Jij hebt in het Nederlands echt een hele diepe stemquote:Op maandag 11 januari 2016 16:27 schreef flipsen het volgende:
[..]
Mijn vrouw zegt hetzelfde als ik Spaans spreek
Is dat zoquote:Op maandag 11 januari 2016 16:49 schreef Gaoxing het volgende:
Jij hebt in het Nederlands echt een hele diepe stem
Vind ik ookquote:
Ja,maar dat is allemaal de schuld van Zweden toch?quote:Op maandag 11 januari 2016 18:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
Vind ik ookhad een Deense collega in Noorwegen en ik vond hem echt gek klinken.
Beschrijf je nu de provincie limburg?quote:Op maandag 11 januari 2016 21:18 schreef qwerty_x het volgende:
Als ik 10 minuten per jaar nederlands praat is het veel.
Ironisch dat er in dit subforum eigenlijk best keurig Nederlands wordt geschrevenquote:Op maandag 11 januari 2016 21:18 schreef qwerty_x het volgende:
Als ik 10 minuten per jaar nederlands praat is het veel.
En dat al meer dan 25 jaar.
Dit forum is voor mij de enige manier om het nog enigszins op peil te houden.
quote:Op maandag 11 januari 2016 23:40 schreef motorbloempje het volgende:
D3 g3m1dd3lduh br33zah tokkie emigreerdt niet
Ik merk wel dat ik steeds meer moeite heb met d's en t's, maar dat komt misschien ook omdat ik ouder word.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:36 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ironisch dat er in dit subforum eigenlijk best keurig Nederlands wordt geschreven
Deedt je dit expres of?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:58 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik steeds meer moeite heb met d's en t's, maar dat komt misschien ook omdat ik ouder word.
En daarnaast de vele (?) spellingwijzigingen in de Nederlandse taal die we in het buitenland allemaal missen, bv deze. paardenbloem?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:58 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik steeds meer moeite heb met d's en t's, maar dat komt misschien ook omdat ik ouder word.
Een van mijn team members komt uit China en zijn vrouw bakt bij iedere gelegenheid ook iets voor mijquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:42 schreef Dven het volgende:
Zie nu dat er hier dit over een paar weken allemaal festiviteiten zijn wegens het Chinees Nieuwjaar
Globalisatie![]()
Ben wel benieuwd naar het eten ja. Zal vast niet zoals bij de Chinees zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Een van mijn team members komt uit China en zijn vrouw bakt bij iedere gelegenheid ook iets voor mij
Las het verkeerd ja. Denk dat ik te lang achter m'n computer zitquote:
Nog steeds zelfde werk?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Las het verkeerd ja. Denk dat ik te lang achter m'n computer zit
Geen idee welk idee je bij mijn werkzaamheden hebt?quote:
Een hele tijd geleden callcenter tochquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen idee welk idee je bij mijn werkzaamheden hebt?
Oh nee helaas niet. Klantendienstbaantjesquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Een hele tijd geleden callcenter tochmaar dat zal wel niet meer
ik werk nu voor ziggoquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Oh nee helaas niet. Klantendienstbaantjes
In NL of?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |