Een zwarte vriend in je broek zeekrquote:Op donderdag 10 september 2015 20:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
fijn
[..]
ik heb een zwarte vriend hoor
[..]
Fa?
daar zit niet veel verschil tussen andersquote:Op donderdag 10 september 2015 20:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent ook tripolair zeg. Vorige week was je nog moslim
quote:
Zolang het kendrick is, okayquote:Op donderdag 10 september 2015 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een zwarte vriend in je broek zeekr
ben ik zwart danquote:Op donderdag 10 september 2015 20:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
fijn
[..]
[..]
Fa?
nee, maar dan kan ik geen racist zijnquote:
hoezo ga je dan met negers omquote:Op donderdag 10 september 2015 21:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Verder beoordeel ik jou niet op je afkomst, maar je ontbrekende intelligentie
je bedoelen zeker overmatige ittiligentiquote:Op donderdag 10 september 2015 21:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nee, maar dan kan ik geen racist zijn
Verder beoordeel ik jou niet op je afkomst, maar je ontbrekende intelligentie
Ik heb een zwarte broer.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 september 2015 21:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
je bedoelen zeker overmatige ittiligenti
Infuusproblemen vooralquote:Op donderdag 10 september 2015 21:04 schreef Fok-it het volgende:
Mayweather doping problemen. 150 miljoen ofzo ging het om?
Hij praat in een ver geëvolueerde vorm van het Nederlands. Eer hemquote:
Helaas krijg je daar geen schooldiploma meequote:Op donderdag 10 september 2015 21:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij praat in een ver geëvolueerde vorm van het Nederlands. Eer hem
gvdquote:Op donderdag 10 september 2015 21:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo ga je dan met negers om
ja die ja.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
je bedoelen zeker overmatige ittiligenti
dan hebben we het over dezelfde :squote:
Hij maakt zich verder totaal niet verdacht door het op dat tijdstip te doen ofzoquote:
Mwah. Valt wel mee.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij maakt zich verder totaal niet verdacht door het op dat tijdstip te doen ofzo
Voor dat bedrag zullen ze alletwee wel onder de dope hebben gezeten ja.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwah. Valt wel mee.
Hij heeft sowieso weinig fout gedaan. Mayweather is degene die jaren niet wilde vechten omdat Pacquiano jaren tegen doping testen is geweest en niet onder extra doping testen wilde vechten.
Beetje storm in glas water.
Hoewel elke topsport vol doping zit.
Nog even volhouden bae.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:10 schreef Lokasenna het volgende:
Voel me gek, ik denk dat ik genegenheid nodig heb
Net zoals elke topatleet/wielrenner/voetballer/bokserquote:Op donderdag 10 september 2015 21:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor dat bedrag zullen ze alletwee wel onder de dope hebben gezeten ja.
dat is echt zoquote:Op donderdag 10 september 2015 21:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Net zoals elke topatleet/wielrenner/voetballer/bokser
darterquote:Op donderdag 10 september 2015 21:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Net zoals elke topatleet/wielrenner/voetballer/bokser
Lachwekkend ja.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is echt zo
ik vind de dopingcontroles bij het voetbal echt lachwekkend
jij snap het teminstequote:Op donderdag 10 september 2015 21:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij praat in een ver geëvolueerde vorm van het Nederlands. Eer hem
technische sportquote:Op donderdag 10 september 2015 21:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lachwekkend ja.
Maar er claimen nog dat doping geen invloed heeft op voetbal.
Dat zijn dezelfde mensen die claimen dat vrouwen geen voordeel uit doping halen.quote:
In hoeveel jaar tijd was dit?quote:
Kun je doen.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet maar een animekussen gaan kopen om te knuffelen
JRquote:Op donderdag 10 september 2015 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit klinkt als een FOK!ker
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |