frapant wel voor een jood dat je niet in de top zatquote:Op donderdag 10 september 2015 21:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ging er dan altijd na de meisjes en dikzakken er uit
altijd 8+ tot aan vierde klasquote:Op donderdag 10 september 2015 21:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen die niet voldoende konnen rennen voor die voldoende
quote:Op donderdag 10 september 2015 21:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
frapant wel voor een jood dat je niet in de top zat
Altijd wel 8/9 ja.quote:
nooitquote:Op donderdag 10 september 2015 21:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
wanneer heb je toestemming om een meisje te slaan presies??
als ze hoi zegt op whatsappquote:Op donderdag 10 september 2015 21:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Wat heb je nu weer gedaanquote:Op donderdag 10 september 2015 21:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Haha tuurlijk welquote:
Opso?quote:Op donderdag 10 september 2015 21:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als ze hoi zegt op whatsapp
jij zegt wat terug
en zingt een liedje voor haar
en ze negeert je
Als zij jou zelf ook maar flinke meppen geeftquote:Op donderdag 10 september 2015 21:57 schreef Sked het volgende:
[..]
ik zou nevernooit een meisje meppen
tenzij Ronda Rousey ofzo
Vrouwen die je flinke mpepen geven wil je echt geen tikken geven.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als zij jou zelf ook maar flinke meppen geeft
Gewoon recht op een tik terug hoor
Nja buiten vechtsport types kunnen vrouwen je natuurlijk net zo goed nasty slaanquote:Op donderdag 10 september 2015 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vrouwen die je flinke mpepen geven wil je echt geen tikken geven.
Want dat zijn van die vechtsport types.
Ik kan eigenlijk geen vrouwen bedenken in mijn omgeving die mij fysiek hard zouden slaan hoorquote:Op donderdag 10 september 2015 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja buiten vechtsport types kunnen vrouwen je natuurlijk net zo goed nasty slaan
waarom heb jij altijd zo veel ruziequote:Op donderdag 10 september 2015 21:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee zo domme inatormeisje Zegt als ik kippenkracht hebt
en ze wilt mij in elkaar slaan![]()
![]()
britse kostschoolquote:Op donderdag 10 september 2015 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk geen vrouwen bedenken in mijn omgeving die mij fysiek hard zouden slaan hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |