En werken op een internationale school? Daar wordt vaak in het Engels les gegeven.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja. Plan is om met een paar maanden naar het buitenland te gaan, hopelijk. Alleen geen idee waar. Heb aanbiedingen, maar heb ook interesse om Engelse les te geven (heb een TEFL certificaat) maar die banen zijn vies lastig te vinden voor Non-Natives.
Ik heb nog geen degree verderquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
En werken op een internationale school? Daar wordt vaak in het Engels les gegeven.
Dan kan ik het altijd nog bij customer service houdenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou ook geen Engelse les willen krijgen van iemand die niet óf een native is met een acceptabele graad óf op zijn minst een master Engels heeft gedaan met onderwijsmodules. Gelukkig gaan instanties daar steeds vaker in mee.
Heb zelf een bachelor Engels, en woon hier nu al 5 jaar, maar zou mezelf toch écht geen Engelse les zien geven, hoogstens conversatiehulp ofzo bij mensen die de taal willen leren en willen oefenen.
Ah ja, dan wordt het lastiger.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen degree verderben twintig.
Sta open voor heel veel eigenlijkquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:47 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ah ja, dan wordt het lastiger.
Welke landen trekken je aan? Scandinavië, de meer warmere oorden, Amerika, Australië, Azië?
Oh ja Praag is ook een TEFL walhalla ja. Nja, wat ik al zei, klantenservice kan ook nog altijdquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:48 schreef Polenbatser het volgende:
Trouwens, als ik heel eerlijk ben, die TEFL-leraren...Hier in Praag heb je ze ook heel veel, maar mijn algemene indruk is toch dat het vooral jonge Amerikanen zijn die wegvluchten uit Amerika en na 2 maanden 'Europa' al vinden hoe 'Europees' ze zijn en dat vooral moeten laten blijken. In de realiteit zijn het onaangepaste schreeuwers die niet eens doorhebben dat Europa niet 1 cultuur heeft.
Ze worden hier trouwens ook erg gebruikt door taalscholen, want er is zo'n groot aanbod in leraren dat ze slecht betalen en als ze dan opstappen na 6 weken is er wel een ander te vinden. Ik zou als ik eerlijk ben voor een andere optie gaan, tenzij je niet al te hoge verwachtingen hebt en gewoon een tijdje weg wilt zijn, dan is het wel ok denk ik.
Als je bv nog verder wil studeren kan ik een van de Scandinavische landen aanbevelen, daar is het veelal gratis.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sta open voor heel veel eigenlijkHeb in Lissabon gewoond, dat was wel prima toeven. Als ik naar Customer Service Representative Jobs kijk neigt het richting UK/Ierland
Is dat zo? Ik heb echt geen idee hoe het is in vergelijking met andere landen/steden, maar ik weet alleen dat er echt heel veel TEFL-studenten zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh ja Praag is ook een TEFL walhalla ja. Nja, wat ik al zei, klantenservice kan ook nog altijd
Alleen is kost en inwoning dan wel weer iets duurder dan thuis.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als je bv nog verder wil studeren kan ik een van de Scandinavische landen aanbevelen, daar is het veelal gratis.
Wat zij zegtquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
Voor een paupersalaris en slechte arbeidsvoorwaarden en tijdelijke contracten moet je vooral hier komen![]()
![]()
Echt. Leer een vak en ga dan nadenken over verhuizen.
Dan thuis wonen? Ja, maar je kan slechts je hele leven bij moeders blijven.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Alleen is kost en inwoning dan wel weer iets duurder dan thuis.
In Argentinie heb je zo werk en met een baantje erbij in de avonduren kan je net een kamer huren en een keer in de week op stap gaanquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja. Plan is om met een paar maanden naar het buitenland te gaan, hopelijk. Alleen geen idee waar. Heb aanbiedingen, maar heb ook interesse om Engelse les te geven (heb een TEFL certificaat) maar die banen zijn vies lastig te vinden voor Non-Natives.
Je bent 20 en leert een vak, who gives a fuckquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
Voor een paupersalaris en slechte arbeidsvoorwaarden en tijdelijke contracten moet je vooral hier komen![]()
![]()
Oh je was serieus? Ik dacht dat je een grapje maaktequote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Las het verkeerd ja. Denk dat ik te lang achter m'n computer zit
Zoals? Ik heb begrepen dat metselaars nogal schaars worden in de UK.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
In Nederland bedoelde ik met thuis.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dan thuis wonen? Ja, maar je kan slechts je hele leven bij moeders blijven.
In Denemarken zijn de woonkosten niet hoger dan in Nederland, in Noorwegen en Zweden zal het misschien wel iets duurder zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2016 09:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
In Nederland bedoelde ik met thuis.
Voor mij is thuis waar ik toevallig ben
In Zweden hangt het er maar net vanaf waar je wil wonen. Ga je naar het noorden kan je spotgoedkoop wonen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
In Denemarken zijn de woonkosten niet hoger dan in Nederland, in Noorwegen en Zweden zal het misschien wel iets duurder zijn.
Maar, als je daar een bijbaan hebt verdien je ook wel weer meer.
Ik maak nooit grapjesquote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:42 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Oh je was serieus? Ik dacht dat je een grapje maakte
In Veendam ookquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:48 schreef Dven het volgende:
[..]
In Zweden hangt het er maar net vanaf waar je wil wonen. Ga je naar het noorden kan je spotgoedkoop wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |