Dat zeiden ze in San Sebastian ookquote:Op zondag 13 september 2015 19:56 schreef Strani het volgende:
Spaanse TV zegt dat het vliegtuig in enkele minuten in staat zou kunnen zijn om uit te zenden. We zullen zien.
twitter:sporza_koers twitterde op zondag 13-09-2015 om 19:56:53Op 18 kilometer van de finish hebben de zes koplopers nog 17" voorsprong. Hoelang blijven ze nog uit de klauwen van het peloton? #Vuelta reageer retweet
De ticker zegt nog 22,8.quote:Op zondag 13 september 2015 19:57 schreef Evertjan het volgende:
twitter:sporza_koers twitterde op zondag 13-09-2015 om 19:56:53Op 18 kilometer van de finish hebben de zes koplopers nog 17" voorsprong. Hoelang blijven ze nog uit de klauwen van het peloton? #Vuelta reageer retweet
Ik denk dat de renners het zelf ook niet weten. Op een gegeven moment vlagt een oud ventje gewoon af en dan is het klaar.quote:Op zondag 13 september 2015 20:00 schreef Tagliano het volgende:
Straks doet de voorste renner gewoon zijn handjes in de lucht, dan is het laatste rondje geweest meestal
Meestal wel, soms ook niet.quote:Op zondag 13 september 2015 20:00 schreef Tagliano het volgende:
Straks doet de voorste renner gewoon zijn handjes in de lucht, dan is het laatste rondje geweest meestal
Krijgen ze geen bel?quote:Op zondag 13 september 2015 20:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat de renners het zelf ook niet weten. Op een gegeven moment vlagt een oud ventje gewoon af en dan is het klaar.
Dan hadden ze wel NPO2 vrij gemaakt.quote:Op zondag 13 september 2015 20:01 schreef Evertjan het volgende:
Had de NOS deze etappe überhaupt nog live willen uitzenden als Tom vandaag in het rood stond???
Dat zou wel toptelevisie zijnquote:Op zondag 13 september 2015 20:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat de renners het zelf ook niet weten. Op een gegeven moment vlagt een oud ventje gewoon af en dan is het klaar.
In before die schaatser wiens naam ik kwijt benquote:
"Hilbert, je moet nog een rondje!",quote:Op zondag 13 september 2015 20:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zou wel toptelevisie zijn
[..]
In before die schaatser wiens naam ik kwijt ben
Die jaquote:Op zondag 13 september 2015 20:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
"Hilbert, je moet nog een rondje!",
Hilbert van der Duin of zoiets?quote:Op zondag 13 september 2015 20:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zou wel toptelevisie zijn
[..]
In before die schaatser wiens naam ik kwijt ben
quote:Tom Dumoulin was ziek op de dag dat hij zijn rode trui moest verdedigen. Dat vertelt zijn ploegleider Christian Guiberteau op de site van de organisatie. Dumoulin begon gisteren als leider aan de voorlaatste etappe, maar verloor de rode trui aan Fabio Aru.
Volgens de Fransman is ziekte een belangrijke oorzaak van het feit dat Dumoulin minuten verloor ten opzichte van de concurrentie. “Ik weet dat hij er niet over wil praten, maar hij was ziek gisteren. Het is waarschijnlijk het gevolg van een lange en stressvolle Vuelta waarin hij altijd op zijn limiet zat. Hij is nog jong. Als team zullen we na moeten denken over waar we voor gaan vechten. Laten we niet vergeten dat we een heleboel goede resultaten hebben behaald als een sprintersploeg.”
En net tijdens de reclame is Sporza weer terugquote:Op zondag 13 september 2015 20:04 schreef Wombcat het volgende:
Handig van ES om nu reclame uit te zenden, net nu iedereen heeft overgeschakeld van Sporza. Lekker veel kijkers nu.
Het was het laatste reclameblok, dus ik blijf lekker bij ES. Eigen schuld van die belgenquote:Op zondag 13 september 2015 20:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En net tijdens de reclame is Sporza weer terug
Tejay tijdens de Tour, het hoort er idd gewoon bij om fit te blijven.quote:Op zondag 13 september 2015 20:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Quintana ook, anders had hij wellicht gewonnen. Het is allemaal deel van het spelletje.
Zou ook best weer een vlag van een provincie kunnen zijn, geen ideequote:Op zondag 13 september 2015 20:11 schreef Strani het volgende:
Die vlag die telkens in beeld komt met de Nederlandse, dat is volgens wiki de handelsvlag van Luxemburg? Dan vraag ik me af of de driekleur ook niet die van Luxemburg is.
Zeeland?quote:Op zondag 13 september 2015 20:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou ook best weer een vlag van een provincie kunnen zijn, geen idee
Dat dacht ik eerst ook maar dan is het in elk geval geen Nederlandse provincie, dat heb ik gecheckt.quote:Op zondag 13 september 2015 20:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou ook best weer een vlag van een provincie kunnen zijn, geen idee
Ah, dan zou ik het ook niet wetenquote:Op zondag 13 september 2015 20:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook maar dan is het in elk geval geen Nederlandse provincie, dat heb ik gecheckt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |