Dan hebben ze het bij die xxl ook welquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:52 schreef chufi het volgende:
Online bij de APpie zie ik
http://www.ah.nl/producte(...)wpie-yama-mayonnaise
Ik maak sowieso eerst mijn huidige voorraad op voordat ik iets nieuws ga proberenquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan hebben ze het bij die xxl ook wel
Ik word een beetje nerveus van xxl AH. Ik raak de weg kwijtquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik maak sowieso eerst mijn huidige voorraad op voordat ik iets nieuws ga proberen
Ik kom er nooit..quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik word een beetje nerveus van xxl AH. Ik raak de weg kwijt
Ik ook niet meerquote:
Ik was na het werk zo'n ding ingelopen. Ik moest wat dingen hebben. Mijn god zeg. Ik raakte in paniek.quote:
Er loopt toch wel personeel rond waar je iets aan kunt vragen?quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was na het werk zo'n ding ingelopen. Ik moest wat dingen hebben. Mijn god zeg. Ik raakte in paniek.Te veel te groot en wat ik moest hebben kon ik niet vinden. Ik word oud
Vast welquote:Op zaterdag 12 september 2015 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Er loopt toch wel personeel rond waar je iets aan kunt vragen?
En dat is ? Iets over dansen?quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:11 schreef sacha het volgende:
m'n moedah kijkt naar dance dance dance
Nee mayonaisequote:
Zeker nog nooit in een Carrefour of Mamouth, Wallmart geweest?quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was na het werk zo'n ding ingelopen. Ik moest wat dingen hebben. Mijn god zeg. Ik raakte in paniek.Te veel te groot en wat ik moest hebben kon ik niet vinden. Ik word oud
Ja Carrefour wel, maar op mijn gemak (op vakantie), en dan is het leuk. Ik vind het dan ook een feestjequote:Op zaterdag 12 september 2015 22:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zeker nog nooit in een Carrefour of Mamouth, Wallmart geweest?
Heb je die in Amsterdam? Carrefour in Rio ben ik wel eens geweest.. dat was een hele tocht op zich idd..quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zeker nog nooit in een Carrefour of Mamouth, Wallmart geweest?
Nee niet in NLquote:Op zaterdag 12 september 2015 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je die in Amsterdam? Carrefour in Rio ben ik wel eens geweest.. dat was een hele tocht op zich idd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |