Een zwarte vriend in je broek zeekrquote:Op donderdag 10 september 2015 20:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
fijn
[..]
ik heb een zwarte vriend hoor
[..]
Fa?
daar zit niet veel verschil tussen andersquote:Op donderdag 10 september 2015 20:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent ook tripolair zeg. Vorige week was je nog moslim
quote:
Zolang het kendrick is, okayquote:Op donderdag 10 september 2015 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een zwarte vriend in je broek zeekr
ben ik zwart danquote:Op donderdag 10 september 2015 20:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
fijn
[..]
[..]
Fa?
nee, maar dan kan ik geen racist zijnquote:
hoezo ga je dan met negers omquote:Op donderdag 10 september 2015 21:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Verder beoordeel ik jou niet op je afkomst, maar je ontbrekende intelligentie
je bedoelen zeker overmatige ittiligentiquote:Op donderdag 10 september 2015 21:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nee, maar dan kan ik geen racist zijn
Verder beoordeel ik jou niet op je afkomst, maar je ontbrekende intelligentie
Ik heb een zwarte broer.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 september 2015 21:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
je bedoelen zeker overmatige ittiligenti
Infuusproblemen vooralquote:Op donderdag 10 september 2015 21:04 schreef Fok-it het volgende:
Mayweather doping problemen. 150 miljoen ofzo ging het om?
Hij praat in een ver geëvolueerde vorm van het Nederlands. Eer hemquote:
Helaas krijg je daar geen schooldiploma meequote:Op donderdag 10 september 2015 21:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij praat in een ver geëvolueerde vorm van het Nederlands. Eer hem
gvdquote:Op donderdag 10 september 2015 21:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo ga je dan met negers om
ja die ja.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
je bedoelen zeker overmatige ittiligenti
dan hebben we het over dezelfde :squote:
Hij maakt zich verder totaal niet verdacht door het op dat tijdstip te doen ofzoquote:
Mwah. Valt wel mee.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij maakt zich verder totaal niet verdacht door het op dat tijdstip te doen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |