Of je wint of je wint niet. Absoluut geniaal.quote:Op zaterdag 12 september 2015 23:35 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik doe die berekening niet en heb dus 50 procent kans.
Repost.quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
Lol even wat rekenen,
282 reacties en maar 25 daarvan zijn voor het t-shirt waar er twee van te verdelen zijn. 80 daarvan zijn voor de router waar er drie van te verdelen zijn. Als we er van uit gaan dat de rest van de reacties voor de smartphone zijn komen we uit op 177 gegadigden voor het ene apparaat dat weggeven wordt.
De kans om een shirt te winnen is dus 0,08 of 8%.
De kans om een router te winnen is momenteel 0.04 of 3.75%.
De kans om een smartphone te winnen is 0,01 of 0,56%.
Kennen ze daar het fenomeen van de 24/7 internettende zolderkamernerds niet?quote:
Nee, misschien maar eens een Engels topic openen om het uit te leggen met paintsquote:Op zondag 13 september 2015 22:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Kennen ze daar het fenomeen van de 24/7 internettende zolderkamernerds niet?
and router winner: DiRadical, noodgang, Multiplyquote:Op zaterdag 12 september 2015 12:09 schreef primator het volgende:
Ik ga voor de Xiaomi Redmi 1s smartphone.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 00:41 schreef DiRadical het volgende:
Sign me up for the Xiaomi wifi router youth-edition please
quote:Op zaterdag 12 september 2015 13:31 schreef noodgang het volgende:
Ik ga voor de Wifi router, fijn en klein routertje
T-shirt winner: Junglebeast, Halldorquote:
quote:Op zaterdag 12 september 2015 00:52 schreef Junglebeast het volgende:
I will wear the Xiaomi T-Shirt with pride!
Thanks so much for your support of IBUYGOU. cheersquote:Op zaterdag 12 september 2015 12:00 schreef Halldor het volgende:
I would like to win a Xiaomi T-shirt, this will complete my Xiaomi collection.
Jepquote:Op maandag 14 september 2015 12:04 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Je eerste fok-prijs?
sorry je bent te laat de prijs gaat naar mij XDquote:Op zaterdag 19 september 2015 13:48 schreef primator het volgende:
Kom er nu pas achter dat ik ook tot de winnaars behoor.
Het is dat fok me erop wees via email
Was ongemerkt niet meer ingelogd en had hier niet meer gekeken, want ik ging er vanuit dat ik toch niet won.![]()
Maar toch, dus:![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 december 2015 08:55 schreef rene90 het volgende:
Willen degene die niks hebben ontvangen even hun adres weer per dm naar mij sturen, dan komen de prijzen zsm jullie kant op.
Het is misgelopen op het punt dat de medewerker die alles zou regelen is gewisseld van baan, en aan een overdracht doen ze daar niet in China
quote:Op donderdag 10 december 2015 08:55 schreef rene90 het volgende:
Willen degene die niks hebben ontvangen even hun adres weer per dm naar mij sturen, dan komen de prijzen zsm jullie kant op.
Het is misgelopen op het punt dat de medewerker die alles zou regelen is gewisseld van baan, en aan een overdracht doen ze daar niet in China
Ik heb mijn t-shirt inmiddels binnen. Leuk troll. Denk dat ik maar een ander team ga suporten tijdens het EK.quote:Op donderdag 10 december 2015 08:55 schreef rene90 het volgende:
Mooi dat je hem toch binnen hebt gehad. En het ligt niet aan jou dat je hem zo laat ontving, kwestie van een contactpersoon die dit geregeld heeft, maar is vergeten dit over te dragen naar haar vervangerquote:Op woensdag 20 januari 2016 09:08 schreef DiRadical het volgende:
Ik kreeg gisteren mijn router binnen.
Laat dat weet ik, maar dat komt ook omdat ik pas laat een DM naar Rene90 had gestuurd
Mooi strak klein wifi routerjeThanx FOK!
![]()
Alleen Chinese handleiding![]()
Hoop dat de beheer UI wel in het Engels is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |