die had beter bij psv kunnen blijvenquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:04 schreef Almerian het volgende:
"Bazoer, als je neer gaat krijg je een penalty..." Graag die Ajax bril en pet voortaan thuis laten in Mokum.
Bij Frank had ik allang de hoop opgegeven.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op een overwinning of op Frank?
Drommels, wat keept hij lekker. Afgetest door Ajax hoorde ik? Bij PSV is hij welkom na dit seizoen.quote:
PSVquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
EEN LIED MET ONS ALLEN WANT EENDRACHT MAAKT MACHT
Die kerel zegt de hele tijd van dat soort onzindingenquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:05 schreef Scrummie het volgende:
Doelpunt hangt in de lucht voor Ajax zegt ie![]()
Ook matig, het veroorzaken van strafcorners is de grootste prioriteit in elke topwedstrijd.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dis discussie moet er helemaal niet zijn. Ik vind hockey een kutsport, maar het is wel duidelijk. Tegen de voet? Strafbal. Maakt niet uit hoe of bewust of wat dan ook.
Hij krijgt achteraf nog gelijk ook, de lul.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die kerel zegt de hele tijd van dat soort onzindingen
Het wordt weer lekker een seizoen om je te ergeren aan dramatisch kutvoetbal, ondanks de goede startquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Frank had ik allang de hoop opgegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |