Je hebt het hele eiland inmiddels wel gezien?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:46 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga misschien terug naar Nederland.Alhoewel ik dat al meerdere malen gezegd heb
Het bevalt me hier nog steeds prima hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je hebt het hele eiland inmiddels wel gezien?
Oh, got itquote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:45 schreef Lyrebird het volgende:
Nee, mijn Costa Rica opmerking was een wat misplaatste grap, vanwege de roofmoorden op Nederlanders. Voorlopig nog Japan, maar wel rond aan het kijken.
Wat houdt je tegen?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:46 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga misschien terug naar Nederland.Alhoewel ik dat al meerdere malen gezegd heb
Ik heb sinds kort een vriendin. En ik denk niet dat ze mee wilt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 14:00 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Oh, got it. En ja, die camerabeelden zagen er wel heel heftig uit
[..]
Wat houdt je tegen?
Ow. Dat bemoeilijkt een en ander een beetje ja... Maar dan kies je er dus in principe voor om altijd op Malta te blijven?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 14:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort een vriendin. En ik denk niet dat ze mee wilt.
Neuh, ze is zelf immers ook niet malteesquote:Op zaterdag 9 januari 2016 14:27 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ow. Dat bemoeilijkt een en ander een beetje ja... Maar dan kies je er dus in principe voor om altijd op Malta te blijven?
Welkom terug alvastquote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:35 schreef Gaoxing het volgende:
Ik herinner met alleen mensen van 'lang geleden' in Costa Rica, volgens mij niemand recent. Plannen die kant op, Lyrebird (hé, jij blauw?)?
En een gelukkig nieuwjaar, nog, KAA'ers. Wij zijn eigenlijk heel aardig ont-KAAd, denk ik. We hebben het best naar ons zin in Nederland, zij het wel met de aantekening dat ik erg blij ben dat we voor de kinderen voor een internationale school hebben gekozen.
Al dat echter wel weer voor korte tijd: terwijl we stonden uit te pakken kreeg mijn man een aanbod voor een erg leuke baan, hij is inmiddels alweer terug in de zandbak en wij volgen naar verwachting omstreeks augustus. In de hoop dat dat dan de laatste verhuizing is voor minstens een jaar of 6
Is dat nu duur zo'n internationale school?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:35 schreef Gaoxing het volgende:
Ik herinner met alleen mensen van 'lang geleden' in Costa Rica, volgens mij niemand recent. Plannen die kant op, Lyrebird (hé, jij blauw?)?
En een gelukkig nieuwjaar, nog, KAA'ers. Wij zijn eigenlijk heel aardig ont-KAAd, denk ik. We hebben het best naar ons zin in Nederland, zij het wel met de aantekening dat ik erg blij ben dat we voor de kinderen voor een internationale school hebben gekozen.
Al dat echter wel weer voor korte tijd: terwijl we stonden uit te pakken kreeg mijn man een aanbod voor een erg leuke baan, hij is inmiddels alweer terug in de zandbak en wij volgen naar verwachting omstreeks augustus. In de hoop dat dat dan de laatste verhuizing is voor minstens een jaar of 6
Reken op 6 á 7 duizend euro per kind per jaar voor de middelbare school. Dat is voor een Nederlandse staatsschool, zeg maar, en die hebben over het algemeen prima resultaten. Een school als die in Amstelveen, best wel een top school mondiaal gezien, komt op 20 á 25 duizend. Per jaar per kind, ja.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:55 schreef DUTCHKO het volgende:
Is dat nu duur zo'n internationale school?
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:36 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Reken op 6 á 7 duizend euro per kind per jaar voor de middelbare school. Dat is voor een Nederlandse staatsschool, zeg maar, en die hebben over het algemeen prima resultaten. Een school als die in Amstelveen, best wel een top school mondiaal gezien, komt op 20 á 25 duizend. Per jaar per kind, ja.
Nog wat beter gewend geraaktquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:28 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
TnxHoe bevalt het jullie inmiddels?
Ik sta er altijd van te kijken als ik mijn Amerikaanse collega's hoor vertellen dat hun driejarige net toelatingsexamen heeft gedaan voor een prive kleuterschool die $24k per jaar kost. Maar dat is hier vrij normaal, als je het kunt betalen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:36 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Reken op 6 á 7 duizend euro per kind per jaar voor de middelbare school. Dat is voor een Nederlandse staatsschool, zeg maar, en die hebben over het algemeen prima resultaten. Een school als die in Amstelveen, best wel een top school mondiaal gezien, komt op 20 á 25 duizend. Per jaar per kind, ja.
Waarschijnlijk dan omdat die kinderen niet het intellect hebben/hadden voor een HAVO of hogerquote:Op zondag 10 januari 2016 04:58 schreef Lyrebird het volgende:
Dat ja. En snel ook nog.
In Nederland weliswaar, maar ik heb t met verbazing aan zitten kijken, want op de lagere en middelbare school waren het geen hoogvliegers.
Maar je hebt gelijk, er is meer in het leven.
Ik neem toch aan dat lagere school in Noorwegen gratis is? Waar betaal je voor?quote:Op zondag 10 januari 2016 17:11 schreef Fogel het volgende:
Ik betaalde zo'n 2300 per maand per kind. Noorse kronen gelukkig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |