Heb ik hun trouwste fan lid gemaakt, maar nooit die korting ontvangenquote:Op maandag 28 september 2015 17:57 schreef AnneX het volgende:
Nou, ik ben al zo opgelucht dat ( ik betaal) voor recepten, goed voedsel en verrassende recepten.
Vanmiddag weer een voorraadje gember en rode peper gesnipperd voor in de vriezer.
En de venkel is welkom.
Nog niet eerder venkel gemengd gegeten met een andere groente.
Als ik het zelf moet bedenken iédere dag, heb ik ook een vaste saaie wekelijkse riedel van maaltijden.
Nu is toch het steeds weer anders.![]()
# fan, maar dat wisten jullie al, toch?!
Kon mijn tekst zijnquote:Op maandag 28 september 2015 17:57 schreef AnneX het volgende:
Nou, ik ben al zo opgelucht dat ( ik betaal) voor recepten, goed voedsel en verrassende recepten.
Vanmiddag weer een voorraadje gember en rode peper gesnipperd voor in de vriezer.
En de venkel is welkom.
Nog niet eerder venkel gemengd gegeten met een andere groente.
Als ik het zelf moet bedenken iédere dag, heb ik ook een vaste saaie wekelijkse riedel van maaltijden.
Nu is toch het steeds weer anders.![]()
# fan, maar dat wisten jullie al, toch?!
Inderdaad heerlijk, wel lastig na te maken want die kip had inderdaad wel een erg aparte smaakquote:Op maandag 28 september 2015 19:01 schreef Aventura het volgende:
Na mijn klaag over gember en rode peper: de noodlesoep was héerlijk! Vooral ook door de 'japans' gekruide kip. Wel apart dat dat dan o.a. kaneel en anijs is
Nee johquote:Op maandag 28 september 2015 19:27 schreef AnneX het volgende:
Gut Isa...dat vind ik nou reuze vervelend.
Een rondje bij een/de volgende meet ?
Als je mij jouw email adres dm't kan ik je een gratis box van HF geven. Wel minimaal 2 afnemen.quote:Op maandag 28 september 2015 20:44 schreef Rixtje het volgende:
Mocht iemand nog een code of iets hebben voor een gratis Box hou ik ons aanbevolen we willen het graag eens proberen!
Gedaan, alvast bedankt!quote:Op maandag 28 september 2015 21:15 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Als je mij jouw email adres dm't kan ik je een gratis box van HF geven. Wel minimaal 2 afnemen.
Verzonden. Geen dankquote:
Ja, leuk! Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:40 schreef MissLuna het volgende:
De Mathijsbox is vooralsnog veelbelovend. Twintig minuten bij het recept is ook écht twintig minuten, doordat boontjes bijvoorbeeld schoongemaakt geleverd worden..
Ben overal foto's van aan het maken, zal eind deze week review plaatsen..
Link: http://www.nu.nl/eten-en-(...)ntbijt-bezorgen.htmlquote:Hellofresh gaat ook ontbijt bezorgen
Hellofresh, de bezorger van maaltijdboxen, heeft het assortiment uitgebreid met een ontbijtbox. Daarin zitten ingrediënten voor vijf dagen ontbijt.
Dit maakt het bedrijf woensdag bekend.
Eerder bezorgde Hellofresh allleen recepten en ingrediënten voor de avondmaaltijd. De ontbijtbox bevat ingrediënten voor vijf dagen ontbijt voor twee of vier personen. Er zitten daarnaast drie recepten bij, een fles sap en fruit voor onderweg of op het werk.
Hellofresh is in 2011 in Nederland gestart door Maartje Frederiks. Het bedrijf biedt een lidmaatschap waarmee klanten wekelijks een box met recepten en alle bijbehorende ingrediënten thuisbezorgd krijgen. Het bedrijf bezorgt maandelijks miljoenen boxen aan abonnees in de Benelux, Duitsland, de Verenigde Staten en Groot-Brittannië.
De ontbijtbox wordt vanaf deze week bij de eerste klanten thuisbezorgd.
Door: NU.nl
Dit was al lang bekend? Hier in het topic al uitgebreid besproken iig.quote:Op woensdag 30 september 2015 11:45 schreef Rowlf het volgende:
[..]
Link: http://www.nu.nl/eten-en-(...)ntbijt-bezorgen.html
Lijkt me kansloos, de meesten die deze service kunnen betalen hebben geen tijd om uitgebreid te ontbijten 's ochtends.
Nu pas op nu.nl terwijl ze dat al een paar weken bezorgen.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:03 schreef MaJo het volgende:
Dit was al lang bekend? Hier in het topic al uitgebreid besproken iig.
Ja preciesquote:Op woensdag 30 september 2015 19:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu pas op nu.nl terwijl ze dat al een paar weken bezorgen.
En dan doe je 50/50 met je ouders? Slim!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik laat Marley Spoon bezorgen bij mijn ouders en die verpakken niet alles alleen per maaltijd, maar ook per 2 personenDus we hadden voor 4 personen zalm met pasta besteld en dan krijg je 2 zakken voor 2 personen! Dat is pas handig
![]()
Volgende week weer een week HelloFreshdoos (leek lekkerder), maar dat wordt wel heel erg verdelen
Ja! Drie dagen MS voor 2 mensen is 40 euro, dus 80 euro voor ons vieren. Of 60 euro als je voor 4 personen op 1 adres laat bezorgen en ze blijken ook nog eens alles per 2 personen te verpakkenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 15:11 schreef Lienekien het volgende:
En dan doe je 50/50 met je ouders? Slim!
Wij doen dan dus weer een Marley Spoon boxquote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:18 schreef Piet__Piraat het volgende:
Volgende week kippenpoten en zuurkool bij HF, dat vind ik allebei niet te vreten. No way dus
Dat hebben jullie heel goed bekekenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja! Drie dagen MS voor 2 mensen is 40 euro, dus 80 euro voor ons vieren. Of 60 euro als je voor 4 personen op 1 adres laat bezorgen en ze blijken ook nog eens alles per 2 personen te verpakkenDat scheelt dus 10 euro per 'koppel'.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:11 schreef pl4kkie het volgende:
Moet zeggen dat het heel erg goed bevalt om per week uit meerdere gerechten te kunnen kiezen dan dan uiteindelijk een keuze te kunnen maken welke box we nemen.
Voor ons is dat niet erg omdat we fysiek best wel zwaar werk doen. Wij kunnen de extra kcal wel gebruiken op het eind van de dagquote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]ja, dat heel erg dus!
alhoewel MS dus vaak wel veel meer kcal per gerecht heeft en domweg veel te veel ismorgen alweer een MS gerecht als lunch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |