quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat bepalen wij wel.
Poll: Kopsterk neemt een UI voor ..
• een week
• twee weken
• maand
• jaar
• twee jaar
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ja, op de momenten dat je een punt pakt tegen de nummer zestien is het kampioenschap wel beklonken.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:36 schreef IMVHI het volgende:
Ajax duidelijk kampioenskandidaat nr. 1, en dat zegt veel over de rest.
de tweede zin klopt niet.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:39 schreef GGMM het volgende:
Ah, PSV is de wedstrijd in geholpen door de scheidsrechter zie ik.
Hey het en gras is ook groen.
Waar heb je het over, Davy.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Suarez op het WK was ook gewoon een reactie.
Nee, dus kunnen we het net zo goed laten schietenquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niemand die het interessant vindt.
Hey en Ajax ontsnapt ook. En die penal was zwaar onterecht die ze kregenquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:39 schreef GGMM het volgende:
Ah, PSV is de wedstrijd in geholpen door de scheidsrechter zie ik.
Hey het en gras is ook groen.
Wie?quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jaha, daar zit je dan twee jaar lang met je Gudelj UI.
Ja.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:40 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nee, dus kunnen we het net zo goed laten schieten
Nu praat je onzin.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey en Ajax ontsnapt ook. En die penal was zwaar onterecht die ze kregen
jr want sr scoorde niet.quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV kreeg de 0-3 op goedkope wijze, zie ik.
Verrassend.
Ik heb me vandaag niet van mijn beste kant laten zien neequote:Op zaterdag 12 september 2015 21:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja.
Log anders gewoon permanent uit. Debiel.
Ik steun je in deze, Davy.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat de handsbal een reactie was. Dat was die van Suarez tegen Ghana ook
Ajax kreeg de 2-2 op goedkope wijze, zie ik.
Verrassend.
Ajax kreeg de 0-3 op goedkope wijze, zie ik.
Verrassend.
haha. Die tompsv. Zo'n droeftoeter met die weddenschap. Maarja, een psver hé. Dan krijg je dat soort treurigheidquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:42 schreef KingRoland het volgende:
Ik denk dat we hier tompsv 2.0 krijgen
wat mis ik?quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:42 schreef KingRoland het volgende:
Ik denk dat we hier tompsv 2.0 krijgen
quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik denk dat ik namens iedereen spreek dat we hopen dat Pereiro er zo in komt.
GASTON!quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik denk dat ik namens iedereen spreek dat we hopen dat Pereiro er zo in komt.
Waarom mad? Toch gewoon een feitelijke constatering? Of wilde je zeggen dat dit een 100% strafschop was?quote:
Ik niet, echt een debiel die gastquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:46 schreef Pascalus het volgende:
Is er hier iemand die Kopsterk serieus neemt?
Natuurlijk was het geen strafschop, maar ik ben al blij genoeg dat Ajax een punt pakt in deze trieste wedstrijd.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom mad? Toch gewoon een feitelijke constatering? Of wilde je zeggen dat dit een 100% strafschop was?
Ik ben blij dat je een stuk oprechter naar die grafclub van je weet te kijken t.o.v. GGMMquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Natuurlijk was het geen strafschop, maar ik ben al blij genoeg dat Ajax een punt pakt in deze trieste wedstrijd.
Erger jij je ook zo aan El Ghazi?quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je een stuk oprechter naar die grafclub van je weet te kijken t.o.v. GGMM
Ik denk dat ze bij Fox niet terug zullen hebben van deze keiharde postquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:51 schreef VanKuikeren het volgende:
Wat een kutwebsite heeft dat Fox, betaal je verdomme 25 euro voor een abonnement, laden die mediaplayers niet eens.
Ik erger me standaard aan die joden.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Erger jij je ook zo aan El Ghazi?
Jammer, dit mes in de rug.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je een stuk oprechter naar die grafclub van je weet te kijken t.o.v. GGMM
Hij is moslim :Squote:Op zaterdag 12 september 2015 21:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik erger me standaard aan die joden.
Maar nu even specifiek.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik erger me standaard aan die joden.
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:51 schreef VanKuikeren het volgende:
Wat een kutwebsite heeft dat Fox, betaal je verdomme 25 euro voor een abonnement, laden die mediaplayers niet eens.
Dit is alles behalve een mes in de rug. Wederom een feitelijke constatering. Waar Stijn, terecht, aangeeft dat het een cadeautje was beticht jij mij van onzin praat. Terwijl het natuurlijk een onzin strafschop was.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer, dit mes in de rug.
Van je vrienden moet je het hebben!
Jammer dat je geen respect hebt voor mijn mening.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is alles behalve een mes in de rug. Wederom een feitelijke constatering. Waar Stijn, terecht, aangeeft dat het een cadeautje was beticht jij mij van onzin praat. Terwijl het natuurlijk een onzin strafschop was.
Ik heb respect voor je mening, als vriend. Maar als vriend ben ik er ook om je te beschermen en dus als eerste te zeggen dat je er compleet naast zit.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je geen respect hebt voor mijn mening.
Ik dacht ik meld het maar!quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bij Fox niet terug zullen hebben van deze keiharde post
Ze hebben ook al een onterechte penalty + rode kaart gekregenquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:54 schreef Pascalus het volgende:
Narsingh ontsnapt aan een rode kaart!
Hij is niet heel slecht, maar ook niet overdreven bijzonder. Ik erger me met name aan zijn houding in het veld. Ronaldoesque trekjes. Hij is soms 0,0 met de wedstrijd bezig. Alleen maar tegenstanders proberen te naaien. Boos doen naar de scheidsrechter. Walgelijke praktijken als je het mij vaagt. Zijn wedstrijdhouding en Gudelj zijn een gevaar voor het spel van Ajax.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij kan er vrij weinig van ja.
Nou, dat zou een aderlating zijn geweest voor PSV.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:54 schreef Pascalus het volgende:
Narsingh ontsnapt aan een rode kaart!
Inderdaad, stel je voor als de voorzetten van die kant wel aankomenquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nou, dat zou een aderlating zijn geweest voor PSV.
heheheheheheh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
80e minuut komt hij er in.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoeveel fouten moet Narsingh wel maken voordat Pereiro erin mag
quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:57 schreef onlogisch het volgende:
Tussenstand Atleti - Barca :Dat is het al een tijdje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zet in op 78quote:
ohquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
PSV is een kut club, dat is ook al een tijdje
Je punt?
MAD?quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
PSV is een kut club, dat is ook al een tijdje
Je punt?
twitter:wilfredgenee twitterde op zaterdag 12-09-2015 om 21:15:14Ben vast niet objectief, maar kan @kevinblom1974 die fluit nu inleveren? #campsv reageer retweet
twitter:kevinblom1974 twitterde op zondag 30-10-2011 om 13:59:12Zo, vanavond lekker eten bij de chinees. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |