is alquote:Op vrijdag 11 september 2015 23:05 schreef Slaro het volgende:
[..]
Hij wil toch ook de Poetin van Turkije worden laten we eerlijk zijn tegen elkaar.
koerdische soldaat vechtend voor de turkse staatquote:Op vrijdag 11 september 2015 23:05 schreef Slaro het volgende:
[..]
Dan wel eentje met een Turks embleem op zijn uniform dus nog steeds een Turkse soldaat in dat geval.
het woord dat ze gebruiken is "katliam" wat slachting betekent en niet genocide, kan ik mij ook bij aansluitenquote:
Bijna.quote:
Het zou kunnen, inderdaad, maar volgens mij in zo'n uniform nog steeds een Turkse soldaat.quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
koerdische soldaat vechtend voor de turkse staat
Je wilt graag een slachtingquote:Op vrijdag 11 september 2015 23:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
het woord dat ze gebruiken is "katliam" wat slachting betekent en niet genocide, kan ik mij ook bij aansluiten
Tuurlijk heeft hij dat voor ogen, heeft hij geen geheim van gemaakt hij blijft het overal roepen, maar dat neemt niet weg dat ook de oppositie te voorbarig was en lang niet alleen dat als enige voorwaarde stelde voor een vruchtbare coalitie.quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:03 schreef Slaro het volgende:
[..]
Maar je bent echt van mening dat Erdogan moeite heeft gedaan om een eventuele coalitie, of acceptatie van alleenheerschappij, er doorheen te drukken want volgens mij heeft Erdogan maar één doel voor ogen en dat is een bepaalde constitutionele hervorming.
Het enige wat erger is dan een gewonnen slag is een verloren slag.quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Slachting van PKK ratten
En voor sommige mensen hagelslagquote:Op vrijdag 11 september 2015 23:15 schreef Slaro het volgende:
[..]
Het enige wat erger is dan een gewonnen slag is een verloren slag.
Erdogan is feitelijk een oorlog gestart tegen én de HDP én de PKK vanwege de verkiezingsuitslag, nou dan kunnen we het de HDP moeilijk kwalijk nemen dat ze dit riepen, en misschien was de HDP voorbarig maar dat is nog altijd binnen een democratisch perspectief, kader, dat waar Erdogan nu mee bezig is lijkt meer op een wrede dictatuur.quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft hij dat voor ogen, heeft hij geen geheim van gemaakt hij blijft het overal roepen, maar dat neemt niet weg dat ook de oppositie te voorbarig was en lang niet alleen dat als enige voorwaarde stelde voor een vruchtbare coalitie.
Erdogan had Kobani kunnen helpen, had voor vrede kunnen gaan met de PKK, dat is wat de Koerden heeft gefrustreerd naast de recente aanvallen én op de HDP én op de PKK. Maar uiteindelijk gaat het Erdogan om hagelslag, treurig, maar het effect van Venz zullen we maar zeggen in dit geval dus.quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En voor sommige mensen hagelslag
Ho, ho, ho ( nee ik ben niet de kerstman ) niet zomaar dingen gaan roepen, ik volg de Turkse politieke ontwikkelingen zeer goed, kom eens met een chronologisch gebeuren van hoe Erdogan dat heeft gestart dan.quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:17 schreef Slaro het volgende:
[..]
Erdogan is feitelijk een oorlog gestart tegen én de HDP én de PKK vanwege de verkiezingsuitslag, nou dan kunnen we het de HDP moeilijk kwalijk nemen dat ze dit riepen, en misschien was de HDP voorbarig maar dat is nog altijd binnen een democratisch perspectief, kader, dat waar Erdogan nu mee bezig is lijkt meer op een wrede dictatuur.
Erdogan hoeft Kobani helemaal niet te helpen.quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:18 schreef Slaro het volgende:
[..]
Erdogan had Kobani kunnen helpen, had voor vrede kunnen gaan met de PKK, dat is wat de Koerden heeft gefrustreerd naast de recente aanvallen én op de HDP én op de PKK. Maar uiteindelijk gaat het Erdogan om hagelslag, treurig, maar het effect van Venz zullen we maar zeggen in dit geval dus.
http://foreignpolicy.com/(...)-isis-kurdistan-akp/quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ho, ho, ho ( nee ik ben niet de kerstman ) niet zomaar dingen gaan roepen, ik volg de Turkse politieke ontwikkelingen zeer goed, kom eens met een chronologisch gebeuren van hoe Erdogan dat heeft gestart dan.
Stel je voor zeg, beetje menselijkheid tonen, lastig zeg maar voor de Tombe van Osman I, ofzo, met een hoop stampij het land binnenvallen, vast heel nobel te noemen, zeg.quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Erdogan hoeft Kobani helemaal niet te helpen.
Kobani is een bolwerk van YPG terroristenquote:Op vrijdag 11 september 2015 23:20 schreef Slaro het volgende:
[..]
Stel je voor zeg, beetje menselijkheid tonen, lastig zeg maar voor de Tombe van Osman I, ofzo, met een hoop stampij het land binnenvallen, vast heel nobel, zeg.
uiteraardquote:
Als we linkjes gaan droppen zijn we vrij snel klaar. Jij roept iets, dus hoor ik het graag van jou, tenzij jij Nick Danforth bent natuurlijk, wees gerust dat ik voor ieder linkje wel een tegen-link kan plaatsen.quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:19 schreef Slaro het volgende:
[..]
http://foreignpolicy.com/(...)-isis-kurdistan-akp/
Staat het vrij netjes geschreven.
Vrijheidsstrijders in ieder geval.quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kobani is een bolwerk van YPG terroristen
Zoals het in dat artikel staat zo zou ik het niet heel veel anders verwoorden.quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als we linkjes gaan droppen zijn we vrij snel klaar. Jij roept iets, dus hoor ik het graag van jou, tenzij jij Nick Danforth bent natuurlijk, wees gerust dat ik voor ieder linkje wel een tegen-link kan plaatsen.
erdo de syrische tak van de pkk helpen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |