Dit. En ze wacht tot jij er ook genoeg van hebt. Als je haar dumpt is ze zieliger dan zat ze zelf een punt erachter zet.quote:
Dit is waar ik precies aan dacht. Haar gedragingen lijken ook opzettelijk zeg maar. Ik ben echter geen typ dat er een punt achter zet via WA.. ze lijkt een gesprek ook uit de weg te gaan en lijkt pas op de afgesproken dag elkaar te willen zien. Wat ze ook nog zei over die opmerking dat ik kusjes ergens anders kon halen.. 'vergeet het gewoon, het was niks'..quote:Op zondag 13 september 2015 08:23 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Dit. En ze wacht tot jij er ook genoeg van hebt. Als je haar dumpt is ze zieliger dan zat ze zelf een punt erachter zet.
Ongeduldigheid van mij kant en kort gedragen (niet communiceren) van haar kant. Als we iets bespraken was het altijd ' ik weet het niet waarom ik dit of dat deed'quote:Op zondag 13 september 2015 08:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat voor veranderingen? Waarom was het belangrijk dat jullie elkaar veranderden?
Dat laatste heeft ze zelf dus niet veranderd blijkbaar.quote:Op zondag 13 september 2015 08:29 schreef theplug het volgende:
[..]
Ongeduldigheid van mij kant en kort gedragen (niet communiceren) van haar kant. Als we iets bespraken was het altijd ' ik weet het niet waarom ik dit of dat deed'
Dan kan je beter de eer aan jezelf houden en het gewoon uitmaken.quote:Op zondag 13 september 2015 08:30 schreef theplug het volgende:
Moet ik nog wel reageren op appjes die ze stuurt? Heb ik de neiging om helemaal niks meer te zeggen.. misschien kinderachtig maar ik wil bijna net zo kort doen als zij doet.
Klopt, maar het ligt niet in mijn aard om dit via een communicatiemiddel als WA te doen. Niet om raar te klinken, maar ik ben dat niveau ontgroeid.quote:Op zondag 13 september 2015 08:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan kan je beter de eer aan jezelf houden en het gewoon uitmaken.
Dat begrijp ik. Zal zij dit niet opvatten als dat ongeduldige wat je juist probeerde te veranderen? Misschien is het wel een soort test. In dat opzicht zou je inderdaad beter gewoon een tijdje kortaf kunnen zijn. Maar goed, dat soort spelletjes na 8 maanden.quote:Op zondag 13 september 2015 08:35 schreef theplug het volgende:
[..]
Klopt, maar het ligt niet in mijn aard om dit via een communicatiemiddel als WA te doen. Niet om raar te klinken, maar ik ben dat niveau ontgroeid.
Eigenlijk wil ik iets zeggen in de trant van: 'ik weet dat je morgen eea hebt afgesproken, maar we moeten even praten en het kan niet wachten tot vrijdag'
Ja inderdaad.. of gewoon 'meedoen' en het as vrijdag gewoon aannkaarten? Ik zit in de tussenliggende dagen echt met een kutgevoel en woede, vanwege het naar mijn mening oneerlijke en onrespectvolle gedragquote:Op zondag 13 september 2015 08:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Zal zij dit niet opvatten als dat ongeduldige wat je juist probeerde te veranderen? Misschien is het wel een soort test. In dat opzicht zou je inderdaad beter gewoon een tijdje kortaf kunnen zijn. Maar goed, dat soort spelletjes na 8 maanden.
Ja. Gewoon wachten.quote:Op zondag 13 september 2015 08:55 schreef theplug het volgende:
Nee dat klopt helemaal. Echter wil ik dat nogmaals niet via iets als WA doen. Moet ik dan gewoon wachten tot we elkaar zien?
Ja dat is waar. Ik hou het contact nu gewoon 'simpel'. 'Minder vragen' zeg maar. Aandacht wat verleggenquote:Op zondag 13 september 2015 08:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Je bent wel een beetje too much. Vragen om een kus via whatsapp (zoals je zelf ook al wel aanvoelt) gaat wel wat ver. Een vrouw voelt dat aan, en juist dat kan een bron van twijfel zijn omdat je dan merkt dat de relatie niet in balans is. Is iets wat je niet overnight verandert, maar ik zou er wel aan gaan werken
Het wordt hier het inderdaad vaak gepresenteerd alsof de botte horken, de typische alfa mannetjes, alle aandacht krijgen. Dat is onzin, als je gewoon normaal doet en enigszins zelfverzekerd is het al genoeg.quote:Op zondag 13 september 2015 09:32 schreef caspert79 het volgende:
Als man moet je nooit teveel je best doen. Dat komt onzeker over een dat is afknapper no 1 voor vrouwen. Het zijn altijd de botte horken die alle aandacht van vrouwen krijgen. Maar iets zegt me dat je het beter uit kunt maken en verder niet kijken. Als ze niet goed voor je is, waarom de boel proberen te redden. Succes.
plus dat het nogal typische meiden zijn die daar voor vallen, als je daar naar op zoek bent prima, maar ieder zijn ding.quote:Op zondag 13 september 2015 09:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het wordt hier het inderdaad vaak gepresenteerd alsof de botte horken, de typische alfa mannetjes, alle aandacht krijgen. Dat is onzin, als je gewoon normaal doet en enigszins zelfverzekerd is het al genoeg.
omdat hij zo plakt misschien.quote:
Kan me niet voorstellen dat vrouwen dat doen. Is wel erg laag en angstigquote:Op zondag 13 september 2015 10:00 schreef computergirl het volgende:
[..]
omdat hij zo plakt misschien.
ik gok dat de dame in kwestie al aan het rondkijken is naar een vervanger voor TS en hem dan zal dumpen.
ach joh, dat doen sommige mannen ook hoor.quote:Op zondag 13 september 2015 10:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat vrouwen dat doen. Is wel erg laag en angstig
Heb ik echt nog nooit meegemaakt. Een relatie aan houden, zoekend naar een directe vervanger? Uit angst om alleen te zijn denk ik dan?quote:Op zondag 13 september 2015 10:09 schreef computergirl het volgende:
[..]
ach joh, dat doen sommige mannen ook hoor.
Waarschijnlijk.quote:Op zondag 13 september 2015 10:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Heb ik echt nog nooit meegemaakt. Een relatie aan houden, zoekend naar een directe vervanger? Uit angst om alleen te zijn denk ik dan?
Je hoeft je niet te bedienen van de persoonlijke aanval hoorquote:Op zondag 13 september 2015 10:29 schreef computergirl het volgende:
[..]
Waarschijnlijk.
Kerels die opeens een ander hebben na tig jaar huwelijk waarbij ze bij de nieuwe vriendin het verhaal ophangen dat huwelijk al jaren in slop zit maar echtgenote weet van niks.
Als je dat fenomeen niet kent vind ik je wel een klein beetje wereldvreemd
Je gaat sowieso met een kutgevoel en woede blijven zitten, want shit gaat niet zoals je graag zou willen en daar gaat nu een face to face afspraak waarschijnlijk ook geen kut aan veranderen. Als je het uit wil maken is het feitelijk nu toch al uit, je bent er klaar mee. Vrijdag officieel maken en af is die kous, punt. Wat Frag_adder zegt verder..quote:Op zondag 13 september 2015 08:38 schreef theplug het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. of gewoon 'meedoen' en het as vrijdag gewoon aannkaarten? Ik zit in de tussenliggende dagen echt met een kutgevoel en woede, vanwege het naar mijn mening oneerlijke en onrespectvolle gedrag
Echt?quote:Op zondag 13 september 2015 10:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Heb ik echt nog nooit meegemaakt. Een relatie aan houden, zoekend naar een directe vervanger? Uit angst om alleen te zijn denk ik dan?
Dit inderdaadquote:Op zondag 13 september 2015 10:29 schreef computergirl het volgende:
[..]
Waarschijnlijk.
Kerels die opeens een ander hebben na tig jaar huwelijk waarbij ze bij de nieuwe vriendin het verhaal ophangen dat huwelijk al jaren in slop zit maar echtgenote weet van niks.
Als je dat fenomeen niet kent vind ik je wel een klein beetje wereldvreemd
Die indruk heb ik serieus ook. De tijd die ik hier nog in investeer krijg ik toch niet terug. Ik denk dan ook, neem die bloemen niet aan en zeg dan wat er aab de hand is.. Iets met geweten. Alhoewel ik de bloemen niet had moeten brengen misschien. Het enige wat ik probeer is mijn best doen.quote:Op zondag 13 september 2015 14:06 schreef Lizaatje het volgende:
Als ik het zo lees is zij er inderdaad klaar mee. Ik zou haar gewoon met rust laten en alleen als zij iets stuurt reageren. Maar dan ook alleen reageren op wat zij stuurt. Niet een gesprek beginnen ofzo. En dan gewoon kijken hoe zij daar op reageert. Houdt er rekening mee dat jij of zij het vrijdag gewoon beëindigd. Al krijg ik de indruk dat zij het liefst wil dat jij dat doet.
Kans van slagen van deze relatie; 2 uit 10.
Dit.quote:Op zondag 13 september 2015 08:39 schreef Jaeger85 het volgende:
Je gedraagt je wel als de ultieme beta in dat stukje tekst. Verder lijk je te trekken aan een dood paard. Mijn advies is om de relatie te beeindigen en op zoek te gaan naar iemand die je wel waardeert.
Dit.quote:
nou, aan die ongeduldigheid mag je nog wel wat werken danquote:Op zondag 13 september 2015 08:29 schreef theplug het volgende:
[..]
Ongeduldigheid van mij kant en kort gedragen (niet communiceren) van haar kant. Als we iets bespraken was het altijd ' ik weet het niet waarom ik dit of dat deed'
Zijn genoeg vrouwen die eerst op zoek gaan naar nieuwe schoenen voordat zij hun oude afdanken hoor.quote:Op zondag 13 september 2015 10:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat vrouwen dat doen. Is wel erg laag en angstig
I know. Waar dat vandaan komt weet ik niet.. misschien omdat ik in mijn vorige relatie een gevoelloze zak wasquote:Op maandag 14 september 2015 08:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou, aan die ongeduldigheid mag je nog wel wat werken dan![]()
Je claimt haar ontzettend en ik dacht tot de allerlaatste zin dat je 16 was ofzo, eerste vriendinnetje, je weet allemaal nog niet zo goed hoe je daarmee om moet gaan, klef, opdringerig, maar ergens ook wel schattig nog, zo'n jochie dat verliefd is, ben je gewoon een volwassen vent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |