Je snapt het niet of wil het niet snappen.. Depay hangt graag de grote ster uit zonder een drol te presteren. Dat gaat steeds meer tegen hem werken. Bij Oranje 0 doelpunten en 0 assists tijdens de kwalificatie, bij United 2 doelpunten in de PL en 0 assists.. Het ego van deze knul is vele malen groter dan zijn talentquote:Op zondag 27 december 2015 11:32 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wat geheel onterecht is natuurlijk. van Gaal verdient het, die zoekt bewust met kutuitspraken zijn vijanden op maar Depay wordt bekritiseerd vanwege zijn auto en hoed. Net alsof je geen hoed mag dragen als je niet presteert, zou leuk worden in het leven bij de normale man zeg. Dat je alleen bepaalde dingen mag kopen als je op je werk goed presteert.
Volgens mij ben jij degene die er weinig van snapt. Wat maakt het in godsnaam uit wat hij buiten het voetbal doet. Maakt het uit of hij in een fiat punto rijdt of in een auto van 600k? Maakt het uit of hij een hoed, pet of niks op z'n hoofd heeft?quote:Op zondag 27 december 2015 12:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Je snapt het niet of wil het niet snappen.. Depay hangt graag de grote ster uit zonder een drol te presteren. Dat gaat steeds meer tegen hem werken. Bij Oranje 0 doelpunten en 0 assists tijdens de kwalificatie, bij United 2 doelpunten in de PL en 0 assists.. Het ego van deze knul is vele malen groter dan zijn talent
Het begrip "doe maar normaal dan doe je al gek genoeg" is iets wat in Nederland over het algemeen zeer gewaardeerd word, dit is toch zeker niet iets nieuws voor je ? Ik zeg niet dat hij al die kritiek verdiend maar het feit dat het in zo grote mate aanwezig is verbaasd me zeker niet.quote:Op zondag 27 december 2015 12:05 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die er weinig van snapt. Wat maakt het in godsnaam uit wat hij buiten het voetbal doet. Maakt het uit of hij in een fiat punto rijdt of in een auto van 600k? Maakt het uit of hij een hoed, pet of niks op z'n hoofd heeft?
Messi heeft een compleet wagenpark maar daar hoor je niemand over.. hij maakt het dan ook wekelijks waar op het veld. Het zijn echt niet alleen Nederlanders die kritiek hebben op Depay.quote:Op zondag 27 december 2015 12:10 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Het begrip "doe maar normaal dan doe je al gek genoeg" is iets wat in Nederland over het algemeen zeer gewaardeerd word, dit is toch zeker niet iets nieuws voor je ? Ik zeg niet dat hij al die kritiek verdiend maar het feit dat het in zo grote mate aanwezig is verbaasd me zeker niet.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is nog niet bewezen, maar hij heeft alle schijn tegen.
Nu insinueer je dat het de schuld van de rest is en niet van Depay.quote:Op zondag 27 december 2015 08:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Depay moet het zinkend schip verlaten en lekker naar Koeman verkassen ofzo
De rest moet ook het zinkend schip verlaten.quote:Op zondag 27 december 2015 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu insinueer je dat het de schuld van de rest is en niet van Depay.
Dat is echt een non-argument. Als je hier je kop boven het maaiveld uitsteekt word je metee neergesabeld. Die jongen is toevallig profvoetballer en houdt van dure auto's. Hij heeft daar het geld voor en dan wordt hij nu hard aangepakt, wat an sich terecht is. Wat niet terecht is is dat vele mensen het non argument 'maar hij zulke dure auto's en hoedjesquote:Op zondag 27 december 2015 12:10 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Het begrip "doe maar normaal dan doe je al gek genoeg" is iets wat in Nederland over het algemeen zeer gewaardeerd word, dit is toch zeker niet iets nieuws voor je ? Ik zeg niet dat hij al die kritiek verdiend maar het feit dat het in zo grote mate aanwezig is verbaasd me zeker niet.
Ander en Anthony. Voor de rest vind ik het maar een inferieure bijenzwerm. Zij het met dank aan Louis van Gaal.quote:Op zondag 27 december 2015 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De rest moet ook het zinkend schip verlaten.
Dat is vergelijkbaar met het volk dat tijdens wedstrijden van Oranje schreeuwt dat negatieve resultaten per definitie aan MENTALITEIT en INZET liggen.quote:Op zondag 27 december 2015 12:26 schreef nickhguitar het volgende:
Wat niet terecht is is dat vele mensen het non argument 'maar hij zulke dure auto's en hoedjes' gebruiken.
Heb je Herrera gisteren gezien? Die was slecht.quote:Op zondag 27 december 2015 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ander en Anthony. Voor de rest vind ik het maar een inferieure bijenzwerm. Zij het met dank aan Louis van Gaal.
En?quote:Op zondag 27 december 2015 12:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heb je Herrera gisteren gezien? Die was slecht.
Te wijten aan. Maar ik begrijp wel wat je bedoelt jaquote:Op zondag 27 december 2015 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ander en Anthony. Voor de rest vind ik het maar een inferieure bijenzwerm. Zij het met dank aan Louis van Gaal.
Je kunt er een leuk team van maken. Maar je moet niet allemaal jongens kopen en ze een speelstijl opdringen die compleet anders is dan wat ze gewend zijn of ze op vreemde posities laten spelen. Spelertjes zitten gewoon in een keurslijf.quote:Op zondag 27 december 2015 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lowietje is toch juist van de profielschets?quote:Op zondag 27 december 2015 12:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je kunt er een leuk team van maken. Maar je moet niet allemaal jongens kopen en ze een speelstijl opdringen die compleet anders is dan wat ze gewend zijn of ze op vreemde posities laten spelen. Spelertjes zitten gewoon in een keurslijf.
Dat valt niet te ontkennen. Terecht ook dat je er op wijst, maar daar zit niet alleen een probleem. Ik vind het wat makkelijk om op basis van een wedstrijd veel diepgaande conclusies te trekken.quote:Op zondag 27 december 2015 12:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het ligt niet aan een trainer als je niet eens een volledig vrijstaande man een bal in de voeten kunt spelen.
[ afbeelding ]
Ik vind het gewoon vergelijkbaar met Ajax wat er allemaal gaande is. Alleen waait de wind bij Ajax wel mee qua resultaten.quote:Op zondag 27 december 2015 12:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je kunt er een leuk team van maken. Maar je moet niet allemaal jongens kopen en ze een speelstijl opdringen die compleet anders is dan wat ze gewend zijn of ze op vreemde posities laten spelen. Spelertjes zitten gewoon in een keurslijf.
Messi komt dan ook veel beschaafder over dan Depay, nuchter, vriendelijk en heeft echt het imago van een brave-hendrik (wat ongetwijfeld wel zal meevallen hoor). Plus dat hij gewoon goed presteert.quote:Op zondag 27 december 2015 12:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Messi heeft een compleet wagenpark maar daar hoor je niemand over.. hij maakt het dan ook wekelijks waar op het veld. Het zijn echt niet alleen Nederlanders die kritiek hebben op Depay.
Dat laatste is het enige waar het om gaat. Ibrahimovic vinden veel mensen ook onuitstaanbaar, maar ik vind hem geweldig. Omdat hij het telkens weer laat zien op het veld. Depay komt op mij over als een soort Royston Drenthe.. ze maken een toptransfer en denken dat ze er al zijnquote:Op zondag 27 december 2015 13:25 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Messi komt dan ook veel beschaafder over dan Depay, nuchter, vriendelijk en heeft echt het imago van een brave-hendrik (wat ongetwijfeld wel zal meevallen hoor). Plus dat hij gewoon goed presteert.
idd, zelfs Rooney, Mata, Schweinsteiger die allemaal op de top top gespeelt heeft kan niet eens een fatsoenlijke pass breed geven, dat hele team is gewoon mentaal gebroken lijkt het.quote:Op zondag 27 december 2015 13:34 schreef TargaFlorio het volgende:
Een beetje te vroeg om Depay al af te schrijven.
Mwah valt wel mee, iedereen vond Costa vorig jaar een verschrikkelijke vent maar die stond wel gewoon goed te presteren. Net zoals ontzettend veel mensen zich storen aan iemand als Ronaldo en hem kritiek geven op de gekste dingen terwijl die wel gewoon ontzettend waardevol voor z'n ploeg blijft.quote:Op zondag 27 december 2015 13:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat laatste is het enige waar het om gaat. Ibrahimovic vinden veel mensen ook onuitstaanbaar, maar ik vind hem geweldig. Omdat hij het telkens weer laat zien op het veld. Depay komt op mij over als een soort Royston Drenthe.. ze maken een toptransfer en denken dat ze er al zijn
Dit inderdaad. Veel te makkelijk om een mannetje van 21 af te branden terwijl het hele team elke wedstrijd staat te schutteren onder een trainer die het nog minder op de rit heeft dan Hiddink het bij Oranje had.quote:Op zondag 27 december 2015 14:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
idd, zelfs Rooney, Mata, Schweinsteiger die allemaal op de top top gespeelt heeft kan niet eens een fatsoenlijke pass breed geven, dat hele team is gewoon mentaal gebroken lijkt het.
"Een trainer die het nog minder op de rit heeft dan Hiddink het bij Oranje had"? De vergeetachtigheid heeft hier toegeslagen blijkbaar. Van Gaal wist zich in ieder geval nog te plaatsen voor iets.quote:Op zondag 27 december 2015 22:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Veel te makkelijk om een mannetje van 21 af te branden terwijl het hele team elke wedstrijd staat te schutteren onder een trainer die het nog minder op de rit heeft dan Hiddink het bij Oranje had.
Ow wacht, hij heeft een hoed en een Rolls Royce gekocht? BURN HIM ALIVE!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |