Nou nou het is wel een mooie huis hoor met 2 verdiepingen enzoquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:55 schreef hoas het volgende:
Zal ik jou eens 3 jaar in een badkuip opsluiten?
quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:23 schreef Bombvis het volgende:
Huisdier gaat zich naar het baasje vormen, dus dat klopt wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pay close attention or else you'll miss what's happening
quote:
Doe ik soms, wel raar want er is niet eens aan die doos geknaagdquote:Op zaterdag 12 september 2015 08:42 schreef egeltje1985 het volgende:
Heej, je moet die knabbelstengels zelf in de kooi hangen, niet t doosje...
SC / Hamster recepten?quote:Op zaterdag 12 september 2015 10:02 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Die is kapot doe maar inslapen.
quote:
quote:
Goede morgen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 10:02 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Die is kapot doe maar inslapen.
Zijn het geen nachtdieren?quote:Op zondag 13 september 2015 12:26 schreef GekkePoes het volgende:
Mijn hamster lag altijd 23 uur lang in een hoekje te liggen en te staren naar zijn waterfles, dan was ie 55 minuten lang door de kooi aan het rennen, 5 minuten aan het eten, en lag ie weer 23 uur stil in een hoekje te staren naar het waterflesje. hield ie een jaar lang vol. En toen wilde ik geen nieuwe hamster meer.
quote:Op zondag 13 september 2015 12:34 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik denk hetde meeste knagers met twee lange voortanden komen in de nacht tot leven
Neem cavia's.quote:
arm dierquote:Op zaterdag 12 september 2015 00:32 schreef PowerLoungen het volgende:
Heb je die hamster soms je pillen gegeven ?
Die geluidjes die ze makenquote:Op maandag 14 september 2015 08:39 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
Neem cavia's.
Die kunnen ook saai zijn, maar zijn niet puur nachtdieren.
Die van mij gaan tenminste slapen als het licht uitgaat (denk ik althans).
Jaquote:Op donderdag 17 september 2015 10:54 schreef Fopje het volgende:
[..]
Die geluidjes die ze maken![]()
Zijn die goed hand tam te krijgen?
Neequote:Op donderdag 17 september 2015 10:54 schreef Fopje het volgende:
[..]
Die geluidjes die ze maken![]()
Zijn die goed hand tam te krijgen?
jij toch ook?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|