Kunnen beter Montreal uitzenden daar zijn wel beelden en wordt ook gekoerst.quote:Op zondag 13 september 2015 19:22 schreef Tagliano het volgende:
Zou natuurlijk al geen heel bijzondere etappe worden, maar zonder beelden is dit wel helemaal een flopshow
Bookmakers hebben geen verstand van wielrennen is wel gebleken de laatste dagenquote:Op zondag 13 september 2015 19:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij de bookmakers stond Degenkolb op 1.73, Poppel op 5.50...Degenkolb is dus topfavoriet.
Op zich ook geen slecht idee. Hier gaat de komende drie kwartier in principe weinig gebeurenquote:Op zondag 13 september 2015 19:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Kunnen beter Montreal uitzenden daar zijn wel beelden en wordt ook gekoerst.
Kansberekening heeft niks te maken met wat er daadwerkelijk gebeurt, maar hoe groot de kans is dát het gebeurt.quote:Op zondag 13 september 2015 19:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Bookmakers hebben geen verstand van wielrennen is wel gebleken de laatste dagen
Iedereen is fan van Tomquote:Op zondag 13 september 2015 19:25 schreef Evertjan het volgende:
Jose en Wuyts zijn fan van Tom dit doet mij goed
Hij krijgt nu wel steeds meer de gunfactor!quote:Op zondag 13 september 2015 19:25 schreef Evertjan het volgende:
Jose en Wuyts zijn fan van Tom dit doet mij goed
Wordt de notering niet ook bepaald door hoeveel er op iemand wordt ingezet?quote:Op zondag 13 september 2015 19:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Alsnog is Degenkolb wel topfavoriet natuurlijk..quote:Op zondag 13 september 2015 19:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Zo werkt het idd; als het goed is worden de noteringen zo bepaald, dat de bookmaker altijd winst maakt.quote:Op zondag 13 september 2015 19:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wordt de notering niet ook bepaald door hoeveel er op iemand wordt ingezet?
Dus als veel mensen denken dat Dumoulin een goede kans maakt, gaan er meer mensen op inzetten, waarop de notering op een gegeven moment daalt, want het risico wordt te groot voor de bookmaker.
het is wachten op het moment dat ze hem gaan claimen als halve Belg. Misschien moet Tom zich dan maar focussen op het veldrijdenquote:Op zondag 13 september 2015 19:25 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Hij krijgt nu wel steeds meer de gunfactor!
+4 etappesquote:Op zondag 13 september 2015 19:28 schreef Jason22 het volgende:
Gelukkig winnen we wel de rode lantaarn
En als je de hele Vuelta dan teruggespoeld bekijkt, winnen we de rode truiquote:Op zondag 13 september 2015 19:28 schreef Jason22 het volgende:
Gelukkig winnen we wel de rode lantaarn
Las hier volgens mij een paar dagen terug dat hij naar België gaat verhuizen dus dat halve Belg gaat er komen.quote:Op zondag 13 september 2015 19:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het is wachten op het moment dat ze hem gaan claimen als halve Belg. Misschien moet Tom zich dan maar focussen op het veldrijden
Ga er maar niet vanuitquote:Op zondag 13 september 2015 19:32 schreef Jason22 het volgende:
Ik neem toch aan dat de NOS de eerste drie etappes van de Giro live uitzendt volgend jaar?
Waarom zou je daar naar kijken als je dan Renaat en Jose hebt?quote:Op zondag 13 september 2015 19:32 schreef Jason22 het volgende:
Ik neem toch aan dat de NOS de eerste drie etappes van de Giro live uitzendt volgend jaar?
En dan is de notering dus niet meer dan een gemiddelde opinie van de gokkers.quote:Op zondag 13 september 2015 19:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo werkt het idd; als het goed is worden de noteringen zo bepaald, dat de bookmaker altijd winst maakt.
Voor D&D natuurlijk.quote:Op zondag 13 september 2015 19:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom zou je daar naar kijken als je dan Renaat en Jose hebt?
Denk wel dat die opinie is gebaseerd op de realiteit; hoofddoel van een gokker is toch om er zoveel mogelijk geld aan over te houden.quote:Op zondag 13 september 2015 19:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En dan is de notering dus niet meer dan een gemiddelde opinie van de gokkers.
Ik denk toch wel dat het vliegtuig een probleem is, anders hadden we toch wel beelden gehad van de motors?quote:Op zondag 13 september 2015 19:38 schreef Strani het volgende:
Volgens Spaanse TV dus inderdaad door verandering van windrichting, hoewel zij denken dat de heli's het probleem zijn (niet dat Heli's last hebben van runway changes, maar goed...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |