quote:In Hoensbroek (gemeente Heerlen) is het politiebureau ontruimd nadat iemand twee handgranaten had gebracht.Hij had ze gevonden en dacht dat het verstandig was om ze naar de politie te brengen.
Bron: NOS
Dit insinueert dat het dat dus niet is?quote:Op donderdag 10 september 2015 17:04 schreef Rickertman96 het volgende:
Hij had ze gevonden en dacht dat het verstandig was om ze naar de politie te brengen.
Precies, lekker op Marktplaats gooien.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:11 schreef RingBewoner het volgende:
Verpatsen, die dingen zijn vast wel wat waard en ik denk dat ik met 20% minder dan de marktwaarde ook wel tevreden ben.
Zijn zo'n 20 euro per stuk straatwaarde.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:11 schreef RingBewoner het volgende:
Verpatsen, die dingen zijn vast wel wat waard en ik denk dat ik met 20% minder dan de marktwaarde ook wel tevreden ben.
Dan rijdt ie weg en ligt die granaat daar gewoon op de weg. Zo een ding ontploft niet als je het pinnetje eruit trekt he.quote:Op vrijdag 11 september 2015 12:49 schreef larry_flynt het volgende:
onder de auto van mijn verschrikkelijke bovenbuurman leggen. Draadje eraan dat als hij wegrijdt de pin eruit wordt getrokken.
Oh... Weet ik veel... Dacht van welquote:Op vrijdag 11 september 2015 13:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dan rijdt ie weg en ligt die granaat daar gewoon op de weg. Zo een ding ontploft niet als je het pinnetje eruit trekt he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |