Was je weg dan?quote:
Sorry dat ik je niet gemist hebquote:
Sta ik dan nu op het 'supertof' lijstjequote:Op zaterdag 12 september 2015 00:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik haal jou van mijn 'tof' lijstje af.
Nee, 'openstaande kwesties'quote:Op zaterdag 12 september 2015 00:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sta ik dan nu op het 'supertof' lijstje
Ik zou je zo een brohug geven.quote:Op zaterdag 12 september 2015 00:44 schreef Specularium het volgende:
Wilde hier eerst een grapje maken dat Henk 2 fantastische dagen via Tempo Team als kraanmachinist heeft gehad, maar ik heb me ingehouden. Want gaat misschien wat ver.
Hoop dat jullie trots op mij zijn.
Die kwestie is waarschijnlijk gewoon een knuffelquote:Op zaterdag 12 september 2015 00:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, 'openstaande kwesties'
Stiekem weet je dondersgoed waar ik op uit ben.quote:Op zaterdag 12 september 2015 00:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kwestie is waarschijnlijk gewoon een knuffel
Ja weet ik, maar ik val al op een andere snor.quote:Op zaterdag 12 september 2015 00:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Stiekem weet je dondersgoed waar ik op uit ben.
Oh.quote:Op zaterdag 12 september 2015 00:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik val al op een andere snor.
Sorry broeder, die ziiina gaat gewoon voor.quote:
das toch geen stijl ah mattie.quote:Op zaterdag 12 september 2015 01:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sorry broeder, die ziiina gaat gewoon voor.
Ziiinas gaan voor zemmelsquote:Op zaterdag 12 september 2015 01:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
das toch geen stijl ah mattie.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |