Service he.quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:50 schreef j0rdiiii het volgende:
Morgen de elite. Herbert en Maarten.
Gat is 6,0000000000001 seconden dus moet lukken.quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:49 schreef bianconeri het volgende:
Hmm, het vervelende is dus dat de nummer 2 er 6 bonificatie seconden bij krijgt.
Tom staat 6 voor op Aru. Maar ja staat hij ook echt 6 volle seconden voor? Of 5,9 seconden?
Veiligste is in elk geval dat er een kopgroep weg blijft en Tom kan aanklampen.
Yeaaaaaaaaaah!quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:50 schreef j0rdiiii het volgende:
Morgen de elite. Herbert en Maarten.
Wat mooi dat je op de dag des oordeels jarig bent.quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:52 schreef heywoodu het volgende:
Ajacied422, wat lief dat je je broekje uitdoet voor mijn verjaardag. Bedankt.
Eentje eigenlijk, zondag gaat er in het alg. klassement niets meer gebeuren.quote:
Als het zo blijft echt wel.quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Eentje eigenlijk, zondag gaat er in het alg. klassement niets meer gebeuren.
Zul je net zien dat hij zondag op 5km van het einde lek rijdt.quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Eentje eigenlijk, zondag gaat er in het alg. klassement niets meer gebeuren.
Dat van Jumbo is vooral morele steun. Of wellicht organiseren zij zondag de bbq.quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:53 schreef SportmanNR1 het volgende:
Wel echt kut voor Tom dat ie bij de eerste de beste serieuze pukkel 80% van z'n team kwijt is. En die 'steun' van de Jumbo's gaat het hem ook niet worden
Hopelijk kan ie nog een keer knallen
Ligt eraan met hoeveel man Aru vooran zit.quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:53 schreef Strani het volgende:
Als Tom morgen nou tijd verliest op de laatste klim he, zou hij dan niet gewoon op het plateau bovenaan weer terug kunnen komen?
Hoe stel je je dat voor ? Waar moet Aru tijd pakken in die etappe ?quote:
20/25 seconde moet hij wel kunnen dicht rijden ja.quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:53 schreef Strani het volgende:
Als Tom morgen nou tijd verliest op de laatste klim he, zou hij dan niet gewoon op het plateau bovenaan weer terug kunnen komen?
Een half uur denk ik niet, een paar seconden wel.quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:53 schreef Strani het volgende:
Pech zou het enige kunnen zijn idd.quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zul je net zien dat hij zondag op 5km van het einde lek rijdt.
Zal wel niet veel zijn als Tom gelost wordt.quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ligt eraan met hoeveel man Aru vooran zit.
Nee, denk ik ook niet. Tom blijft wieltjeszuigen tot in de gloria en dan zal de zeef er al flink doorheen zijn gehaald. Ben benieuwd in hoeverre Landa is voor morgen.quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Zal wel niet veel zijn als Tom gelost wordt.
Ziek in bed liggen met de tv aan. Geen gezeur, gewoon doen!quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:56 schreef Pedroso het volgende:
Wel kut dat ik morgenmiddag / avond andere verplichtingen heb
Welk concert ga je heen zondag ?quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:57 schreef Slobeend het volgende:
Er zijn ook mensen die een concert gepland hebben op de dag dat Dumoulin historie schrijft.
Ik ken je strugglesquote:Op vrijdag 11 september 2015 17:57 schreef Slobeend het volgende:
Er zijn ook mensen die een concert gepland hebben op de dag dat Dumoulin historie schrijft.
Vergeet niet je team op te stellen bij .quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:57 schreef Slobeend het volgende:
Het is er wel de etappe voor om als ploeg (Astana) vanaf het begin voluit te gaan koersen.quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:59 schreef Ericr het volgende:
2/3 overleefd na de tijdrit en nog steeds de sterkste . Aru moet bijna kamikaze gaan morgen
3e Belgische zender. Dat is Ketnet/OP12. Dat kunnen de meeste mensen ontvangen.quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:59 schreef Maver24 het volgende:
Komt Québec ook nog op TV ergens? Sporza zegt op Sporza+ maar dat hebben wij toch niet?
Ja en op Eurosport, maar dat zal wel Eurosport 2 zijn. Dan maar streams.quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:59 schreef Maver24 het volgende:
Komt Québec ook nog op TV ergens? Sporza zegt op Sporza+ maar dat hebben wij toch niet?
Qua parcours is Giro gewoon de beste van de 3.quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:51 schreef SportmanNR1 het volgende:
Vuelta / Giro >>> Tour in bijna alle gevallen.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 18:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
3e Belgische zender. Dat is Ketnet/OP12. Dat kunnen de meeste mensen ontvangen.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 18:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Qua parcours is Giro gewoon de beste van de 3.
Qua bezetting de Tour natuurlijk.
Er is niet echt een topper die de Vuelta en Giro normaal serieus neemt, kijk deze Vuelta.
Froome kwam uit Tour dus dat is niet veel. Net als paar anderen. Dumoulin is geen topper.
Aru ook niet en kwakkelt met gezondheid.
Giro vaak zelfde verhaal.
Wel zonde want dus met name de Giro biedt vaak een veel boeiender parcours.
Overdrijven is ook een kunstquote:Op vrijdag 11 september 2015 17:59 schreef Ericr het volgende:
2/3 overleefd na de tijdrit en nog steeds de sterkste . Aru moet bijna kamikaze gaan morgen
Ik zie dat jij er veel van af weet Bianca, hulde !quote:Op vrijdag 11 september 2015 18:02 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst![]()
Dit was gewoon perfect voor Dumoulin. Ik vind dat juist Aru heel goed voor de dag kwam op dit kleine pukkeltje.
6 seconden is echt helemaal niets om te pakken als klimmer (Aru) op een mindere klimmer (Dumoulin).
quote:Op vrijdag 11 september 2015 18:03 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Leuk dat je ook even inhoudelijk er wat van zegt?
Tja sorry, die ene vent reageerde beetje dom dus dan moet ik wel even reageren.quote:Op vrijdag 11 september 2015 18:03 schreef Pedroso het volgende:
Ik zie dat jij er veel van af weet Bianca, hulde !
Dacht dat je als echte troll een trollbait wel zou herkennenquote:Op vrijdag 11 september 2015 18:02 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst![]()
Dit was gewoon perfect voor Dumoulin. Ik vind dat juist Aru heel goed voor de dag kwam op dit kleine pukkeltje.
6 seconden is echt helemaal niets om te pakken als klimmer (Aru) op een mindere klimmer (Dumoulin).
Ik ben geen troll dus nee, anders zou ik niet gewoon overal gewoon inhoudelijk reageren.quote:Op vrijdag 11 september 2015 18:07 schreef Ericr het volgende:
Dacht dat je als echte troll een trollbait wel zou herkennen
Echt, als je zelfs nu niet enthousiast kan zijn over een sportman, raad ik je aan gewoon nooit meer sport te kijken. Dan is het de moeite niet waard.quote:Op vrijdag 11 september 2015 18:10 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik ben geen troll dus nee, anders zou ik niet gewoon overal gewoon inhoudelijk reageren.
Heb nog nooit een troll post geplaatst.
En aangezien mensen tegenwoordig zo belachelijk enthousiast over Tom doen verwacht je dat soort overdreven reacties over Tommetje. En heb je nog nooit langs zien komen hier dus tja.
En gezien je vage livewrong opmerking bij je avatar..... Zal wel niet veel goeds betekenen.
Moah.. Zonderland is ook zo iemand, en er zullen er vast wel meer zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2015 18:11 schreef N.i.c.k het volgende:
Hoewel ik de uitdrukking dat 'iets onnederlands' is veracht, rijdt Dumoulin toch wel rond met een kalmte en controle die ik nou juist zo vaak vind ontbreken bij Nederlandse kampioenen.
Al geloof ik wel dat werkelijke álle omstandigheden in zijn voordeel zijn, maargoed. Dat is ook vaak genoeg omgekeerd.
twitter:gregorbrown twitterde op vrijdag 11-09-2015 om 18:06:07Aru skips podium, refuses to speak, Astana bangs car in get away #LV2015 reageer retweet
Nog nooit zien langs komen. Dan let je niet goed op. Je bent overigens wel een troll of een ongelooflijk zure kerel.quote:Op vrijdag 11 september 2015 18:10 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik ben geen troll dus nee, anders zou ik niet gewoon overal gewoon inhoudelijk reageren.
Heb nog nooit een troll post geplaatst.
En aangezien mensen tegenwoordig zo belachelijk enthousiast over Tom doen verwacht je dat soort overdreven reacties over Tommetje. En heb je nog nooit langs zien komen hier dus tja.
En gezien je vage livewrong opmerking bij je avatar..... Zal wel niet veel goeds betekenen.
Podium? Waarom zou Aru naar het podium moeten dan?quote:Op vrijdag 11 september 2015 18:13 schreef baggerbaas het volgende:
twitter:gregorbrown twitterde op vrijdag 11-09-2015 om 18:06:07Aru skips podium, refuses to speak, Astana bangs car in get away #LV2015 reageer retweet
Combinatietruiquote:Op vrijdag 11 september 2015 18:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Podium? Waarom zou Aru naar het podium moeten dan?
witquote:Op vrijdag 11 september 2015 18:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Podium? Waarom zou Aru naar het podium moeten dan?
Die heeft hij nietquote:
Zie editquote:Op vrijdag 11 september 2015 18:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die heeft hij niet
(al draagt hij die wel als nummer 3, maar dat komt omdat Purito en Dumoulin al een trui hebben)
Ah, je zag het zelf al. Maar dan moet Purito dus zelf naar het podium voor die trui, lijkt me..quote:
Dat is er wel.quote:Op vrijdag 11 september 2015 18:48 schreef Godshand het volgende:
Jammer dat ze geen EK wielrennen hebben.
biancodinges is volgens mij in zijn kinderjaren in zijn reet geneukt door een Nederlandse priester of zijn oom, weet ik het, je kunt het die jongen dan moeilijk kwalijk nemen dat ie iets heeft tegen Nederlandse sportersquote:Op vrijdag 11 september 2015 18:13 schreef Ericr het volgende:
[..]
Nog nooit zien langs komen. Dan let je niet goed op. Je bent overigens wel een troll of een ongelooflijk zure kerel.
Zo snel mogelijk naar de camper van Vino voor morgen.quote:Op vrijdag 11 september 2015 18:13 schreef baggerbaas het volgende:
twitter:ProCyclingStats twitterde op vrijdag 11-09-2015 om 18:55:1710 sec penalty for @FabioAru1 because @LLEONSANCHEZ lend a helping hand???
Video at 4:05 reageer retweet
Héquote:Op vrijdag 11 september 2015 19:01 schreef TargaFlorio het volgende:
twitter:ProCyclingStats twitterde op vrijdag 11-09-2015 om 18:55:1710 sec penalty for @FabioAru1 because @LLEONSANCHEZ lend a helping hand???[ afbeelding ]Video at 4:05 reageer retweet
Duidelijk handaflossing, maar denk niet dat ze hier een straf voor gaan uitdelen. Durven ze niet.quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hé
Die kansloze missie morgen is plots een stuk minder kansloos.
Die missie van morgen is sowieso helemaal niet kansloos.quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hé
Die kansloze missie morgen is plots een stuk minder kansloos.
Komt ie goed weg. Als het idd een duw is kan het net het verschil geweest zijn tussen breken en aanhaken.quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:01 schreef TargaFlorio het volgende:
twitter:ProCyclingStats twitterde op vrijdag 11-09-2015 om 18:55:1710 sec penalty for @FabioAru1 because @LLEONSANCHEZ lend a helping hand???[ afbeelding ]Video at 4:05 reageer retweet
craddock had het gaspedaal goed open staanquote:Op vrijdag 11 september 2015 19:07 schreef marcodej het volgende:
Bizar dat Aru al niet meer in het wiel zit nog voor dat Tom zelf gaat.
Nou, ik zie eigenlijk niets.quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Duidelijk handaflossing, maar denk niet dat ze hier een straf voor gaan uitdelen. Durven ze niet.
dan kijk je niet goed, je ziet voordat de boom ervoor komt al dat LL zijn hand uitsteektquote:
die noemt het al een relquote:
Nooit in de wedstrijdjury. Slechts in het panel dat de dagelijkse winnen van de strijdlust bepaalde.quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:16 schreef Momo... het volgende:
Ray zat toch eerder in jury's bij wedstrijden? Misschien kan hij het wel dichter bij de vuelta jury brengen kan niet kwaad toch?
Niet rel, 'grote rel'quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:15 schreef franklop het volgende:
[..]
die noemt het al een rel
Het is dat er toevallig paar mensen mee komen bijna 1,5 uur na de koers
Mooi dat je Ray niet onderschatquote:Op vrijdag 11 september 2015 19:16 schreef Momo... het volgende:
Ray zat toch eerder in jury's bij wedstrijden? Misschien kan hij het wel dichter bij de vuelta jury brengen kan niet kwaad toch?
Man, man, man...quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:22 schreef franklop het volgende:
NUsport
Tom Dumoulin heeft vrijdag zijn voorsprong op concurrent Fabio Aru verdubbeld in de negentiende etappe van de Vuelta a España.
De renner van Giant-Alpecin pakte op de laatste klim, die een strook kasseien bevatte, drie seconden op de klimmer van Astana.
Na afloop van de rit werd Aru bovendien bestraft met een tijdstraf van tien seconden door de organisatie van de Vuelta. De Italiaan, die in de etappe ten val kwam, werd na zijn valpartij geduwd door Luis Leon Sanchez en dat is tegen de regels.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:22 schreef franklop het volgende:
Na afloop van de rit werd Aru bovendien bestraft met een tijdstraf van tien seconden door de organisatie van de Vuelta. De Italiaan, die in de etappe ten val kwam, werd na zijn valpartij geduwd door Luis Leon Sanchez en dat is tegen de regels.
Is toch helemaal niet officieel gemaakt, beetje voorbarigquote:Op vrijdag 11 september 2015 19:22 schreef franklop het volgende:
NUsport
Tom Dumoulin heeft vrijdag zijn voorsprong op concurrent Fabio Aru verdubbeld in de negentiende etappe van de Vuelta a España.
De renner van Giant-Alpecin pakte op de laatste klim, die een strook kasseien bevatte, drie seconden op de klimmer van Astana.
LOLquote:
NUsport
twitter:ProCyclingStats twitterde op vrijdag 11-09-2015 om 19:25:31OH NOOOOO. Guys it was a question not a fact!!!!! https://t.co/dlnONd3TEa reageer retweet
NUsport
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |