abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156013282
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 23:05 schreef Slaro het volgende:

[..]

Hij wil toch ook de Poetin van Turkije worden laten we eerlijk zijn tegen elkaar.
is al :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_156013312
pi_156013321
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 23:05 schreef Slaro het volgende:

[..]

Dan wel eentje met een Turks embleem op zijn uniform dus nog steeds een Turkse soldaat in dat geval.
koerdische soldaat vechtend voor de turkse staat :7
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_156013355
quote:
het woord dat ze gebruiken is "katliam" wat slachting betekent en niet genocide, kan ik mij ook bij aansluiten :7
-Rabia Al-Basri
pi_156013377
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 september 2015 23:06 schreef Slayage het volgende:

[..]

is al :')
Bijna.
Maar toch, Erdogan roept na de verloren verkiezingen dat er nieuwe verkiezingen moeten komen, dat de recente verkiezing een fout was van de kiezer en dat deze bij een nieuwe stemronde gecorrigeerd zullen worden, dat alleen de AK-partij stabiliteit kan brengen, en wat gebeurt er, oorlog met inderdaad de PKK, strijd, nadruk op het nationalisme om die stemmers terug te winnen en de HDP in diskrediet te brengen.
Het is erg treurig.
pi_156013398
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 september 2015 23:07 schreef Slayage het volgende:

[..]

koerdische soldaat vechtend voor de turkse staat :7
Het zou kunnen, inderdaad, maar volgens mij in zo'n uniform nog steeds een Turkse soldaat.
pi_156013412
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 september 2015 23:08 schreef Slayage het volgende:

[..]

het woord dat ze gebruiken is "katliam" wat slachting betekent en niet genocide, kan ik mij ook bij aansluiten :7
Je wilt graag een slachting :') :') :') :')????
pi_156013460
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 23:10 schreef Slaro het volgende:

[..]

Slachting van PKK ratten _O_
pi_156013482
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 23:03 schreef Slaro het volgende:

[..]

Maar je bent echt van mening dat Erdogan moeite heeft gedaan om een eventuele coalitie, of acceptatie van alleenheerschappij, er doorheen te drukken want volgens mij heeft Erdogan maar één doel voor ogen en dat is een bepaalde constitutionele hervorming.
Tuurlijk heeft hij dat voor ogen, heeft hij geen geheim van gemaakt hij blijft het overal roepen, maar dat neemt niet weg dat ook de oppositie te voorbarig was en lang niet alleen dat als enige voorwaarde stelde voor een vruchtbare coalitie.
pi_156013551
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 23:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Slachting van PKK ratten _O_
Het enige wat erger is dan een gewonnen slag is een verloren slag.
pi_156013581
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 23:15 schreef Slaro het volgende:

[..]

Het enige wat erger is dan een gewonnen slag is een verloren slag.
En voor sommige mensen hagelslag

:T
pi_156013605
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 23:13 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Tuurlijk heeft hij dat voor ogen, heeft hij geen geheim van gemaakt hij blijft het overal roepen, maar dat neemt niet weg dat ook de oppositie te voorbarig was en lang niet alleen dat als enige voorwaarde stelde voor een vruchtbare coalitie.
Erdogan is feitelijk een oorlog gestart tegen én de HDP én de PKK vanwege de verkiezingsuitslag, nou dan kunnen we het de HDP moeilijk kwalijk nemen dat ze dit riepen, en misschien was de HDP voorbarig maar dat is nog altijd binnen een democratisch perspectief, kader, dat waar Erdogan nu mee bezig is lijkt meer op een wrede dictatuur.
pi_156013652
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 23:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

En voor sommige mensen hagelslag

Erdogan had Kobani kunnen helpen, had voor vrede kunnen gaan met de PKK, dat is wat de Koerden heeft gefrustreerd naast de recente aanvallen én op de HDP én op de PKK. Maar uiteindelijk gaat het Erdogan om hagelslag, treurig, maar het effect van Venz zullen we maar zeggen in dit geval dus.
pi_156013671
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 23:17 schreef Slaro het volgende:

[..]

Erdogan is feitelijk een oorlog gestart tegen én de HDP én de PKK vanwege de verkiezingsuitslag, nou dan kunnen we het de HDP moeilijk kwalijk nemen dat ze dit riepen, en misschien was de HDP voorbarig maar dat is nog altijd binnen een democratisch perspectief, kader, dat waar Erdogan nu mee bezig is lijkt meer op een wrede dictatuur.
Ho, ho, ho ( nee ik ben niet de kerstman ) niet zomaar dingen gaan roepen, ik volg de Turkse politieke ontwikkelingen zeer goed, kom eens met een chronologisch gebeuren van hoe Erdogan dat heeft gestart dan.
pi_156013689
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 23:18 schreef Slaro het volgende:

[..]

Erdogan had Kobani kunnen helpen, had voor vrede kunnen gaan met de PKK, dat is wat de Koerden heeft gefrustreerd naast de recente aanvallen én op de HDP én op de PKK. Maar uiteindelijk gaat het Erdogan om hagelslag, treurig, maar het effect van Venz zullen we maar zeggen in dit geval dus.
Erdogan hoeft Kobani helemaal niet te helpen.

pi_156013698
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 23:19 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ho, ho, ho ( nee ik ben niet de kerstman ) niet zomaar dingen gaan roepen, ik volg de Turkse politieke ontwikkelingen zeer goed, kom eens met een chronologisch gebeuren van hoe Erdogan dat heeft gestart dan.
http://foreignpolicy.com/(...)-isis-kurdistan-akp/

Staat het vrij netjes geschreven.
pi_156013732
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 23:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Erdogan hoeft Kobani helemaal niet te helpen.

Stel je voor zeg, beetje menselijkheid tonen, lastig zeg maar voor de Tombe van Osman I, ofzo, met een hoop stampij het land binnenvallen, vast heel nobel te noemen, zeg.
pi_156013746
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 23:20 schreef Slaro het volgende:

[..]

Stel je voor zeg, beetje menselijkheid tonen, lastig zeg maar voor de Tombe van Osman I, ofzo, met een hoop stampij het land binnenvallen, vast heel nobel, zeg.
Kobani is een bolwerk van YPG terroristen

pi_156013760
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 23:10 schreef Slaro het volgende:

[..]

uiteraard
-Rabia Al-Basri
pi_156013770
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 23:19 schreef Slaro het volgende:

[..]

http://foreignpolicy.com/(...)-isis-kurdistan-akp/

Staat het vrij netjes geschreven.
Als we linkjes gaan droppen zijn we vrij snel klaar. Jij roept iets, dus hoor ik het graag van jou, tenzij jij Nick Danforth bent natuurlijk, wees gerust dat ik voor ieder linkje wel een tegen-link kan plaatsen.
pi_156013783
De PKK handelt in heroine
De PKK ontvoert kinderen die gehersenspoeld en gedrogeerd worde en gedwongen worden om voor hen te vechten
De PKK steekt scholen, vrachtwagens en constructie machines in brand
De PKK ontvoert artsen
De PKK intimideert mensen en persen mensen af

Dit is een terroristische organisatie.
pi_156013814
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 23:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Kobani is een bolwerk van YPG terroristen

Vrijheidsstrijders in ieder geval.
Maar nou en??
Erdogan was toch zogenaamd bezig met de Koerden tot vrede te brengen nou was een prima gelegenheid geweest in deze situatie.
pi_156013821
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 september 2015 23:21 schreef Slayage het volgende:

[..]

uiteraard
Heftig.
pi_156013838
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 23:21 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Als we linkjes gaan droppen zijn we vrij snel klaar. Jij roept iets, dus hoor ik het graag van jou, tenzij jij Nick Danforth bent natuurlijk, wees gerust dat ik voor ieder linkje wel een tegen-link kan plaatsen.
Zoals het in dat artikel staat zo zou ik het niet heel veel anders verwoorden.
pi_156013843
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 23:18 schreef Slaro het volgende:

[..]

Erdogan had Kobani kunnen helpen.
erdo de syrische tak van de pkk helpen?

de pkk die nu chaos zaait in grote delen van het land?

serieus?

nee toch?
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')