Maar met doping kan dat!quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Dumoulin zit nog wel enigszins rustig op zijn fiets. Die mensen voor hem zitten als een debiel te harken.
Tom loopt gewoon te trollen. Hij komt zo terug en dementeert in de volgende klimquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Dumoulin zit nog wel enigszins rustig op zijn fiets. Die mensen voor hem zitten als een debiel te harken.
welke idioot heeft dit beweerd?quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:31 schreef MakkieR het volgende:
Waar zijn al die zogenaamde kenners nou die mij vanmorgen vertelde dat het onzinnig is om te denken dat Aru een betere klimmer dan Dumoulin. Heb ik dan toch weer gelijk gekregen?
Wedstrijdradio zegt 11 seconden.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:31 schreef Ferdii het volgende:
volgens ticker 13 sec, maar is meer denk ik
beetje dementeren, moet kunnenquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:31 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Tom loopt gewoon te trollen. Hij komt zo terug en dementeert in de volgende klim
Maar dan nog. Ze gaan natuurlijk niet rustig naar boven rijden.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij moet aansluiten om kans op het podium te houden.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:31 schreef MakkieR het volgende:
Waar zijn al die zogenaamde kenners nou die mij vanmorgen vertelde dat het onzinnig is om te denken dat Aru een betere klimmer dan Dumoulin. Heb ik dan toch weer gelijk gekregen?
We weten allemaal dat Aru een betere klimmer is, maar TiTaTommetje heeft ruggengraat. OP HET TANDVLEES JONGEN.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:31 schreef MakkieR het volgende:
nog welquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:32 schreef luckass het volgende:
zit tom ook in louis van gaals red army?
Dementeert?quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:31 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Tom loopt gewoon te trollen. Hij komt zo terug en dementeert in de volgende klim
Het is wel meer een loper. Dan moet die 2 en halve minuut op Majka voldoende zijn.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar dan nog. Ze gaan natuurlijk niet rustig naar boven rijden.
Virtueel danquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:32 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Met die tijdstraf voor Aru had Tom zijn trui nog gehad.
Herbert moet niet lullenquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:32 schreef Max23 het volgende:
Herbert nu overtuigt van de hongerklop
Als je echt een hongerklop hebt kom je nu niet terug.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:32 schreef opperkleurder het volgende:
Hongerklop? Hij moest gewoon passen.
dementeert dementeert dementeert dementeertquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:31 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
precies, in 5 min heb je niet genoeg energie teruggekregen o mte herstellenquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als je echt een hongerklop hebt kom je nu niet terug.
Aru is gewoon beter, het zou zuurder zijn geweest als hij door pech de Vuelta had verloren.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:32 schreef Jason22 het volgende:
Ach, bekijk het positief: We hebben er weer een trauma bij.
Is Been rustig?quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:33 schreef Monolith het volgende:
Het contrast tussen de toon op Eurosport en die bij de NOS is vrij groot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |