Daarvan heb ik de eerste helft gezien. Wat een treurnis.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:22 schreef Tchock het volgende:
FT Roda - NEC 0-0 en Graafschap - AZ 1-3.
Die eerste was vast een topwedstrijd.
Nog niet een echte kans gecreeerd helaas. Tempo te laag.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe is het spel verder van ajax?
Kan goed hoor. PSV speelt niet goed, uit bij Cambuur.. don't know. Ook nog CL in het verschiet, zie ze wel laconiek spelen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien kan Cambuur straks nog iets leuks doen tegen PSV.
Hahaha.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan goed hoor. PSV speelt niet goed, uit bij Cambuur.. don't know. Ook nog CL in het verschiet, zie ze wel laconiek spelen.
Oke.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Natuurlijk heeft Cambuur geen kans.
Die gaan het ook nog zwaar krijgen. NEC, bedoel ik. Twee goals in vijf wedstrijden gemaakt.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarvan heb ik de eerste helft gezien. Wat een treurnis.
Goed indekken. Ik ben trotsquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Natuurlijk heeft Cambuur geen kans.
Loopt door nadat er gefloten is, laconiek vol op het been van Ter Avest staan.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat heeft hij gedaan? Zeker weer natrappen?
Voor opsporing verzocht zeker.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:25 schreef Geo4kant het volgende:
Wat een smerige rat![]()
Weet nog dat mensen hier zeiden dat die ver zou komen want er zou een goede kop opzitten
Hij heeft de hele week met mensen om moeten gaan he.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rustig Stijn. je doet weer behoorlijk raar vandaag.
ik zal jou eens dekkenquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dek me niet in als je dat soms dacht.
Heb je hem nog gezien bij Roebels?quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij heeft de hele week met mensen om moeten gaan he.
Jaja het ligt aan de tegenstanderquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:28 schreef TheVulture het volgende:
Twente speelt echt puur op de counter, kom er dan maar eens doorheen
hahahahahhahahahquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:28 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:28 schreef TheVulture het volgende:
Niet eens. Nepscholier.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb je hem nog gezien bij Roebels?
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:29 schreef VXXLL het volgende:
Heeft Caland niet een weddenschap verloren en had hij zijn UI moeten aanpassen? Of klopt dat niet?
Wie ben jij.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:29 schreef VXXLL het volgende:
Heeft Caland niet een weddenschap verloren en had hij zijn UI moeten aanpassen? Of klopt dat niet?
laat je niet zo kennen johquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:28 schreef TheVulture het volgende:
meestal welquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:29 schreef Geo4kant het volgende:
Wat zijn jullie negatief..ajax is toch de beste?
Gudelj moet gewoon van het veld af. Dat is de enige redding van de ondergang.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:29 schreef Geo4kant het volgende:
Wat zijn jullie negatief..ajax is toch de beste?
Niet echt, maar het versterkt dun wel.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het woord kanka verhoogt de stoerheid van je post met minimaal 3 punten.
quote:
Jammer dat jullie geen antwoord op mijn vraag geven. Ik heb nu weinig zin om het over mezelf te hebbenquote:
Die moeten eens langs de opticien.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:31 schreef Cavaliers het volgende:
Er zijn mensen die Helene lekker vinden.
Oh deze poep weer.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:31 schreef Cavaliers het volgende:
Gelukkig staat Ajax nog steeds eerste na deze speelronde.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:31 schreef GGMM het volgende:
Nee, ik ben hier niet blij mee jongens.
Ik ben er één van.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:31 schreef Cavaliers het volgende:
Viggo Waas?quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:31 schreef Caland het volgende:
Gadverdamme, waar is die kankelul ook alweer bekend vanNiemand weet het en hij blijft maar op TV komen.
wiequote:Op zaterdag 12 september 2015 20:31 schreef Caland het volgende:
Gadverdamme, waar is die kankelul ook alweer bekend vanNiemand weet het en hij blijft maar op TV komen.
Dat slechte voetbalvragen programmao p rtl7 toch met johnnie de mol?quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:31 schreef Caland het volgende:
hoezo scheld jij met die ziekte weet je niet hoeveel mensen daar aan sterven doe eens normaal mijn oma is eraan overleden pffquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:31 schreef Caland het volgende:
Ik vind haar mooier dan die ene vrouw die altijd haar haren voor haar ogen heeft.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:31 schreef Cavaliers het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |