Nee, bewust een doelpunt verhinderen is rood.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja, regels zijn doelpunten voorkomen met hands = rood.
neequote:Op zaterdag 12 september 2015 20:55 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat doen Ajacieden nou nooit, hè?
Ach rot op johquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is allebei of niets, als je de regels naleeft.
Wat mij betreft niets, in dit geval.
Blijft hij er met zijn arm vanaf, is het doelpunt. Terecht dus. Rood, ok kun je over discussieren,quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is allebei of niets, als je de regels naleeft.
Wat mij betreft niets, in dit geval.
sorry Johan. Ui doe ik echt deze week, maar zit nu steeds op mobiel.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat wisten we al een paar maanden Hans
Doe dit nou niehiet.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:57 schreef Kopsterk het volgende:
HAAL SINKGRAVEN ERUIT DAN, MILIK KAN SLECHT SPELEN EN TOCH SCOREN
DE BOER IS HET ECHT HELEMAAL KWIJT DIT WORDT NIKS MEER IK BEN ECHT MAD NU
Ja idd er is ook geen pingel en rood gegeven.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Nou, Geo en Davy hebben zich terecht ingedekt. Wat een lastige tegenstander, dat Cambuur.
Geen probleem, maandje is ook bestquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
sorry Johan. Ui doe ik echt deze week, maar zit nu steeds op mobiel.
Ik zou het de volgende keer ook nog dik drukken, zodat het nog duidelijker over komtquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:57 schreef Kopsterk het volgende:
quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:57 schreef Kopsterk het volgende:
Jeetje zeg.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja idd er is ook geen pingel en rood gegeven.
Tja psv he, veel kanslozer wordt het niet.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Nou, Geo en Davy hebben zich terecht ingedekt. Wat een lastige tegenstander, dat Cambuur.
Als hij met zijn arm een scoringskans ontneemt dan is het rood. Zo simpel zijn de regels.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Blijft hij er met zijn arm vanaf, is het doelpunt. Terecht dus. Rood, ok kun je over discussieren,
En 2-0
Nou nou, gewaagd, zelf Ten Rouwelaar...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |