Beest! Maarre, wil je mijn nieuwe level ook in de OP zetten? 2228-0000-0044-0BD2quote:Op woensdag 16 september 2015 15:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik kan alvast verklappen dat er iets komt. Dat kan ik gerust, want buiten mezelf om weet niemand het.
Ik zou gaan oefenen met levels
Saai man. Wachten op thwomps, klein stukje lopen, repeat. Niet uitgespeeldquote:Op donderdag 17 september 2015 02:26 schreef Nikmans het volgende:
Het lange wachten wordt eindelijk beloondSuper Thwompenstein 2D ziet het licht en is te vinden op 2228-0000-0044-0BD2
EnjoyIk ben vooral trots op de visuals in het tussenstukje buiten aangezien met zo'n kasteel-inside niet veel te doen is behalve het hoekig maken
Heb er een paar gimmicks in ingebouwd (of eigenlijk ééntje en die totaal uitgewoond
) en ik hoop dat jullie hem leuk vinden!
Mwehquote:Op donderdag 17 september 2015 09:10 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Saai man. Wachten op thwomps, klein stukje lopen, repeat. Niet uitgespeeld
Miljoen pas? Hmm, had al wel meer verwacht. Ook al is het gros waardeloos.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik las vandaag dat er al een miljoen levels gemaakt zijn... Bizar veel, en ik kan dit topic al niet eens bijhouden
Een miljoen levels van één scherm gevuld met magikoopas inderdaadquote:Op vrijdag 18 september 2015 01:27 schreef Kriegspire het volgende:
[..]
Miljoen pas? Hmm, had al wel meer verwacht. Ook al is het gros waardeloos.
Noobquote:Op vrijdag 18 september 2015 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb een aantal levels uit de OP gespeeld, maar er is geen lol te beleven aan levels die minder dan 2% slagingspercentage hebben hoor.
Mwah, een aantal van die 2%-levels zijn gewoon levels om je te naaien. Er zijn ook goede levels met een laag percentage zoals Super Meat Bros. van die dude van GX en dat level van Kensuke waar je een koekje voor kunt krijgen. Als je sterft in een van die levels weet je dat het je eigen schuld is.quote:Op vrijdag 18 september 2015 12:48 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Noob![]()
Ik heb eindelijke alle dingen geunlocked. Nu kan echt beginnen naar mijn gevoel
Zoals het hoort ook. Die van mij zijn hetzelfde; leef je uit.quote:Op vrijdag 18 september 2015 12:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mwah, een aantal van die 2%-levels zijn gewoon levels om je te naaien. Er zijn ook goede levels met een laag percentage zoals Super Meat Bros. van die dude van GX en dat level van Kensuke waar je een koekje voor kunt krijgen. Als je sterft in een van die levels weet je dat het je eigen schuld is.
Ja die meat bros level was idd erg leuk gedaanquote:Op vrijdag 18 september 2015 12:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mwah, een aantal van die 2%-levels zijn gewoon levels om je te naaien. Er zijn ook goede levels met een laag percentage zoals Super Meat Bros. van die dude van GX en dat level van Kensuke waar je een koekje voor kunt krijgen. Als je sterft in een van die levels weet je dat het je eigen schuld is.
Te moeilijk is gewoon niet leuk.quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk niet dat het ooit toegevoegd wordt, maar negatieve scores zouden soms wel fijn zijn voor stomme levels.
Net een level gehad waarbij je direct dood gaat na een pijp in te gaan. Dat is niet grappig.
Ook zijn er levels waar je vast kunt komen te zitten. Dat is slecht design.
Maar moeilijk kan ik me nog wel voorstellen, daar is ergens wel een publiek voor. Maar dit was echt achterlijk. Er hing een cirkelzaag boven de pijp waar je uitkomt. Geen mogelijkheid die te ontwijken.quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:16 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Te moeilijk is gewoon niet leuk.
Dat cave-level wat je laatst hebt geüpload, was prima te doen.
Een level van mij schijnt een slagingspercentage van enkele procenten te hebben, maar ik had nooit het idee dat het unfair was...
Dat soort dingen zijn dom ja. Sowieso hou ik niet van gokken op deuren. Ik probeer elke deur zinnig te maken, maar instant death deuren zijn supergay.quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar moeilijk kan ik me nog wel voorstellen, daar is ergens wel een publiek voor. Maar dit was echt achterlijk. Er hing een cirkelzaag boven de pijp waar je uitkomt. Geen mogelijkheid die te ontwijken.
En dit ja.quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ook zijn er levels waar je vast kunt komen te zitten. Dat is slecht design.
Ik heb m gewoon gehaald hoorquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:26 schreef GGMM het volgende:
Hoe dan ook, hier is hij dan eindelijk! Mijn supercoole Ghost-level!
-weg-
Er zat een fout in mn gostlevel![]()
Opnieuw geupload.
8F0D-0000-0051-C9CE
Ik zag het.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb m gewoon gehaald hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |