Maar de weddenschap is dus Rohan vs. Dumoulin, niet perse of er eentje wereldkampioen wordt.quote:Op zondag 13 september 2015 13:57 schreef Cavaliers het volgende:
Gaan we ook nog veldrij weddenschappen doen?
Kan gebeurenquote:Op zondag 13 september 2015 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, ik vergeet steeds dat dat bij ABO hoort.
SORRY!
Ik bedoelde eigenlijk dat laatste. Maar ik wil ook wel hoogste klassering doen hoor.quote:Op zondag 13 september 2015 13:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar de weddenschap is dus Rohan vs. Dumoulin, niet perse of er eentje wereldkampioen wordt.
De provinciaal in jou vindt dit juist schitterend.quote:Op zondag 13 september 2015 13:59 schreef Mani89 het volgende:
Van der Looij ziet er wel erg provinciaals uit vind ik, geen goed uithangbord voor je club.
Door die irritante toevoeging heb ik weer een normale lay-out gekozenquote:Op zondag 13 september 2015 13:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan gebeuren
Een foutje kan de beste overkomen.
Sterker nog, het is de beste overkomen
Wat vind jij van Jay Rock?quote:Op zondag 13 september 2015 13:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door die irritante toevoeging heb ik weer een normale lay-out gekozen
Studenten 10quote:Op zondag 13 september 2015 14:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Dit leert mij dat Stijn genoegen neemt met een zesje.
Jij wel dan?quote:Op zondag 13 september 2015 14:06 schreef Tagliano het volgende:
Stiekem heeft Van de Looi gewoon geen idee wat hij van zijn spelers moet verwachten
Maduro doet wat hij moet doen. Of het nou spectaculair is of slaapverwekkend.quote:Op zondag 13 september 2015 14:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Dit leert mij dat Stijn genoegen neemt met een zesje.
Gewoon, antivoetbal. Daar zijn ze allemaal wel goed in in principequote:
Loopt ie te juichen?quote:
Nee, ik bedoel Padt, die helemaal naar de andere kant van het veld rent om mee te juichen vanwege een doelpunt in een nepderby.quote:
quote:Op zondag 13 september 2015 14:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel Padt die helemaal naar de andere kant van het veld rent om mee te juichen vanwege een doelpunt in een nepderby.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |