abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156042902
Als man moet je nooit teveel je best doen. Dat komt onzeker over een dat is afknapper no 1 voor vrouwen. Het zijn altijd de botte horken die alle aandacht van vrouwen krijgen. Maar iets zegt me dat je het beter uit kunt maken en verder niet kijken. Als ze niet goed voor je is, waarom de boel proberen te redden. Succes.
pi_156042922
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 09:32 schreef caspert79 het volgende:
Als man moet je nooit teveel je best doen. Dat komt onzeker over een dat is afknapper no 1 voor vrouwen. Het zijn altijd de botte horken die alle aandacht van vrouwen krijgen. Maar iets zegt me dat je het beter uit kunt maken en verder niet kijken. Als ze niet goed voor je is, waarom de boel proberen te redden. Succes.
Het wordt hier het inderdaad vaak gepresenteerd alsof de botte horken, de typische alfa mannetjes, alle aandacht krijgen. Dat is onzin, als je gewoon normaal doet en enigszins zelfverzekerd is het al genoeg.
  zondag 13 september 2015 @ 09:53:41 #28
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156043091
quote:
1s.gif Op zondag 13 september 2015 09:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Het wordt hier het inderdaad vaak gepresenteerd alsof de botte horken, de typische alfa mannetjes, alle aandacht krijgen. Dat is onzin, als je gewoon normaal doet en enigszins zelfverzekerd is het al genoeg.
plus dat het nogal typische meiden zijn die daar voor vallen, als je daar naar op zoek bent prima, maar ieder zijn ding.

TS: ik zou gewoon jezelf proberen te blijven, werkt dat niet bij haar dan is zij niet geschikt voor jou, veranderen omdat het moet van iemand gaat nooit werken
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_156043139
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 08:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ze wil je niet meer.
omdat hij zo plakt misschien.

ik gok dat de dame in kwestie al aan het rondkijken is naar een vervanger voor TS en hem dan zal dumpen.
pi_156043205
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 10:00 schreef computergirl het volgende:

[..]

omdat hij zo plakt misschien.

ik gok dat de dame in kwestie al aan het rondkijken is naar een vervanger voor TS en hem dan zal dumpen.
Kan me niet voorstellen dat vrouwen dat doen. Is wel erg laag en angstig
pi_156043221
quote:
1s.gif Op zondag 13 september 2015 10:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

ach joh, dat doen sommige mannen ook hoor. _O-
  zondag 13 september 2015 @ 10:10:46 #32
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_156043234
Zij wil ruimte (en ik gok een einde van de relatie) en hoe meer ruimte zij wilt hoe harder jij trekt en vraagt om aandacht waarmee je haar nog verder weg duwt....

Jullie willen niet hetzelfde
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_156043254
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 10:09 schreef computergirl het volgende:

[..]

ach joh, dat doen sommige mannen ook hoor. _O-
Heb ik echt nog nooit meegemaakt. Een relatie aan houden, zoekend naar een directe vervanger? Uit angst om alleen te zijn denk ik dan?
pi_156043444
quote:
1s.gif Op zondag 13 september 2015 10:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Heb ik echt nog nooit meegemaakt. Een relatie aan houden, zoekend naar een directe vervanger? Uit angst om alleen te zijn denk ik dan?
Waarschijnlijk.
Kerels die opeens een ander hebben na tig jaar huwelijk waarbij ze bij de nieuwe vriendin het verhaal ophangen dat huwelijk al jaren in slop zit maar echtgenote weet van niks.
Als je dat fenomeen niet kent vind ik je wel een klein beetje wereldvreemd
pi_156043525
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 10:29 schreef computergirl het volgende:

[..]

Waarschijnlijk.
Kerels die opeens een ander hebben na tig jaar huwelijk waarbij ze bij de nieuwe vriendin het verhaal ophangen dat huwelijk al jaren in slop zit maar echtgenote weet van niks.
Je hoeft je niet te bedienen van de persoonlijke aanval hoor :D. Beetje kip of het ei, dat zijn mensen die vreemdgaan en dan al dan niet besluiten een relatie te verbreken.

Maar on-topic: lastig in te schatten of het meisje in kwestie hier mee bezig is, ik zie zelf niet echt duidelijke aanwijzingen
pi_156043916
TS, soms kan een relatie een dipje hebben, zoals je met een vriend of collega of je ouders ook wel eens een dipje kunt hebben. Ik zou zeggen, geef het nog 2 weken en als je het dan nog niet uit kunt praten, maak het dan uit.

En al die mensen hier die je opdringerig vinden :')
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_156043919
quote:
1s.gif Op zondag 13 september 2015 08:38 schreef theplug het volgende:

[..]

Ja inderdaad.. of gewoon 'meedoen' en het as vrijdag gewoon aannkaarten? Ik zit in de tussenliggende dagen echt met een kutgevoel en woede, vanwege het naar mijn mening oneerlijke en onrespectvolle gedrag
Je gaat sowieso met een kutgevoel en woede blijven zitten, want shit gaat niet zoals je graag zou willen en daar gaat nu een face to face afspraak waarschijnlijk ook geen kut aan veranderen. Als je het uit wil maken is het feitelijk nu toch al uit, je bent er klaar mee. Vrijdag officieel maken en af is die kous, punt. Wat Frag_adder zegt verder..
pi_156044255
quote:
1s.gif Op zondag 13 september 2015 10:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Echt?

Ik zie in mijn omgeving niet anders. Mensen van alle leeftijden. Die blijven massaal plakken tot er een ander voorbij komt huppelen.

quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 10:29 schreef computergirl het volgende:

[..]

Waarschijnlijk.
Dit inderdaad :Y
  Moderator zondag 13 september 2015 @ 12:43:51 #39
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_156045712
Dit gaat 'm niet worden TS. Aantrekken en afstoten, aantrekken en afstoten, en als je er dan naar vraagt wat er is dan lekker vaag doen. Wat alleen maar tot gevolg heeft dat je nog meer je best gaat doen.

Zij doet vreemd, kortaf, en vertelt niet gewoon wat er is, maar heeft er geen enkele moeite mee wel te laten merken dat er wat is, en dat heeft het gewenste effect, want jij beloont haar dan door een bloemetje mee te nemen.

Deze relatie gaat voorbij, of in ieder geval, dat zou je wel moeten willen want dat soort gedrag wordt je echt niet vrolijker van, en het zal ook niet over gaan bij haar hoor. Dus in plaats van dat je meer moeite doet, zou ik eens gewoon helemaal geen moeite meer doen, want zodra je hintte op elkaar een tijdje niet zien veranderde zij dat het 'zo ver niet hoeft te komen'.

Maar, om eerlijk te zijn, dat zijn allemaal testjes en spelletjes. Je zit in een volwassen relatie of je zit het niet. Jij zit het niet. Als je zelf wel volwassen bent dan zul je moeten accepteren dat deze meid je on the long run niet gelukkig gaat maken.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_156046141
die goede oude tijd dat je als je je vriendin niet zag, haar gewoon mistte en vol spanning wachten op het moment dat je haar weer zou zien...

als je een prille relatie goed kapot wil maken, moet je heel snel al 24/7 op elkaars lip gaan zitten, en dat lijken sommige jonge mensen met die huidige chat-mogelijkheden ala Whatsapp en hun mobieltjes ook te doen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  zondag 13 september 2015 @ 14:06:01 #41
448289 Lizaatje
Girls On Film!
pi_156047547
Als ik het zo lees is zij er inderdaad klaar mee. Ik zou haar gewoon met rust laten en alleen als zij iets stuurt reageren. Maar dan ook alleen reageren op wat zij stuurt. Niet een gesprek beginnen ofzo. En dan gewoon kijken hoe zij daar op reageert. Houdt er rekening mee dat jij of zij het vrijdag gewoon beëindigd. Al krijg ik de indruk dat zij het liefst wil dat jij dat doet.

Kans van slagen van deze relatie; 2 uit 10.
pi_156047645
dumpen, wat een kutwijf.
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
pi_156048546
Inderdaad, ik ben ook niet perfect. Maar hoe ver wil je gaan voor je relatie? Het voelt dat ik enkel degene ben die het hef in handen neemt en ben daar helemaal klaar mee.
pi_156048591
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 14:06 schreef Lizaatje het volgende:
Als ik het zo lees is zij er inderdaad klaar mee. Ik zou haar gewoon met rust laten en alleen als zij iets stuurt reageren. Maar dan ook alleen reageren op wat zij stuurt. Niet een gesprek beginnen ofzo. En dan gewoon kijken hoe zij daar op reageert. Houdt er rekening mee dat jij of zij het vrijdag gewoon beëindigd. Al krijg ik de indruk dat zij het liefst wil dat jij dat doet.

Kans van slagen van deze relatie; 2 uit 10.
Die indruk heb ik serieus ook. De tijd die ik hier nog in investeer krijg ik toch niet terug. Ik denk dan ook, neem die bloemen niet aan en zeg dan wat er aab de hand is.. Iets met geweten. Alhoewel ik de bloemen niet had moeten brengen misschien. Het enige wat ik probeer is mijn best doen.
pi_156055932
dumpen die hap
pi_156062396
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 08:39 schreef Jaeger85 het volgende:
Je gedraagt je wel als de ultieme beta in dat stukje tekst. Verder lijk je te trekken aan een dood paard. Mijn advies is om de relatie te beeindigen en op zoek te gaan naar iemand die je wel waardeert.
Dit.
pi_156065658
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 19:21 schreef potatopotato het volgende:
dumpen die hap
Dit.

Heb ook eens met zo iemand gehad. Ene dag vrolijk, dag erna trok ze een gezicht van een oorworm. Heb best geduld, lang getwijfeld maar na 2 jaar was het toch wel op...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_156070086
quote:
1s.gif Op zondag 13 september 2015 08:29 schreef theplug het volgende:

[..]

Ongeduldigheid van mij kant en kort gedragen (niet communiceren) van haar kant. Als we iets bespraken was het altijd ' ik weet het niet waarom ik dit of dat deed'
nou, aan die ongeduldigheid mag je nog wel wat werken dan :{

Je claimt haar ontzettend en ik dacht tot de allerlaatste zin dat je 16 was ofzo, eerste vriendinnetje, je weet allemaal nog niet zo goed hoe je daarmee om moet gaan, klef, opdringerig, maar ergens ook wel schattig nog, zo'n jochie dat verliefd is, ben je gewoon een volwassen vent -O-
compact en kleverig.
pi_156070771
quote:
1s.gif Op zondag 13 september 2015 10:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Zijn genoeg vrouwen die eerst op zoek gaan naar nieuwe schoenen voordat zij hun oude afdanken hoor.
pi_156070808
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 08:00 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nou, aan die ongeduldigheid mag je nog wel wat werken dan :{

Je claimt haar ontzettend en ik dacht tot de allerlaatste zin dat je 16 was ofzo, eerste vriendinnetje, je weet allemaal nog niet zo goed hoe je daarmee om moet gaan, klef, opdringerig, maar ergens ook wel schattig nog, zo'n jochie dat verliefd is, ben je gewoon een volwassen vent -O-
I know. Waar dat vandaan komt weet ik niet.. misschien omdat ik in mijn vorige relatie een gevoelloze zak was
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')