net kon je nog goed typen nu nierquote:Op donderdag 10 september 2015 22:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik blow niet ben je mongool ofzo
waarschijnlijk omdat ik te direct ben met me meningquote:Op donderdag 10 september 2015 22:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
waarom heb jij altijd zo veel ruzie
kan wel maar ben gerro aan het roken dus maar 1 hand beschikbaarquote:Op donderdag 10 september 2015 22:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
net kon je nog goed typen nu nier
jajaquote:Op donderdag 10 september 2015 22:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
kan wel maar ben gerro aan het roken dus maar 1 hand beschikbaar
ben ik ookquote:Op donderdag 10 september 2015 22:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat ik te direct ben met me mening
ja maar deze meisje had zich zelf gesnedenquote:Op donderdag 10 september 2015 22:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben ik ook
maar ik heb nooit ruzie
je moet die meisjes een beetje kort houdenquote:Op donderdag 10 september 2015 22:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja maar deze meisje had zich zelf gesneden
en toen zei ik daar gemene dingen over
ze is al korter als ik 1m60 swa en ze komt groot praten naar mijquote:Op donderdag 10 september 2015 22:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je moet die meisjes een beetje kort houden
Met moeite van vmbo naar havo en dan verslaafd raken aan wiet.quote:
ik blow elke dag hoor, ik ben echt wel verslaafd!quote:
Je eerste paar biertjes hoor je smerig te vindenquote:Op donderdag 10 september 2015 22:07 schreef Sked het volgende:
[..]
ik was na 3 sigaretten of biertjes ook niet meteen verslaafd
Dat had ik niet.quote:Op donderdag 10 september 2015 22:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je eerste paar biertjes hoor je smerig te vinden
Ik pass voor deze keerquote:
quote:Op donderdag 10 september 2015 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met moeite van vmbo naar havo en dan verslaafd raken aan wiet.
eerste biertje was in de voetbalkantinequote:Op donderdag 10 september 2015 22:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
totaal geen last van gehadquote:Op donderdag 10 september 2015 22:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |