wel goede dingen, maar mijn mening over haar is gekleurd (geef ik toe). Hoe ze praat en de air waarmee ze rondloopt zorgt bij mij ervoor dat ik haar echt geen leuke meid vind.
quote:Op zondag 13 september 2015 13:43 schreef mario390 het volgende:
het is toch zo dat Naomi de enige leuke meisje in de Loods is of niet? ,Gina wel ook maar te dronken meisjes mag ik niet zohet enige leuke meisje met gina
![]()
![]()
Echt niet? Je weet niet wat je mist...quote:Op zondag 13 september 2015 13:43 schreef mario390 het volgende:
het is toch zo dat Naomi de enige leuke meisje in de Loods is of niet? ,Gina wel ook maar te dronken meisjes mag ik niet zo“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar Vanessa had een grote bek, niemand durfde daar tegen te pratenquote:Op zondag 13 september 2015 13:44 schreef Chanel5 het volgende:
Vind het wel grappig dat Cees wordt aangesproken over het neuspeuteren, Vanas hebben ze maanden lang uit bijna elke lichaamsopening laten vreten zonder dat er iets van gezegd werd.![]()
Zie je wel, er zijn wel dingen die ze goed kan!quote:Op zondag 13 september 2015 13:44 schreef xFleur het volgende:
[..]
Ik heb die goede dingen nog niet gezien...
Ja ze kan goed niksen, vreten en met Gio rond hangen..
Verder kan ze zich goed aanstellen en liegen![]()
Oke ze heeft zeker goede dingen... Tis een toppertje![]()
Heb je bezoek ga je met de Utopianen aan tafel zitten, ik zou toch alleen met me bezoek willen zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Gabs vind ik optisch niet zo mooiquote:Op zondag 13 september 2015 13:44 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Nee ik vind naomi en Gina helemaal niet leuk. Eigenlijk vind ik geen enkele vrouw daar echt leuk. Gabri kan heel soms leuk zijn, maar dat was het dan ook.![]()
![]()
benjamin wil een groepje streamers uitnodigen
naomie '' ik denk dat je daar ruzie mee krijgt '''' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ninja edit.quote:
ja inderdaad. Het is ook erg dat ze een ziekte heeft maar ik moet zeggen dat ik soms toch het idee heb dat ze deze ziekte misbruikt om onder dingen uit te komen.quote:Op zondag 13 september 2015 13:44 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde, en het is niet dat ik een roze bril op heb ofzo. Maar ze is niet like-able.. soms ja dan denk je O ze best ok of leuk maar de arrogantie en air blijft.. en aparte uitspraken zienswijze heeft ze
En ja dat is niet netjes van mij, daarom zeg ik ook dat mijn mening gekleurd is want ik kan niet voelen wat zij voelt. Maar ze krijgt van mij geen enkele sympathie![]()
Ja ik snap dat ook niet, maar blijkbaar hebben ze elkaar weinig te vertellen.quote:Op zondag 13 september 2015 13:45 schreef Dotteke het volgende:
Heb je bezoek ga je met de Utopianen aan tafel zitten, ik zou toch alleen met me bezoek willen zijn![]()
Ja, was ook de bedoeling om 13.00 uurquote:Op zondag 13 september 2015 13:45 schreef Dotteke het volgende:
Heb je bezoek ga je met de Utopianen aan tafel zitten, ik zou toch alleen met me bezoek willen zijn
Gaat kinderfeestje niet door???![]()
Ik vind de toon in haar stem zo vreselijk, alsof ze altijd sjaggie isquote:Op zondag 13 september 2015 13:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
Gabs vind ik optisch niet zo mooi![]()
Ja natuurlijk, niemand mag een woord over naomi zeggen, iedereen mag alleen zeggen hoe goed naomi isquote:Op zondag 13 september 2015 13:46 schreef LLgetikt het volgende:
naomie '' ik denk dat je daar ruzie mee krijgt ''![]()
En dat doen ze ook allemaal, stuk voor stuk...quote:Op zondag 13 september 2015 13:47 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, niemand mag een woord over naomi zeggen, iedereen mag alleen zeggen hoe goed naomi is
Echt gestoord zijn ze daar![]()
Nou gooi maar een mailadres open, dan mail ik mijn mening wel ff doorquote:Op zondag 13 september 2015 13:47 schreef xFleur het volgende:
Benji wil de mening van de streamers...
Als hij wist wat die mening was zou hij dat niet zeggen![]()
![]()
![]()
ze is vrij doorzichtig, makkelijk te lezen als mensquote:Op zondag 13 september 2015 13:47 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, niemand mag een woord over naomi zeggen, iedereen mag alleen zeggen hoe goed naomi is'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Hij wil een panel samenstellen met mensen die graag en veel utopia kijken....quote:Op zondag 13 september 2015 13:48 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Nou gooi maar een mailadres open, dan mail ik mijn mening wel ff door
Oooooh please pick me pick me!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
noamie moet heel lang wennen aan mensen voordat ze zich zelf is.. '' kapot lang '''' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
ui ui yep volgt zeker ruziequote:Op zondag 13 september 2015 13:46 schreef LLgetikt het volgende:
naomie '' ik denk dat je daar ruzie mee krijgt ''![]()
Naar mijn idee is zij heel beschermend opgevoed, dat zal heus ook te maken hebben met dat ze ziek is. Maar daardoor vind ik haar ook zeer onvolwassen. Ze kan eigenlijk niets hebben.quote:Op zondag 13 september 2015 13:48 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ze is vrij doorzichtig, makkelijk te lezen als mens
Ik ging samenwonen op mijn 19e, ik was toch echt een stuk wijzer hoor.![]()
Die worden echt niet van Fok gehaaldquote:Op zondag 13 september 2015 13:48 schreef xFleur het volgende:
[..]
Hij wil een panel samenstellen met mensen die graag en veel utopia kijken....
Oooooh please pick me pick me!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen zoeken geen toenadering bij naomi..
Het duurt bij haar heeeeel lang voordat ze zich openstelde....
Ja meisie het duurde wel een paar dagen voordat je je openstelde voor Gio...
Wagenwijdopen![]()
Maar dat kostte uiteraard heel veel moeite...![]()
![]()
Nee inderdaad, binnen 3 uurtjes was ze al BFF met Lot en Lau. En Gio duurde ook maar kort voordat ze ermee in bed lag.quote:Op zondag 13 september 2015 13:49 schreef danaqui het volgende:
Gnoom": het duurt heel lang voor ik mensen leer kennen, nah daar had je met Gio geen problemen mee.![]()
NNee dat zou te eerlijk zijn.. dat worden schuimpjes die ze helemaal de hemel in prijzen en de utopianen als heilig zienquote:Op zondag 13 september 2015 13:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die worden echt niet van Fok gehaald![]()
![]()
je bedoelt bezopen meisjes? de misschien kotsen of in haar broek plassen? dat kann gebeuren omdat meiden bezopen zindquote:Op zondag 13 september 2015 13:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Echt niet? Je weet niet wat je mist...![]()
Gio had haar inderdaad zo openquote:Op zondag 13 september 2015 13:50 schreef xFleur het volgende:
![]()
![]()
Mensen zoeken geen toenadering bij naomi..
Het duurt bij haar heeeeel lang voordat ze zich openstelde....
Ja meisie het duurde wel een paar dagen voordat je je openstelde voor Gio...
Wagenwijdopen![]()
Maar dat kostte uiteraard heel veel moeite...![]()
![]()
Ja is ze ook, dorpmeisje.. hoogtepunt van haar leven een werkvakantie naar loret del mar..quote:Op zondag 13 september 2015 13:49 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Naar mijn idee is zij heel beschermend opgevoed, dat zal heus ook te maken hebben met dat ze ziek is. Maar daardoor vind ik haar ook zeer onvolwassen. Ze kan eigenlijk niets hebben.
Ik ging samenwonen op mijn 19e, ik was toch echt een stuk wijzer hoor.
maar ze is niet streetwise, ze is zelfs een beeldje wereldvreemd.. niet veel meegemaakt qua ervaringen.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
En dat gebeurde niet op de eerste dag dat Isa weg was, omdat die plofkop toen de boot nog een beetje afhield. Als hij had gewild dan had ze diezelfde avond al bij hem in bed gelegen.quote:Op zondag 13 september 2015 13:49 schreef danaqui het volgende:
Gnoom": het duurt heel lang voor ik mensen leer kennen, nah daar had je met Gio geen problemen mee.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Inderdaad, dan komen er daar mensen die zeggen hoe goed ze bezig zijn, hoe mooi de tattoo's van Nicole zijn en hoe lief naomi voor de koeien isquote:Op zondag 13 september 2015 13:50 schreef xFleur het volgende:
N
[..]
Nee dat zou te eerlijk zijn.. dat worden schuimpjes die ze helemaal de hemel in prijzen en de utopianen als heilig zien![]()
![]()
Die is bang dat ze wordt aangevallen door PB haha.quote:Op zondag 13 september 2015 13:48 schreef DaSteeg het volgende:
Ben wil streamers uitnodigen... Gnoom denkt dat je dan ruzie krijgt![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
Maar met de rest zocht ze totaal geen aansluiting, totdat ze de andere nodig had.quote:Op zondag 13 september 2015 13:50 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Nee inderdaad, binnen 3 uurtjes was ze al BFF met Lot en Lau. En Gio duurde ook maar kort voordat ze ermee in bed lag.![]()
Waarschijnlijk een paar van die idioten die op de Utopiachat zittenquote:Op zondag 13 september 2015 13:50 schreef xFleur het volgende:
N
[..]
Nee dat zou te eerlijk zijn.. dat worden schuimpjes die ze helemaal de hemel in prijzen en de utopianen als heilig zienIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Oh kijk eens hoe leuk...
Ze willen dat utopia door gaat op een tropisch eiland...
Ja dat hebben ze wel verdiend na al het harde werken... nu lekker vakantie houden op een tropisch eiland![]()
![]()
En dat Bas een topper is en het zo goed doet.quote:Op zondag 13 september 2015 13:51 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Inderdaad, dan komen er daar mensen die zeggen hoe goed ze bezig zijn, hoe mooi de tattoo's van Nicole zijn en hoe lief naomi voor de koeien is![]()
![]()
Dag 1 was ze al BFF met Lot en Lauquote:Op zondag 13 september 2015 13:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dat gebeurde niet op de eerste dag dat Isa weg was, omdat die plofkop toen de boot nog een beetje afhield. Als hij had gewild dan had ze diezelfde avond al bij hem in bed gelegen.![]()
En ze willen dagen dat ze door het land mogen touren en naar huis mogen...
Tuurlijk.. ze hebben het internet om allerlei wedstrijden in de gaten te houden en sport te kijken, ze hebben mp3's en hele dag oortjes in, ze hebben alle luxe producten die je maar kan bedenken..
Dus ach waarom ook niet naar huis en door het land touren.. geweldig![]()
![]()
Waarom niet???quote:Op zondag 13 september 2015 13:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die worden echt niet van Fok gehaald“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een dronken meisje is een Engel in bed Mario.quote:Op zondag 13 september 2015 13:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bedoelt bezopen meisjes? de misschien kotsen of in haar broek plassen? dat kann gebeuren omdat meiden bezopen zind“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Toevoeging: ze hebben het uiteraard ook wel verdiend na al het harde werken dag in dag uit..quote:Op zondag 13 september 2015 13:54 schreef xFleur het volgende:
En ze willen dagen dat ze door het land mogen touren en naar huis mogen...
Tuurlijk.. ze hebben het internet om allerlei wedstrijden in de gaten te houden en sport te kijken, ze hebben mp3's en hele dag oortjes in, ze hebben alle luxe producten die je maar kan bedenken..
Dus ach waarom ook niet naar huis en door het land touren.. geweldig![]()
![]()
Niks moois aan, een gedrocht is het, meer niet.quote:Op zondag 13 september 2015 13:56 schreef mario390 het volgende:
is ze wel zeer mooi vandaag![]()
[ afbeelding ]![]()
OO weetje wat grappig was
ik was gister uit.. zat ik met 2 jongens te praten..
er kwam er een gewoon uit dodewaard.. ik zeg zoken je naomie
zegt ie ja ik heb vroeger bijna wat met haar gehad...
Ze lacht naar jou.quote:Op zondag 13 september 2015 13:56 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
om dat ze niks meer zeggen kann dann welquote:Op zondag 13 september 2015 13:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een dronken meisje is een Engel in bed Mario.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 13 september 2015 13:56 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ze is naturel met minder make up veel leuker om te zien.quote:Op zondag 13 september 2015 13:56 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
bla blaquote:Op zondag 13 september 2015 13:57 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Niks moois aan, een gedrocht is het, meer niet.![]()
Is dit een vraag?quote:Op zondag 13 september 2015 13:56 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Lelijk wijfquote:Op zondag 13 september 2015 13:56 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Heel dodewaard heeft 'wat' met die slet gehadquote:Op zondag 13 september 2015 13:57 schreef LLgetikt het volgende:
![]()
![]()
bijna he.. dus ik zei zo, ze heeft zich wel snel laten pakken in utopiaquote:Op zondag 13 september 2015 13:58 schreef xFleur het volgende:
[..]
Heel dodewaard heeft 'wat' met die slet gehad
zegt ie '' dat is toch allemaal nep '' ik zonee dat geloof ik niet
hij keek een beetje moeilijk twijfelachtighij vind haar nog steeds aardig denk ik (wel logisch als ie haar kent
)
quote:Op zondag 13 september 2015 13:56 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Twinning = boring![]()
En toch, ook al werken ze niet kan ik me er wat bij voorstellen.quote:Op zondag 13 september 2015 13:57 schreef xFleur het volgende:
[..]
Toevoeging: ze hebben het uiteraard ook wel verdiend na al het harde werken dag in dag uit..
Ik zelf moet er ook niet aan denken zonder muziek of een lekkere film. Altijd de zelfde mensen om je heen en ook al komen er buitenstaanders dan nog kan je niet diep op zaken in gaan.![]()
Heb je nog met hem gezoend?quote:Op zondag 13 september 2015 13:59 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
bijna he.. dus ik zei zo, ze heeft zich wel snel laten pakken in utopia
zegt ie '' dat is toch allemaal nep '' ik zonee dat geloof ik niet
hij keek een beetje moeilijk twijfelachtighij vind haar nog steeds aardig denk ik (wel logisch als ie haar kent
)
quote:Op zondag 13 september 2015 13:57 schreef LLgetikt het volgende:
![]()
![]()
neequote:
hij was wel geinteresseerd in mij denk ik
maar toen hoorde ik dat over noamie dacht ik neeeeee
Naomi heeft het weer erg druk vandaag..
Ze is net twee uurtjes wakker en heeft nog niet kunnen zitten zo druk heeft ze het..
Zelfde geldt voor de rest van utopia![]()
En dat Bas aan het werk was was dus idd een foutje..
Hij heeft 2 zakken grond verplaatst en dat was het weer![]()
![]()
quote:Op zondag 13 september 2015 14:03 schreef xFleur het volgende:
Naomi heeft het weer erg druk vandaag..
Ze is net twee uurtjes wakker en heeft nog niet kunnen zitten zo druk heeft ze het..
Zelfde geldt voor de rest van utopia![]()
En dat Bas aan het werk was was dus idd een foutje..
Hij heeft 2 zakken grond verplaatst en dat was het weerHet is zondag hè, rustdag in Utopia......
![]()
![]()
Dan is elke dag zondag...quote:Op zondag 13 september 2015 14:04 schreef AnneLo het volgende:
[..]Het is zondag hè, rustdag in Utopia......
Je zou haar doen?quote:Op zondag 13 september 2015 14:05 schreef EverHappy het volgende:
[..]
Kan je nagaan. Die kromme varkenspoten staan er nog niet eens bij op...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
waarom niet?quote:Op zondag 13 september 2015 14:07 schreef mario390 het volgende:
wat will ik hier alles kommentieren doe ik maar niet
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Je wilde Bukake zeggen hè?quote:Op zondag 13 september 2015 14:07 schreef mario390 het volgende:
wat will ik hier alles kommentieren doe ik maar niet
Google is your friend...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
steeds meer what iff over dat boxen
ze onderschatten het echt'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
En Formule 1.quote:Op zondag 13 september 2015 14:09 schreef xFleur het volgende:
mooi he dat ze geen tv hebben en de voetbalwedstrijden allemaal online volgen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 13 september 2015 14:09 schreef xFleur het volgende:
mooi he dat ze geen tv hebben en de voetbalwedstrijden allemaal online volgen![]()
zitten groningen heerenveen te kijken ?
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
Ze hebben nog nooit iets gedaan.quote:Op zondag 13 september 2015 14:09 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Maar vandaag hoeven ze echt niets te doen...
Het zijn de luiste mensen die ik ooit heb gezien.
Ze kunnen niks en ze doen niks
De maatschappij heeft hun uitgekotst, en nu in utopia zijn ze ineens iets? Ofzo??
Want ja in utopia heb je gestoorde schuimpjes die ze ophemelen.. en buiten zijn ze helemaal niks![]()
Heb je visite, ga je met een vriendin en twee medebewoners uitgebreid buiten zitten, terwijl de rest van het bezoek ergens binnen zit..........![]()
![]()
Was ook sarcastisch bedoelt........quote:Op zondag 13 september 2015 14:11 schreef xFleur het volgende:
[..]
Ze hebben nog nooit iets gedaan.
Het zijn de luiste mensen die ik ooit heb gezien.
Ze kunnen niks en ze doen niks
De maatschappij heeft hun uitgekotst, en nu in utopia zijn ze ineens iets? Ofzo??
Want ja in utopia heb je gestoorde schuimpjes die ze ophemelen.. en buiten zijn ze helemaal niks![]()
![]()
En zelfs golven vanmorgen.. niet dat iemand daar interesse in heeft, maar ja ze hebben toch niks beters te doenquote:![]()
3 - 1quote:Op zondag 13 september 2015 14:11 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Twinning = boring![]()
Jup en vanmorgen golven en formule 1 komt ook dagelijks voorbij..quote:Op zondag 13 september 2015 14:11 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]![]()
Ja ze hebben het zo druk natuurlijk...
Zet er gewoon een tv neer, wat is het verschil?![]()
![]()
Grunnquote:Op zondag 13 september 2015 14:11 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wat een belachelijke opmerking zegquote:Op zondag 13 september 2015 13:36 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Maar tussen vriendschap van twee vrouwen of een adoratie van een oudere man naar een jong meisje zit toch wel een zeer groot verschil
een vriendschap tussen 2 vrouwen vergelijken met iemand die zich op een internet forum nogal enthousiast uitlaat over een deelnemer in een RLS
Dat jij moeite hebt met de persoon waar hij over post is wat anders
maar je insinueert hier bijna iets mee wat ik erg kwalijk vind
Ik zie hier in de cos een hoop 40 + schuimpjes die Bas adoreren
Maar das natuurlijk andersMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Geheel eens met dit.quote:Op zondag 13 september 2015 14:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een belachelijke opmerking zeg
een vriendschap tussen 2 vrouwen vergelijken met iemand die zich op een internet forum nogal enthousiast uitlaat over een deelnemer in een RLS
Maar das natuurlijk anders...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
gisteren avond ook al dat heeft liesje verwijdert en ik ben niet 40+quote:Op zondag 13 september 2015 14:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar das natuurlijk andersBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
Ik ben het helemaal met je eens marioquote:
Ongelofelijk wat er wordt geïnsinueerd
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zondag 13 september 2015 14:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens mario
Ongelofelijk wat er wordt geïnsinueerd![]()
![]()
Misschien kunnen ze de streams hier de hele dag op zetten..quote:
Dat beest werkt teminste nog.. hebben we meer te zien dan vretende, roddelende en slapende utopianen dag in dag uit![]()
Eens.quote:Op zondag 13 september 2015 14:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens mario
Ongelofelijk wat er wordt geïnsinueerd
Bjorn zegt niet iemand te zijn die naast zijn schoenen gaat lopen als hij weer buiten de poort staat....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Whut??quote:Op zondag 13 september 2015 13:40 schreef danaqui het volgende:
[..]
Waarom? ze zegt toch niets verkeerds?
Uiteraard vind jij dat ze niets verkeerds zegt
'het zal maar over jou worden geroepen op een forumMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat doet Rienk alquote:Op zondag 13 september 2015 14:18 schreef Voxs het volgende:
Bjorn zegt niet iemand te zijn die naast zijn schoenen gaat lopen als hij weer buiten de poort staat.
Twinning = boring![]()
quote:Op zondag 13 september 2015 13:57 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Niks moois aan, een gedrocht is het, meer niet.quote:Op zondag 13 september 2015 13:57 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Niks moois aan, een gedrocht is het, meer niet.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 13 september 2015 14:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar das natuurlijk anders![]()
Vind dit ook bespottelijk!
![]()
quote:Op zondag 13 september 2015 14:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Whut??
Uiteraard vind jij dat ze niets verkeerds zegt
'het zal maar over jou worden geroepen op een forum![]()
![]()
![]()
Echt wel,je bent gewoon traag.quote:Op zondag 13 september 2015 14:22 schreef mario390 het volgende:
van de insect kan je geen cap maken is altijd nur kort te zien
Dat is altijd achteraf....quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
heeft niks geholfen dat zich alle Streamers over de Streamlocks beschweerd hebben op Utogekte en FB gaat verder![]()
pppfff kan het ook een keer over anders gaan dan Mario en zijn adoratie naar Naomi
Begin het een beetje zat te worden eerlijk gezegdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nutteloze discussies, en vooralquote:Op zondag 13 september 2015 14:32 schreef Dotteke het volgende:
pppfff kan het ook een keer over anders gaan dan Mario en zijn adoratie naar Naomi
Begin het een beetje zat te worden eerlijk gezegd
who fucking cares'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Stif legt haar vader uit dat bellen met familie niet kan en dat ze worden afgeluisterdMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja, geen vrijheid ook met bellen niet, maar ondertussen worden ze wel op de hoogte gehouden wat buiten de poorten gebeurd.quote:Op zondag 13 september 2015 14:33 schreef puzziepie het volgende:
Stif legt haar vader uit dat bellen met familie niet kan en dat ze worden afgeluisterdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik snap ook totaal niet dat mensen zich daar druk over maken...quote:Op zondag 13 september 2015 14:32 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
nutteloze discussies, en vooral
who fucking cares“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is Bas nu met de koe aan het trainen dat hij over de op stakels springt?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
iddquote:Op zondag 13 september 2015 14:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik snap ook totaal niet dat mensen zich daar druk over maken...'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Is Stef al alleen geweest met haar bezoek?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O nee, hij is moeder koe naar binnen aan het begeleiden, maar dat gaat niet zo snelquote:Op zondag 13 september 2015 14:35 schreef Dotteke het volgende:
Is Bas nu met de koe aan het trainen dat hij over de op stakels springt?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh, heeft ze weer lang genoeg buiten gelopen? Arm beest.quote:Op zondag 13 september 2015 14:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee, hij is moeder koe naar binnen aan het begeleiden, maar dat gaat niet zo snel![]()
Kinderfeestje zal zo beginnen.quote:Op zondag 13 september 2015 14:39 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Oh, heeft ze weer lang genoeg buiten gelopen? Arm beest.
Binnen zijn ze ook druk bezig.![]()
Goed zo.Weet wie je vrienden zijn.quote:Op zondag 13 september 2015 14:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kann nur meer lachen over dat
Alsof hij daar wat aan kan doenquote:Op zondag 13 september 2015 14:32 schreef Dotteke het volgende:
Begin het een beetje zat te worden eerlijk gezegd
dat je het vervelend vind dat mensen continu zeiken over mario begrijp ik
Ik vind het namelijk ook storend dat iedereen weer moet zeuren als hij iets over haar post
Maar dat ligt niet aan hem ,maar aan de mensen die daar zo'n moeite mee hebben
mario's voorkeur voor Noom staat daar los van ,maar wordt er te pas en te onpas bijgehaaldMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zondag 13 september 2015 14:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Goed zo.Weet wie je vrienden zijn.![]()
![]()
![]()
Zeg ook niet dat hij er iets aan kan doen.quote:Op zondag 13 september 2015 14:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alsof hij daar wat aan kan doen
dat je het vervelend vind dat mensen continu zeiken over mario begrijp ik
Ik vind het namelijk ook storend dat iedereen weer moet zeuren als hij iets over haar post
Maar dat ligt niet aan hem ,maar aan de mensen die daar zo'n moeite mee hebben
mario's voorkeur voor Noom staat daar los van ,maar wordt er te pas en te onpas bijgehaald
Maar goed genoeg van mij kant hier over.![]()
Binnen wordt de woonkamer weer netjes gemaakt en Stef zit buiten met haar bezoekWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zij is wel leuk.quote:
De luiheid straalt van het wijf af, zelfs als ze loopt tilt ze dr voeten niet op en is het slof slof.. zodra ze op bed zit gaat ze liggen.. tis echt ongelofelijk..
En elke dag weer goed praten: Ja vandaag even lekker een dagje niks.. we hebben zo hard gewerkt..
Hou toch op met jullie verknipte zelfbeeld![]()
![]()
Fixedquote:Op zondag 13 september 2015 14:47 schreef mario390 het volgende:
Waaif HEEL UTOPIA ligt ALTIJD in Bed![]()
![]()
Bas niet.Dat klopt...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hee het luie stinkwijf Naomi gaat weer in bed liggen , ze is net een uur uit bed![]()
En maar zuchten en steunen.. moe moe moe![]()
![]()
Naomi ligt niet op bed....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Correctie: Gabsie komt bij dr op bed liggen.. kan ze weer niet gaan slapen...quote:Op zondag 13 september 2015 14:53 schreef xFleur het volgende:
Hee het luie stinkwijf Naomi gaat weer in bed liggen , ze is net een uur uit bed![]()
En maar zuchten en steunen.. moe moe moe![]()
![]()
Gabri ligt op bed. Naomi is al weer weg....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Stefanie, Naomi en fam praten over de kledingstijl van Stefanie. Ze heeft een shirtje gekregen....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Nog geen 3u geleden een stevig ontbijt op met 4 boterhammen vol met kipfilet, saus, gebaken ui, gebakken eieren, ketjap, en nog meer vette troep...quote:
En afvallen dat ze doet joh![]()
![]()
Nicole: "Zal ik ook even gezellig doen dan'?
Ja graag
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Zal lastig worden denk ik.quote:Op zondag 13 september 2015 14:58 schreef Voxs het volgende:
Nicole: "Zal ik ook even gezellig doen dan'?
Ja graag![]()
Last van haar kut???quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zielig hoor, maar een beetje eigen schuld, dikke bult, niemand heeft haar gisteren gedwongen om te trainen en daarna te dansen.quote:![]()
Stif voelt zich gepasseerd door Dolf.
Ik zou niet weten waarom want ik zie haar elf niets in die keuken doen.
De laatste keer dat er voor gasten gekookt moest worden liep ze alleen een btje rond, in naam chef maar nauwelijks iets doen.![]()
![]()
[ Bericht 92% gewijzigd door markdeajaxfan op 13-09-2015 15:47:20 ]Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
Kopje thee dus....quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dolf wil de keuken allleen doenquote:Op zondag 13 september 2015 15:14 schreef Chanel5 het volgende:
Stif voelt zich gepasseerd door Dolf.
Ik zou niet weten waarom want ik zie haar elf niets in die keuken doen.
De laatste keer dat er voor gasten gekookt moest worden liep ze alleen een btje rond, in naam chef maar nauwelijks iets doen.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
tjonge, mag dit onder een spoiler, ik wil zo graag vanavond met mijn bord op schoot studio sport kijkenquote:![]()
Rob die heeft gekust met een dame ... familie weg
Wim troost en Stif is haar bezoek aan het verwerkenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
37 met rijst?quote:Op zondag 13 september 2015 15:22 schreef Verida het volgende:
[..]
tjonge, mag dit onder een spoiler, ik wil zo graag vanavond met mijn bord op schoot studio sport kijken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
oke dat weet ik nietquote:Op zondag 13 september 2015 15:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze hadden toch zoveel boekingen...?![]()
Hoe zal Gina dat vinden?...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
correctie dan: Hoe zal Mark dat vinden?quote:
Hij doet wel luchtig.....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Vond het niet leuk,maar doet nu mee om haar jaloers te maken.quote:Op zondag 13 september 2015 15:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
correctie dan: Hoe zal Mark dat vinden?
Hij doet wel luchtig..![]()
quote:Op zondag 13 september 2015 15:24 schreef yvondenise het volgende:
Rolf..zeker weten dat Mark meer aanvragen van vrouwen krijgt dan Bas.![]()
![]()
Dat gaat drama worden.quote:Op zondag 13 september 2015 15:31 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Vond het niet leuk,maar doet nu mee om haar jaloers te maken....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
? Nee de post van Mark van Rinsum met de tussenstand van een voetbalwedstrijd. Die tussenstand mag wat mij betreft onder een spoiler of in een ander topic. Het is volledig offtopic en irritant als je vanavond gewoon studio sport wilt kijken.quote:![]()
Wel als er heel veel mannen reageren.quote:Op zondag 13 september 2015 15:36 schreef moffel33 het volgende:
Niet echt vernieuwend die dates voor Mark. Lekker na-apen...![]()
Eensquote:Op zondag 13 september 2015 15:34 schreef Verida het volgende:
[..]
? Nee de post van Mark van Rinsum met de tussenstand van een voetbalwedstrijd. Die tussenstand mag wat mij betreft onder een spoiler of in een ander topic. Het is volledig offtopic en irritant als je vanavond gewoon studio sport wilt kijken.![]()
Ik snap dat ook nooit.quote:Op zondag 13 september 2015 15:33 schreef Vinamp het volgende:
Wat ik persoonlijk een beetje vreemd vind, is dat ze iedereen kussen, ook vreemden...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
En ik hoop zomaar dat er een paar leuke chicks voor Markie bij zitten ,Haar gezicht net toen iedereen leuke ideeën had voor Marks dateavontuurquote:
voorspelt niet veel goeds ...
Gina wil dat het voor eens en altijd duidelijk is voor iedereen dat zij en Mark uit elkaar zijn
Dus kom maar op met die dates![]()
ik verwacht dramaMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
die gaat heel raar doenquote:Op zondag 13 september 2015 15:50 schreef puzziepie het volgende:
En ik hoop zomaar dat er een paar leuke chicks voor Markie bij zitten ,
[..]
Haar gezicht net toen iedereen leuke ideeën had voor Marks dateavontuur
voorspelt niet veel goeds ...
Gina wil dat het voor eens en altijd duidelijk is voor iedereen dat zij en Mark uit elkaar zijn
Dus kom maar op met die dates![]()
ik verwacht drama
gina
ik krijg nu al plaatsvervangende schaamte'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op zondag 13 september 2015 15:58 schreef mazaru het volgende:
de Cos is net zo boeiend als de streams![]()
ik ben er weer
niet leuk dusquote:![]()
okken me plek
streams zijn saai, rolf kijkt in wat koelkasten'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Alweer bezoek
Suggestie voor seizoen 3: Bezoek in een aparte ruimte (bij de ZK bijv.) buiten het terrein.![]()
hebben alle 3 kinderen Verjaardag?quote:Op zondag 13 september 2015 16:02 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
niet leuk dus![]()
okken me plek
streams zijn saai, rolf kijkt in wat koelkasten![]()
Net als in de gevangenis. Kunnen er ook geen cadeaus door de tralies.quote:Op zondag 13 september 2015 16:02 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Alweer bezoek
Suggestie voor seizoen 3: Bezoek in een aparte ruimte (bij de ZK bijv.) buiten het terrein.
Hoppa.![]()
dat weet ik nietquote:Op zondag 13 september 2015 16:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
hebben alle 3 kinderen Verjaardag?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Het concept is dat ze afgesloten zijn van de buitenwereld. Ik begrijp dat meer dan een jaar hun dierbaren niet zien te veel van het goede is, maar om nou elke keer hele families op dat terrein te hebben doet m.i. afbreuk aan het concept.quote:Op zondag 13 september 2015 16:03 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Net als in de gevangenis. Kunnen er ook geen cadeaus door de tralies.
Hoppa.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: