Laat die gasten de bonnificatie seconden maar pakken.quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:28 schreef Mani89 het volgende:
Beter rijdt Giant het dicht, dan is Dumoulin topkandidaat om Debonis binnen te halen.
Jaquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:32 schreef Cavaliers het volgende:
Hoorde ik dat goed, Quebec op Canvas?
20:00 op derde kanaalquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:32 schreef Cavaliers het volgende:
Hoorde ik dat goed, Quebec op Canvas?
Zouden ze in Nederland eens moeten doenquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:34 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Lol, die Belgen doen wel alles om de koers uit te kunnen zenden.
Nog meer Jorisquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Zouden ze in Nederland eens moeten doen
klopt. Heb ik tenminste werk.quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:34 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Lol, die Belgen doen ook alles om de koers uit te kunnen zenden.
Wat een slechte actquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:41 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
klopt. Heb ik tenminste werk.
hoeveel km nog?
Lekker Skybotje gaan worden. Genieten.quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:43 schreef raptorix het volgende:
Tom heeft trouwens nog maar 1 jaar contract, ik denk dat hij daarna best een klapper kan maken.
sorry, verouderde apparatuur.quote:
Best kans dat de klapper nu groter zou zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:43 schreef raptorix het volgende:
Tom heeft trouwens nog maar 1 jaar contract, ik denk dat hij daarna best een klapper kan maken.
Cavaliers staat voor de zoveelste keer compleet voor schut. Kan iemand die jongen tegen zichzelf in bescherming nemen?quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Colombiaantjes kunnen er geen reet van.
Wat zeg jij nou?quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Colombiaantjes kunnen er geen reet van.
Ik ben altijd anti Coldeportes (op een paar renners na) geweest. Gelieve geen onzin over mij te verspreiden.quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Cavaliers staat voor de zoveelste keer compleet voor schut. Kan iemand die jongen tegen zichzelf in bescherming nemen?
Waarom noem jij die ploeg nog altijd zo?quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ben altijd anti Coldeportes (op een paar renners na) geweest. Gelieve geen onzin over mij te verspreiden.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ben altijd anti Coldeportes (op een paar renners na) geweest. Gelieve geen onzin over mij te verspreiden.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 13:47 schreef Cavaliers het volgende:
Drie Coldeportes in de kopgroep.
Corti.
Omdat Team Colombia een naam van niks is.quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:56 schreef showtimer het volgende:
[..]
Waarom noem jij die ploeg nog altijd zo?
Sukkel?quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ken een zesletterig woord met s.
Coldeportes is ook weer niet zo veel beter.. Nedsport zou ook matig zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Omdat Team Colombia een naam van niks is.
Echt niet.quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Cafe de Colombia is heel iets anders.
Coldeportes is herkenbaar. Team Colombia ben je niet waard als je geen gebruikt maakt van Colombia en in plaats daarvan lekker tussen de sneeuwmuren gaat fietsen.quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Coldeportes is ook weer niet zo veel beter.. Nedsport zou ook matig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |