Waarom dan niet naar een cafetaria voor een grillburger met van alles en een patatje.. smaakt 100 x zo lekker.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:47 schreef MutedFaith het volgende:
Zelfgemaakte tosti's hoeven niet heul slecht te zijn. Maar van die prefab diepvries tosti's die ze in de kantine hebben wordt ik niet gelukkig denkik..
Pizza was te druk. Dus t is een big mac menu geworden. Met cola light, want zo weinig mogelijk calorieën. uit drank.
Dat was ook een reden dat ik vanmiddag niet voor een tosti ofzo gegaan ben: Ik wist al dat ik na al die wedstrijden sowieso moest eten. En dat t calorierijk ging zijn.
Nouja. Morgenochtend weer een uur trainen en daarna nog een wedstrijd fluiten. Dus met wat geluk (en morgen een beetje op t eten letten) duik ik maandag voor t eerst in hele lange tijd onder de 80.
Dat vind jij, kan een ander wel anders over denken.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Waarom dan niet naar een cafetaria voor een grillburger met van alles en een patatje.. smaakt 100 x zo lekker.
Geen verwijt overigens maar McD is zo de kcal niet waard.. brr
Hoi, welkom! Wil je ook afvallen?quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:04 schreef Rucola het volgende:
[..]
Dat vind jij, kan een ander wel anders over denken.
Dat snap ik echt niet. Als ik over de Coolsingel loop en de Mac moet passeren word ik echt kotsmisselijk van die walm. Ik zou er de straat voor oversteken als ik dan niet vijf minuten voor het stoplicht stond. ;-)quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:16 schreef MutedFaith het volgende:
Ik ben een van de mensen die McDonalds wel facking lekker vind.
(verklaart ook gelijk een groot deel van die extra kilo's)
Dat heb ik met paprika.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:18 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Dat snap ik echt niet. Als ik over de Coolsingel loop en de Mac moet passeren word ik echt kotsmisselijk van die walm. Ik zou er de straat voor oversteken als ik dan niet vijf minuten voor het stoplicht stond. ;-)
Ja, dat weet ik..quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:04 schreef Rucola het volgende:
[..]
Dat vind jij, kan een ander wel anders over denken.
die eet ik eens per jaar met carnavalquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik..
Ik denk er weer anders over.
Maar een vette broodje hamburger met vette gebakken uiringen op een markt of festival zeg ik geen nee tegenMaar ja, je kan niet alles wat je wil, helaas
mrsZ, fijne avond nog.. boh, niet meer aan denken, meer aan
20+ kan je ook jattenquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
die eet ik eens per jaar met carnaval
Ik begrijp nooit waarom iemand 20+ kaas zou kopen
2 volkorenboterhammen met daartussen:quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
Maar uh, die gezonde tosti's, waar zijn de recepten?![]()
Die gaat op de lijst voor van de week, ik heb dat allemaal in huis.quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
2 volkorenboterhammen met daartussen:
dun gesneden gele paprika
magere roomkaas
verse bieslook
zeer dun gesneden tomatenplakjes
zout en peper.
Eventueel nog een plakje achterham
Thxquote:Op zaterdag 12 september 2015 22:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
2 volkorenboterhammen met daartussen:
dun gesneden gele paprika
magere roomkaas
verse bieslook
zeer dun gesneden tomatenplakjes
zout en peper.
Eventueel nog een plakje achterham
Wordt nananas niet erg nat op een tosti?quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die gaat op de lijst voor van de week, ik heb dat allemaal in huis.
En gesmolten kaas met ananas op volkoren zie ik ook wel zitten
Ik doe het er meestal gegrild erbij en daarbij en een hele salade enzo..quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Thx
[..]
Wordt nananas niet erg nat op een tosti?
Ik deze zondag! Met rucola, parmaham en mozzarellaquote:Op zaterdag 12 september 2015 23:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Jaaa, wij gaan volgende week zondag weer pizza's maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |