Stoer is trouwens ook erg subjectief.quote:Op donderdag 10 september 2015 22:05 schreef SideEffect het volgende:
Netjes en stoer tegelijk staat niet
Hoeft niet, er zullen vast ook goedkopere zijn.quote:Op donderdag 10 september 2015 22:26 schreef Lonsje het volgende:
Ik lees ondertussen mee hooral veel interessante dingen voorbij gekomen tot nu toe. Zijn Italiaanse merken per definitie duur?
Ben je nu serieus met die broek?quote:Op donderdag 10 september 2015 22:13 schreef Fer het volgende:
Kwestie van goed zoeken. De Italiaanse merken hebben vaak overhemden met een wat hippere stijl, wat minder saai dan de standaard ruiten en streepjes, maar netjes genoeg voor een zakelijke omgeving. Ook een wat duurder zwart overhemd kan dat effect hebben.
Er overheen een mooi vest, van bijvoorbeeld wol. Netjes afgewerkt, herkenbare kwaliteit. Mag ook wat drukker of met het merk duidelijk erop.
Eronder een nieuwe spijkerbroek, met rafels en scheuren, maar duidelijk zichtbaar dat het in het omtwerp zit en geen echte slijtage is.
Eronder lichte nette schoenen.
rafels en scheurenquote:Op donderdag 10 september 2015 22:13 schreef Fer het volgende:
Kwestie van goed zoeken. De Italiaanse merken hebben vaak overhemden met een wat hippere stijl, wat minder saai dan de standaard ruiten en streepjes, maar netjes genoeg voor een zakelijke omgeving. Ook een wat duurder zwart overhemd kan dat effect hebben.
Er overheen een mooi vest, van bijvoorbeeld wol. Netjes afgewerkt, herkenbare kwaliteit. Mag ook wat drukker of met het merk duidelijk erop.
Eronder een nieuwe spijkerbroek, met rafels en scheuren, maar duidelijk zichtbaar dat het in het omtwerp zit en geen echte slijtage is.
Eronder lichte nette schoenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Qua schoenen kan je in de herfst/winter goed vooruit met 'stoere' boots, zoals Red Wings oid. Nu het nog wat warmer is zou ik eerder richting nette sneakers gaan (Common projects / Filling pieces etc.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hiermee kan je qua shirt / trui ongeveer alles wel combineren. Ik weet niet wat hierbij je persoonlijke smaak is. Bijvoorbeeld flannel shirts met wat meer kleur, of effen shirt/trui.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nogmaals ik weet je budget niet, vooral de schoenen die ik genoemd heb zij niet bepaald goedkoop, maar er zijn alternatieven die wat vriendelijk geprijsd zijn.![]()
Sigarettenmerk kleding. Pall mall( en nee pme legends is een totaal ander namaakmerk) en Marlboro. Toffe kleding die er netjes uitziet en je overal voor kunt gebruiken.![]()
Grappig, je kunt ook zelf een pak samenstellen en laten maken.quote:Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.![]()
Ok scheuren misschien niet, maar ik bedoelde meer rafels rond de zakken en stonewashed slijtplekken erin. Zoals deze broek.quote:Op donderdag 10 september 2015 22:40 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Ben je nu serieus met die broek?
Ik merk dat de meeste adviezen vrij terughoudend zijn, zoals donkere egale broeken en donkere schoenen. Maar in de praktijk heeft een modieus geklede verkoper met stijl vaak nog steeds een betere uitstraling dan de IT r die een boekhouder wil nadoen. Vaak blijft het echt een standaard kantooroutfit en niet echt smart casual..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |