abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155998072
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 12:18 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

-1 voor Mohammed. Want hiervan kun je Wilders niet oprecht betichten.
dit heeft niets met zijn ideeėn te maken.

maar als het toch moet; het was toen normaal gedrag, had niks met pedo zijn te maken.
wilders daarentegen is kinderloos met vriendin, wat enigsinds afwijkend gedrag is. (en hopelijk niet zelfbescherming...)
pi_155998124
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 14:07 schreef pokkerdepok het volgende:
maar als het toch moet; het was toen normaal gedrag, had niks met pedo zijn te maken.
Het is binnen Islam vaak nog steeds normaal gedrag om meisjes jong uit te huwelijken!!

Het is maar wat je normaal vindt hoor!!! Jij vindt het kunnen?
pi_155998152
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 10:31 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Klopt, maar of dat op mij van toepassing is vraag ik me af. Ik heb het over letterlijke inhoud
nou okee;

„Voorzeker, de gelovigen, de joden, de christenen en de sabianen, wie onder hen ook in God en de laatste Dag geloven en goede daden verrichten, zullen hun beloning bij hun Heer ontvangen en er zal geen vrees over hen komen, noch zullen zij treuren.”

Soera De Koe 62

waar wil je over discusseren dan? lijkt me toch duidelijk?
pi_155998229
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 14:11 schreef pokkerdepok het volgende:
waar wil je over discusseren dan? lijkt me toch duidelijk?
Topic titel? OP?
pi_155998368
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 14:10 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Het is binnen Islam vaak nog steeds normaal gedrag om meisjes jong uit te huwelijken!!

Het is maar wat je normaal vindt hoor!!! Jij vindt het kunnen?
nee ik ben niet voor pedos, bedankt voor de insinuatie, zucht.
hidus doen dit ook nog steeds, grote delen van afrika ook. het is niet per se iets islamitisch. je kan zelfs stellen,dat dit soort regels die in de islam werden opgesteld, gewoon eerste pogingen waren om nog veel ergere uitwassen te voorkomen.

de torah stelt ook dat 9 jaar een goede huwelijksleeftijd is (en voor sex). het was in die tijd doodnormaal.
pi_155998476
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 14:18 schreef pokkerdepok het volgende:
nee ik ben niet voor pedos, bedankt voor de insinuatie, zucht.
Maar het was toen "gewoon" zeg je;
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 14:07 schreef pokkerdepok het volgende:

Dus als het nu ergens nog steeds "normaal" gevonden wordt is het toch ok dan?

Ik denk dat het in grote delen van de wereld ook toen niet normaal was om iemand van 6 jaar uit te huwelijken.
pi_155998876
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 14:22 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Maar het was toen "gewoon" zeg je;

[..]

Dus als het nu ergens nog steeds "normaal" gevonden wordt is het toch ok dan?

Ik denk dat het in grote delen van de wereld ook toen niet normaal was om iemand van 6 jaar uit te huwelijken.
maar wel in de cultuur waar mohammed in leefde. dat moet je wel meewegen. om hem dan apart te zetten, en naar maatstaven van nu te betitelen als pedo, klopt niet. voor ons is een pedo een uitzondering, een eenling die de wet overtreed en een verwerpelijke, illegale sexuele afwijking heeft.
jij ziet het verschil niet?
pi_155998909
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 14:37 schreef pokkerdepok het volgende:
huwelijken.

maar wel in de cultuur waar mohammed in leefde. dat moet je wel meewegen
Dus als MOhammed zegt dat het goed is is het goed?
pi_155998926
quote:
om hem dan apart te zetten, en naar maatstaven van nu te betitelen als pedo, klopt niet. voor ons is een pedo een uitzondering, een eenling die de wet
Voldoet hij aan de definitie?
pi_155998945
quote:
jij ziet het verschil niet?
Schat jij in dat ik daar niet rekening mee houdt?
pi_155998992
Moeten we anders in Nederland de regels gaan aanpassen? Pedosexualiteit is strafbaar, maar als je Moslim bent dan is het toegestaan?
pi_156006913
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 14:38 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Dus als MOhammed zegt dat het goed is is het goed?
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 14:39 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Voldoet hij aan de definitie?
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 14:39 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Schat jij in dat ik daar niet rekening mee houdt?
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 14:41 schreef HongKongPhoey het volgende:
Moeten we anders in Nederland de regels gaan aanpassen? Pedosexualiteit is strafbaar, maar als je Moslim bent dan is het toegestaan?
weet je wat?
laat maar. lol.
pi_156007439
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 19:55 schreef pokkerdepok het volgende:
weet je wat?
laat maar. lol.
Lastig he? Als iemand het zo neerlegt als het daadwerkelijk is en je niet naar de mond praat, toch?
pi_156007660
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 20:17 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Lastig he? Als iemand het zo neerlegt als het daadwerkelijk is en je niet naar de mond praat, toch?
;)
  vrijdag 11 september 2015 @ 20:35:10 #65
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_156007879
Heb wilders het kromzwaard nog niet op zien pakken voor z'n idealen.
pi_156007988
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 20:17 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

ja lastig, je vertoont een ernstig gebrek aan inzicht. daar kan ik niet tegenop lullen.
pi_156008092
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 20:38 schreef pokkerdepok het volgende:
ja lastig, je vertoont een ernstig gebrek aan inzicht. daar kan ik niet tegenop lullen.
Het is altijd mooi om te zien hoe men zich met behoud van ego uit de discussie probeert te praten als men klem zit.
pi_156008700
Duidelijk gevalletje; TS vraagt maar weet de antwoorden al. :')

Hij kan beter een monoloog tegen zichzelf beginnen met z'n grote gelijk en de enige waarheid.

en ja hoor TS, jouw extremistische interpretatie van de Islam is de enige juiste, dat 90% van de moslims de Koran anders interpreteren doet er niet toe, de terroristen zullen blij zijn dat hun interpretatie van de islam volgens de "kenners" hier de enige juiste is. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_156008763
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 21:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Duidelijk gevalletje; TS vraagt maar weet de antwoorden al. :')

Hij kan beter een monoloog tegen zichzelf beginnen met z'n grote gelijk en de enige waarheid.

en ja hoor TS, jouw extremistische interpretatie van de Islam is de enige juiste, dat 90% van de moslims de Koran anders interpreteren doet er niet toe, de terroristen zullen blij zijn dat hun interpretatie van de islam volgens de "kenners" hier de enige juiste is. :')
Goeie onderbouwing joh.
pi_156009001
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 20:41 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Het is altijd mooi om te zien hoe men zich met behoud van ego uit de discussie probeert te praten als men klem zit.
dat bedoel ik dus; je denkt werkelijk dat ik klem zit. terwijl je zo'n beetje alle punten die ik heb gemaakt, hebt genegeerd en al je reacties vervormingen zijn van wat ik eigenlijk zei. dat schiet toch niet op..
pi_156009050
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 21:02 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Goeie onderbouwing joh.
Ik heb jou in dit topic nog niets zien onderbouwen, jij bent niet zo van de onderbouwing geloof ik.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_156009130
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 21:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik heb jou in dit topic nog niets zien onderbouwen, jij bent niet zo van de onderbouwing geloof ik.
Je hebt helemaal gelijk, ik doe alleen oneliners joh. Heb je verder nog iets te melden dat on topic is?
pi_156009484
Beetje monomaan TS?
Weten wat men weet en weten wat men niet weet: dat is kennis - Confucius
pi_156009761
Is het discriminatie als Wilders zegt "mensen met een dubbel paspoort die zich misdragen, moet het NL paspoort afgepakt worden!")?
pi_156013228
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 21:30 schreef HongKongPhoey het volgende:
Is het discriminatie als Wilders zegt "mensen met een dubbel paspoort die zich misdragen, moet het NL paspoort afgepakt worden!")?
Neuh. Het is wel tamelijk dom, maar niet discriminerend.
Niet meer aanwezig in dit forum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')