FC Groningen heeft genoeg kwaliteit om geen behoudend voetbal te spelen.quote:Op zondag 13 september 2015 12:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuurlijk zegt het wel iets.
Daarbij gewoon ranglijst technisch ook prima gepresteerd met Groningen in zijn seizoenen. Dat hij wat behoudend is snap ik wel bij een middenmoter als Groningen. Zeker als het resultaat oplevert.
Is wat anders als je zo behoudend gaat spelen bij een topclub (Hoi Frank)
Dat zal ook wel meevallen.quote:Op zondag 13 september 2015 12:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FC Groningen heeft genoeg kwaliteit om geen behoudend voetbal te spelen.
Ga weg, joh. Kijk eens naar de resultaten van vorig jaar. Dat is gewoonweg walgelijk hoe matig ze presteerden met zo'n selectie. Onnavolgbaar in zijn opstellingen, stelt alleen maar spelers op waar ze niet horen te spelen. Komt er pas na jaren achter dat een speler niet op zijn juiste positie speelt. Opdoeken die vent, weg ermee. Ron Jans is het met me eens.quote:
Ik wel. Maduro > Bazoer natuurlijkquote:Op zondag 13 september 2015 12:25 schreef Tagliano het volgende:
Maduro zou ik niet in de basis zetten bij Ajax
Die was vermakelijk inderdaadquote:Op zondag 13 september 2015 12:27 schreef Slobeend het volgende:
De twitterfittie tussen Genee en Grueter gisteren
Ik verwacht dat je dit nog een maand of 5 kunt postenquote:Op zondag 13 september 2015 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst Gudelj eruit halen.
Gudelj![]()
![]()
Maar hij brengt zoveel gifquote:Op zondag 13 september 2015 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst Gudelj eruit halen.
Gudelj![]()
![]()
Vaak wel leuke wedstrijdjes, maar de rivaliteit is nogal gemaakt jaquote:Op zondag 13 september 2015 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens is dit wel de meest kansloze 'derby'.
Dit een derby durven noemen is al een schandequote:Op zondag 13 september 2015 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens is dit wel de meest kansloze 'derby'.
Vandaag?quote:Op zondag 13 september 2015 12:45 schreef Tagliano het volgende:
Bijker staat me ook een partijtje te kloten vandaag
Daarmee sluit ik niet uit dat hij twee weken geleden er ook geen kut van konquote:
Dat is alleen leuk als puntenverlies een zeer reële optie is.quote:Op zondag 13 september 2015 12:42 schreef Brammess het volgende:
Gaan we straks hier Feyenoord kijken of in het Feyenoord topic?
Puntverlies is altijd reëel bij Feyenoordquote:Op zondag 13 september 2015 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk als puntenverlies een zeer reële optie is.
Willem II moet toch wel te pakken zijnquote:Op zondag 13 september 2015 12:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Puntverlies is altijd reëel bij Feyenoord
Tegen dit Willem II gebeurt dat toch niet.quote:Op zondag 13 september 2015 12:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Puntverlies is altijd reëel bij Feyenoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |