Je zou denken dat Feyenoord in de komende weken de hulp van de scheidsrechter niet nodig heeft.quote:Op zondag 13 september 2015 12:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Met het verschil dat Feyenoord 'm ook altijd krijgt
Veel plezierquote:Op zondag 13 september 2015 12:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga maar eens richting stadion, hafcfan spotten.
ADO heeft toch ook wel een leuk elftal staan hoor, kan best interessant wordenquote:Op zondag 13 september 2015 13:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ado kennende wordt het een dikke nederlaag tegen Heracles.
Ik heb er weinig vertrouwen in. Helaas.quote:Op zondag 13 september 2015 13:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
ADO heeft toch ook wel een leuk elftal staan hoor, kan best interessant worden
Hattrick van de Japanse Godquote:Op zondag 13 september 2015 13:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
ADO heeft toch ook wel een leuk elftal staan hoor, kan best interessant worden
Komt goed johquote:Op zondag 13 september 2015 13:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb er weinig vertrouwen in. Helaas.
Wat een spannende maaltijd zegquote:Op zondag 13 september 2015 13:22 schreef Sked het volgende:
Zo, ik heb net twee broodjes met kipfilet op
Zit jij niet in de Euroborg voor de derby?quote:Op zondag 13 september 2015 13:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb pepernoten, jawel!
De R is tenslotte al in de maand.
Ik kijk liever vanuit bed, maar binnenkort met de beker ben ik van de partij.quote:Op zondag 13 september 2015 13:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Zit jij niet in de Euroborg voor de derby?
Ga je niet naar Groningen-Marseille?quote:Op zondag 13 september 2015 13:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk liever vanuit bed, maar binnenkort met de beker ben ik van de partij.
We zijn echte cupfighters
Ik kan dan nietquote:Op zondag 13 september 2015 13:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je niet naar Groningen-Marseille?
Knap want hij speelt vermoedelijk niet. Nemec begint als ik mijn w2 vrienden mag geloven.quote:
Bij FOX meldden ze net dat hij in de basis staatquote:Op zondag 13 september 2015 13:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Knap want hij speelt vermoedelijk niet. Nemec begint als ik mijn w2 vrienden mag geloven.
Dan ga ik mijn w2-vrienden slaan.quote:Op zondag 13 september 2015 13:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij FOX meldden ze net dat hij in de basis staat
Als je dat maar niet bij Toine doet, die schijnt nogal snel te gaan huilenquote:Op zondag 13 september 2015 13:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dan ga ik mijn w2-vrienden slaan.
Ik heb toch wel net iets meer vertrouwen in napoleonfour.quote:Op zondag 13 september 2015 13:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij FOX meldden ze net dat hij in de basis staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |