wat is het verschilquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:33 schreef Monolith het volgende:
Het contrast tussen de toon van het commentaar op Eurosport en die bij de NOS is vrij groot.
Inderdaad en Tom komt er nog wel.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Aru is gewoon beter, het zou zuurder zijn geweest als hij door pech de Vuelta had verloren.
Hij doet het op de goede manier: langzaam aan.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dumoulin lijkt me echt wel slim en nuchter genoeg om op dé dag der dagen niet tegen een hongerklop te gaan oplopen.
Daarom houden Wuyts en De Cauwer ook de wedstrijdradio goed in de gaten.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:35 schreef Max23 het volgende:
Overigens, Motor zit achter Tom
En bij Astana rijdt die ervoor
Die hebben dan ook een sprintersploeg.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:35 schreef Ferdii het volgende:
4 astana's en alle Giants liggen er ver af
die bedoelde ik nietquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Omdat het zijn ploegmaats zijn.
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 12-09-2015 om 16:35:20Ai. Ai. Ai. Nog meer steun voor Aru. reageer retweet
ze hebben ook iemand mee kunnen hebben in de kopgroep, zoals astana wel luktequote:Op zaterdag 12 september 2015 16:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die hebben dan ook een sprintersploeg.
Giant heeft geen klimmerts.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:35 schreef opperkleurder het volgende:
Snap niet dat Giant niemand mee heeft gestuurd. Tom heeft echt niks aan zijn ploeg.
Ik word een beetje gek van Herbert. Ga maar weer naar de Belg.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:32 schreef Max23 het volgende:
Herbert nu overtuigt van de hongerklop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |