SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja je vriendinnen hoeven ook niet dezelfde leeftijd te hebben om vriendinnen te zijn.quote:Op zondag 13 september 2015 13:21 schreef mario390 het volgende:
maar de 2 vriendinnnen zind 3,4 jaar ouder als Stif![]()
nicole praat met volle mond, ontzettend charmant weer'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Zij is geen dame, is meer halve vent.quote:Op zondag 13 september 2015 13:23 schreef LLgetikt het volgende:
nicole praat met volle mond, ontzettend charmant weer
Wat dat betreft had ze wel een zus van Stiff kunnen zijn![]()
Die van Isa was bv 20 jaar ouderquote:Op zondag 13 september 2015 13:22 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ja je vriendinnen hoeven ook niet dezelfde leeftijd te hebben om vriendinnen te zijn.![]()
met make up lijkt het nog een vrouw ja, aan het gedrag is het niet meer te zienquote:Op zondag 13 september 2015 13:24 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Zij is geen dame, is meer halve vent.
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik dacht hetzelfde.quote:Op zondag 13 september 2015 13:24 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Zij is geen dame, is meer halve vent.
Wat dat betreft had ze wel een zus van Stiff kunnen zijn
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat is nu en grappige uitzegquote:Op zondag 13 september 2015 13:22 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ja je vriendinnen hoeven ook niet dezelfde leeftijd te hebben om vriendinnen te zijn.![]()
Bam.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
jouw vraag:: yep gina´s geschreeuw heb ik wel na 20 min zatquote:Op zondag 13 september 2015 13:25 schreef LLgetikt het volgende:
nicole wil een hele grote klok maken![]()
Geen filmpje?quote:Op zondag 13 september 2015 13:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
jouw vraag:: yep gina´s geschreeuw heb ik wel na 20 min zat“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
o hahaquote:Op zondag 13 september 2015 13:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
jouw vraag:: yep gina´s geschreeuw heb ik wel na 20 min zat'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Toch 20 minuten,ik ben na 2 minuten het wel zat...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Linkje?quote:
Dat is niet grappig, dat is gewoon zoals het is. Vrienden hoeven niet van dezelfde leeftijd te zijn.quote:![]()
ja,quote:Op zondag 13 september 2015 13:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Toch 20 minuten,ik ben na 2 minuten het wel zat...
het is echt vreselijk gedrag, moet je voorstellen als je er naast zit, vind knap dat mensen zo rustig blijven.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Het is juist wel grappig,Mario wordt altijd aangevallen omdat hij Naomi leuk vindt,om het leeftijds verschil.quote:Op zondag 13 september 2015 13:30 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Dat is niet grappig, dat is gewoon zoals het is. Vrienden hoeven niet van dezelfde leeftijd te zijn.
yep dat klopt maar jij zeg mijn vriendinquote:Op zondag 13 september 2015 13:30 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Dat is niet grappig, dat is gewoon zoals het is. Vrienden hoeven niet van dezelfde leeftijd te zijn.![]()
beter niet doen komt weer Liesjequote:Op zondag 13 september 2015 13:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het is juist wel grappig,Mario wordt altijd aangevallen omdat hij Naomi leuk vindt,om het leeftijds verschil.![]()
gina dronken * Video(link) verwijderd op last van Talpaquote:Op zondag 13 september 2015 13:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het is juist wel grappig,Mario wordt altijd aangevallen omdat hij Naomi leuk vindt,om het leeftijds verschil.
![]()
Valt wel mee,maar ik heb wel gelijk.quote:Op zondag 13 september 2015 13:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
beter niet doen komt weer Liesje
quote:Op zondag 13 september 2015 13:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
gina dronken * Video(link) verwijderd op last van Talpa![]()
niet om aan te horen, gina-logica'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
De mannen hebben nog nooit interesse gehad in golven.. maar hee ze hebben toch niks beters te doen dus laten we lekker het internet gebruiken om allerlei onzinnige golfuitslagen en wedstrijden te bekijken...
Zo fijn dat utopia nog een jaar lang door gaat![]()
En als beloning van al het harde werken dit jaar krijgen ze ook nog even een dikke bonus van 2500 euro straks om lekker nieuwe kleding en luxe goederen te kopen![]()
Het zijn kanjers![]()
![]()
wel welquote:Op zondag 13 september 2015 13:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Valt wel mee,maar ik heb wel gelijk.![]()
Maar tussen vriendschap van twee vrouwen of een adoratie van een oudere man naar een jong meisje zit toch wel een zeer groot verschilquote:Op zondag 13 september 2015 13:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het is juist wel grappig,Mario wordt altijd aangevallen omdat hij Naomi leuk vindt,om het leeftijds verschil.![]()
![]()
Yikes. Ik heb het gauw weer uitgezet.quote:Op zondag 13 september 2015 13:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
gina dronken * Video(link) verwijderd op last van Talpa![]()
Gnoom is niet zijn vriendin en het ging om zijn gedrag ..........Zal er verder niets meer over zeggen maar je begrijpt mij donders goed.quote:Op zondag 13 september 2015 13:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Is Bas ziek?
Hij is zomaar keer aan het werk![]()
Zal wel een vergissing zijn en niet langer dan paar minuten duren![]()
vriendschap komt van twee kanten en kan tussen allerlei leeftijden zijn volgens mij.quote:Op zondag 13 september 2015 13:36 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Maar tussen vriendschap van twee vrouwen of een adoratie van een oudere man naar een jong meisje zit toch wel een zeer groot verschil![]()
ik kan geen capjes maken, maar vind bas niet zo lekkerquote:
beetje lovehandles'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Hoe durft hijquote:Op zondag 13 september 2015 13:37 schreef xFleur het volgende:
Is Bas ziek?
Hij is zomaar keer aan het werk![]()
Zal wel een vergissing zijn en niet langer dan paar minuten duren![]()
![]()
het werd weer liessje komenquote:Op zondag 13 september 2015 13:36 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Maar tussen vriendschap van twee vrouwen of een adoratie van een oudere man naar een jong meisje zit toch wel een zeer groot verschil![]()
Tis toch ongelofelijk hoe Chris binnen paar maanden hele terrein verbouwd en de utopianen nog geen eens de loods met 14 man netjes kunnen houden. Laat staan daadwerkelijk iets nieuws neerzetten of werken aan iets![]()
![]()
Lovehandles zijn niet erg. Als het maar niet "chubby" wordt en slungelig slank is al helemaal niet mooi.quote:Op zondag 13 september 2015 13:38 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ik kan geen capjes maken, maar vind bas niet zo lekker
beetje lovehandles
Bas is ook geen wonderschoon iemand, maar hij heeft uitstraling en charisma![]()
![]()
Ik adoreer mijn vriendin,18 jaar jonger.Wat maakt dat mij dan?quote:Op zondag 13 september 2015 13:36 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Maar tussen vriendschap van twee vrouwen of een adoratie van een oudere man naar een jong meisje zit toch wel een zeer groot verschil“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat zeker jaquote:Op zondag 13 september 2015 13:40 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Lovehandles zijn niet erg. Als het maar niet "chubby" wordt en slungelig slank is al helemaal niet mooi.
Bas is ook geen wonderschoon iemand, maar hij heeft uitstraling en charisma
iets wat bijv. noamie mist'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Nee hoor, ik heb er verder niets over te zeggen dus ik heb het er niet meer over, dan kun jij ook weer on topic gaan.quote:![]()
Waarom liep naomi toen met grote bek door de loods?
Dat alles moest veranderen, alles moest opgeruimd worden en gezelliger gemaakt worden...
Ik heb ze alleen het woord H O M E zien maken en schilderen (Gabs dan) en daar deden ze al hele dag over.
Verder is er niks opgeruimd, niks veranderd...
Geeft maar weer even het werk niveau aan van de utopianen, stelletje niksnutten![]()
![]()
En hoe snel ze alles buiten hebben geruineerdquote:Op zondag 13 september 2015 13:39 schreef xFleur het volgende:
Tis toch ongelofelijk hoe Chris binnen paar maanden hele terrein verbouwd en de utopianen nog geen eens de loods met 14 man netjes kunnen houden. Laat staan daadwerkelijk iets nieuws neerzetten of werken aan iets![]()
ze will deze discussie hier niet dat werd jij nog zienquote:Op zondag 13 september 2015 13:40 schreef danaqui het volgende:
[..]
Waarom? ze zegt toch niets verkeerds?![]()
Ook dat ja.. ze zijn echt te lui om hun eigen reet af te vegen.quote:Op zondag 13 september 2015 13:41 schreef doodmoe het volgende:
[..]
En hoe snel ze alles buiten hebben geruineerd![]()
Zit jij ook van achter je beeldscherm haar te bewonderen? Of ben je in een serieuze relatie?quote:Op zondag 13 september 2015 13:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik adoreer mijn vriendin,18 jaar jonger.Wat maakt dat mij dan?![]()
![]()
Bla bla bla blaquote:Op zondag 13 september 2015 13:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
ze will deze discussie hier niet dat werd jij nog zien![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: