quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:53 schreef -Bushok het volgende:
[..]
Klopt, ik zat in die auto alsof ik mijn examen moest doen. Ik holde te ver vooruit met handelingen verrichten,opletten,snelheid,reactie in het verkeer. Ik vergat helemaal dat er een Rijinstructeur naast mij zat die ook in kon grijpen als het wel mis ging, alles moest perfect van mijzelf. Uitputtendwas doodmoe toen ik weer thuis was.
[..]
DankjewelToch een punt om aan te werken, vergeet weleens dat het niet erg is om fouten te maken. Ik voel me iig een stukje rustiger nu.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel van uitputting.
Niemand is perfect.
Je bent eerlijk, dat is een eigenschap die uitsteekt boven alle andere.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het is niet erg om fouten te maken.
Van fouten leer je.
Ben blij dat je je rustiger voelt.
Het is weekend!!![]()
Tijd voor rust.
Niet helemaal nee.quote:Op vrijdag 11 september 2015 18:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Is dit niet een beetje vergelijkbaar met de reeksen "Mensen van... die nieuwe mensen willen ontmoeten"
Tuurlijk mag datquote:Op vrijdag 11 september 2015 20:25 schreef Simpel_joch het volgende:
Mag ik nog posten of ben ik toch alleen maar aan het zeuren...?
Waarom? Het hele idee van het topic is juist dat je een soort van mag zeuren.quote:
Euhm dan val ik ook hard af hier. Haha.quote:
Ik heb het ook niet altijd makkelijk nee, maar zoals vanmiddag, toen had ik gepost hoe ik me voelde, en toen leek het of sommigen vonden dat ik zeurdequote:Op vrijdag 11 september 2015 20:36 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom? Het hele idee van het topic is juist dat je een soort van mag zeuren.
Niet iedereen heeft het elke dag maar even makkelijk. Incl. Mezelf.
Dus ja je ziet het misschien zelf te snel als zeuren. Terwijl de rest dat niet gelijk zo ziet toch?
Ach. Er zijn altijd mensen die het anders zien allemaal. Dat komt ook wel omdat iedereen kan reageren natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:41 schreef Simpel_joch het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet altijd makkelijk nee, maar zoals vanmiddag, toen had ik gepost hoe ik me voelde, en toen leek het of sommigen vonden dat ik zeurde
Had je het tegen mij?quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:51 schreef kree het volgende:
Owh en je mag me best ff DM-en of whatsappen wmb als je t niet zo allemaal hier wil neerzetten.
Dit topic was speciaal voor jou, weet je nog?quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:25 schreef Simpel_joch het volgende:
Mag ik nog posten of ben ik toch alleen maar aan het zeuren...?
Herkenbaar verhaal Kevin.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:30 schreef Kevin.L het volgende:
Buiten het werk om heb ik geen vrienden. Ik heb me de laatste 10 jaar (misschien zelfs wat langer) zowat volledig teruggetrokken uit het sociale gebeuren. Niet uitgaan, drukke ruimtes met veel mensen vermijden. Ik denk dat ik er op een gegeven moment echt klaar mee was met moeite doen om 'leuk' te worden gevonden. Nu, inmiddels 28 jaar, probeer ik 'de draad' op te pakken. Ik ga af en toe naar een psycholoog. Als ik de tijd kon terug draaien had ik alles compleet anders aan gepakt, had ik toen al geweten hoe ik me nu zou gaan voelen. Maar ja dat is achteraf. Ik heb nu bepaalde dingen(tjes) die ik wil ondernemen maar het komt er nog niet van (nog niet aan toe). Maar het gaat in kleine stapjes vooruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |